Update Laten we nou maar gewoon wachten tot die update uitkomt en geen voorbarige conclusies trekken.
Sluit ik me bij aan Tegenwoordig heb ik mn MSN als ik online ben vaker op offline staan dan online ivm die irritante popups als mensen online komen enzo...
Het is dan wel geen mns daard maar dat kan je gewoon uitschakelen hor Bij de opties kan je kiezen bij welke gebeurtenissen je een melding wil krijgen en of daar geluid bij wilt. Ik vraag me trouwens af wat er gebeurt als iemand een afbeelding stuurt en of je ook melding krijgt als je mail hebt. Er zijn toch een paar functies op msn die de 360 niet kan ondersteunen.
Whow, zeg dat dan meteen Aan de andere kant is het natuurlijk wel fijn als je van SOMMIGEN kunt zien dat ze online komen......... Hmm, nog ff over nadenken wat het beste gaat werken
Ik zei dat hij waarschijnlijk vraagt welk emailadres je wil gebruiken of of geen gebruik wil maken van de fuctie. Ik denk dat jij me niet helemaal snapt
Maar nu snap ik je wel, en ik hoop dat je gelijk hebt Nee echt, ik voorzie rampzalige taferelen als ik straks MSN op mijn 360 heb
Haha, ant gitaren en dan ineens hoi door zo'n iemand van STFU, -_- o god hele song fucked up lol. Maar je kunt het ook uitzetetn als het goed is.
meer banners, msn.... het zijn iig dingen waar ik niet op zit te wachten. Een console hoort imo enigzins clean te blijven.
De pop-ups, msn, etc. Je kunt het allemaal uitzetten. Wil je het niet? Dan ze je het uit. Zelf is mijn msn-adres gescheiden van mijn L!VE adres, dus heb er sowieso geen last van. \o/
Kan je ook met je headset praten met msn contactpersonen? Want ik heb geen zin om zo'n toetsenbord te kopen of om heel moeilijk met m'n controller te gaan typen...
Nee niet in deze update maar Microsoft had wel gezegd dat dit niet uitgesloten was en dat het in de volgende update zou komen maybe .
Maar vond het wel leuker dan zo een keyboard te gebruiken, doe je op de pc ook. En het zou perfect zijn omdat iedereen zo een headset wel heeft .
Nou dat snap ik ook niet, ik dacht dat de 360 een voordeel had met een browser omdat MS de enige is met een eigen browser (tegenover Nintendo en Sony).
ik snap het nog niet egt want in me Live Account heb ik een andere msn adress gezet dan de adress die ik egt gebruik om met mensen te praten. wat moet ik dan doen??? al die mensen op die msn van xbox live account weer toevoegen of hoef dit niet?? en ik heb al gekeken in dit topic maar dat snap ik niet
je kan je mail adres kiezen edit: is ie weer eerder, moet ik ook maar niet vergeten om op verzenden te duwen