God.. Met een controller is het bágger. Snel maar zo'n toetsenbord kopen. Hoe duur is zoiets? er zijn serieus 40 pagina's vol gepraat over een update..
1000 keer het zelfde, over dat mensen nog niet oud genoeg zijn ja jongens pech autorijden mag je ook pas met 18
Helemaal niet!?? Want ik had toen een ander email adres die ik al een jaar niet meer gebruik. Dus ik kan nu niet msn,en op m,n nieuwe adres!?
Dit schiet niet op zo, ik gebruik een heel ander email adres voor msn dan voor mijn gamertag en aangezien je de email waarmee je inlogt niet kan veranderen heb ik daar niks aan Hopelijk gaan ze dit snel oplossen...
Dit schiet idd niet op wat een bagger zooi zeg. Dus als je een ander emailadres voor msn gebruikt kan je de msn functie op xbl dus niet gebruiken
Majornelson.com Q: I don’t want to automatically sign in to Live Messenger on my console…how do I turn it off? A: Sign in to Xbox LIVE, go to the Xbox LIVE blade, then select your gamercard and press A. Go down to ‘Auto Sign-in’ and press A. You can set your preference for Xbox Live and Windows Live Messenger separately here. Q: The email address assigned to my Xbox LIVE account is different to the email address I use on my PC for Windows LIVE messenger. Is there a way for me to still access my messenger account? A: Not at this time. We are working on the ability to allow users to change the email address they originally used when signing up for Xbox Live. The feature will be available in an upcoming release.
Werkt super hier Je kan gewoon bij de friends tab msn contacten uitzetten, dan zie je alleen je 360 friends..
Maar wat bedoelen ze hier nu mee? Een volgende update ofzo? God mag weten hoe lang dat nog kan duren,maar iig weten we wel wat meer.
Heb ik gedaan, maar al zoon zever van: druk op 1 voor dit, druk op2 voor dat... dan was de lijn bezet.... pfff Ik zal nu nog eens proberen.