Ben ik idd ook benieuwd naar, en vice versa Vanmiddag als ik thuis kom van m'n stage gelijk even uitproberen
Dat is logisch, als je inlogt op je pocket PC msn dan log je af op je PC. Zo zal het ook met msn zijn op de xbox360
Vanaf 11:00 wordt de update uitgerold ... niet precies om 11:00 wel krijgt iedereen vandaag de update als ze aanloggen op live Dus hier niet posten dat je hem nog niet hebt!
Let er ff op mensen... Het gaat nu in eens wel hard met het gespam... Wacht nu gewoon af, tot iemand roept dat hij hem heeft. Ga er maar vanuit dat jij hem ook gewoon veilig kunt installeren. Tenzij je over een illegale 360 beschikt.
Major Nelson heeft gemeld dat hij er op staat en tevens meld hij hier ook dat hij voor iedereen tegeliojk beschikbaar is. quote "Regardless of what you have heard, it's not geographically based. No one area of the world will get it before another.
Hij staat nu dus gewoon kei hard Online?! Wordt de Xbox 360 aangooien dan... Ik wacht nog wel even op een bevestiging, aangezien ik anders voor niets naar mijn kamer op Zolder loop. (Het is namelijk nog te vroeg, om lange afstanden af te gaan leggen )
Mijne is ook binnen maar bij instant messenger staat er dat het niet allowed is op een child account techatten via im hoe zet je dat dan goet ??