Vet ! het lijkt me gruwelijk om een marine een warthog te laten rijden zodat ik kan knallen . @orcrist, in juni
OH MY GOD ik heb net de artikel gelezen, i am speachless no words ...... no words......explain.....wow........2004.....must make time machine.....must........omg.......why.........long.......wait.....
RoaR!!! HEBBBBBBBBBE! men, ik heb zin in 2004, lekker BIG SLAUGHTER festijn met Marines, ik met heavy shit V.S Covenant men dat wordt vet zie het al voor me, allemaal rennend naar voren RATATATAATATATATATATAT! VROOOOOOOOOEM!
Die rijbewijzen dan: 2224 Spartan Lane, wat een adres! Mijn wildste droom is uitgekomen: Covenant steden! Hier had ik zo op gehoopt .
Ja ik vond die wel lollig gedaan vooral met die covenant handtekening LOL maar ze zeiden al dat ze levels op covenant werelden zullen hebben.
Ja ze zeiden idd al dat je op de Covenant Homeworld zou spelen, maar er is nooit iets gezegd over hoe het daar uit zou zien. Iedereen begon maar over grote landschappen enz. Maar ik wilde steden zien, grote Covenant wolkenkrabbers, wegen die overbevolkt zijn met vluchtende Covenant familie's in hun voertuigen, winkels, reclame enz. Is het jullie al trouwens opgevallen dat op een van die storyboards de MC in een gang loopt met op het einde een deur die precies dezelfde vorm heeft als die op Halo.
Uhm dit is gewoon de aarde in de toekomst. Lees het artikel. En wie zegt dat ze later in het spel niet op de covenant wereld komen?