Er is dacht ik wel een nieuwe sniper met halo 2. Ik heb ff gezocht en hier heb ik er paar plaatjes van: Dat was de sniper maar je hebt ook nog een ander geweer:
oude pics btw.............maar alsnog..dat was gewoon de oude sniper. Als dat eigenlijk niet de aussault rifle was
het ziet er zo van close up ook heel erg mooi uit, maar als je die wapens van halo (1) in close up neem zijn ze ook heel erg mooi. Maar in de game zelf zie je er niet zo heel erg veel van.
Met die 4 auto´s voor Halo 2 vind ik balen dat ze bij de laatste 2 auto´s geen gun of een soort rocket hebben, die laatste 2 zijn dacht ik gewoon vervoer auto´s. En ik heb het allemaal van deze site vandaan: http://www.bungie.net/perlbin/blam.pl?file=/site/1/site/halo/features/gallery_09.html Het kan zijn dat het de gewone sniper is maar dat weet ik niet zeker. Want de gewone sniper is veel langer en deze is wat korter. het kan dus wel een assault rifle meet een scope zijn. En die geweer is wel een nieuwe, dat is niet de gewone assualt rifle.
de scans zijn van die ene site weg gehaald maar ik heb nog een andere gevonden: Halo 2 scans staan onderaan de pagina
Aan dit plaatje te zien is het dus wel een assault rifle met een scope. Dus geen nieuwe sniper. ............. .............. ........ Had ik het ff fout. Het plaatje deed het niet dus hier is de link: De link deed het ook niet want er stond error. De link staat in de post van The Flood, als je daarop klikt helemaal onderaan plaatje 3.
dat plaatje is geen sniper, maar een battleriffle. De opvolger van de Assault. Hij schiet langzamer, precieser en je kunt inzoomen met de scoop. Dat andere plaatje is de SMG. Dat is geloof ik een soort pistol die meerdere kogels achter elkaar vuurt. In het artikel uit OXM staat ook iet over die wapens. Bungie
volgens mij was het geen pistol...maar het voelde aan als de pistol uit deel 1. dacht ik tenminste dat ze dat zeiden