Ik wil toch wel graag wat horen over de sniper.....owja en de rocket launcher. Kzal maar moeten w88en tot de e3
Er komt (als het goed is) ten minste een nieuwe sniper, die van de Covenant. En als we geluk hebben word de oude sniper van de Marines ge-update..
Ik hoop het wel als je zo'n wapen van een Hunter zou pakken . Maar van een grunt kan je toch al pakken? dat zijn toch die beestjes met die schilden? Of heb ik het nou verkeerd?
Argh (#2), Kereltje met een schild is een Jackal. Grunt zijn kleine, Engels sprekende aliens. Het wapen van de Hunter zat ingebouwd in z'n armor. Dus lijkt me niet dat je deze zal mee kunnen krijgen..
er zijn toch ook van die grunts (of jackels, weet niet zeker) met die draagbare wapens van de hunters. als het goed is kom je die tegen als je met die banshee omhoog moet vliegen in The Two Betrayels. als je zo'n ventje dan kapot schiet ontploft dat ding na een poosje. en nee het zijn geen overloaded shots van een plasma pistol
Ja, klopt. Dat wapen kun je dus ook niet oppakken, voor de duidelijkheid, want zoals king of XBOX zegt ontploffen ze.
haha, zie dit: www.perfectphp.com/Halo2/ ik weet het, deze staat helemaal als 1e post, maar wou ff laten weten dat deze tamelijk grote draad eigenlijk nutteloos is nu....
als je had gelezen had je gemerkt dat iemand anders hier een link heeft gepost naar een duitse site met de (vertaalde) samenvatting van die scans