Volgens mij is het een kleine moeite om zo een update uit te brengen waarbij "child" accounts wel kunnen inloggen en je je emailadres waarmee je online wilt kunt wijzigen
Blijkbaar gaat 't niet zo eenvoudig als jij 't je voorstelt? Zal best een reden hebben dat 't niet binnen een week is opgelost, en ik kan me niet voorstellen dat 't te maken heeft met naaien of luiheid.
Nee, maar een beetje vooruit denken bij zo'n grote operatie als een update van 10 miljoen consoles....................zou best handig kunnen zijn.
Ik heb bij die crappy msn meteen die auto-login uit gezet. Wat moet je ermee, dat jullie je druk maken dat je niet kunt msn'en. Toen het er niet was dacht je er niet aan, nu het er is MOET je het ineens hebben. Ga lekker op je p.c msn'en, vel makkelijker
Ja dat doe ik ook, maar is toch leuk wil wel is weten hoe dat is op de xbox, maja ik heb wel geduld hoor alleen jammer dat MS er zo lang over doet..
Is er nou al een update? (Nee ik ben niet zo lui dat ik dit vraag. Als ik dit zelf wil controleren moet ik een kabel vanuit mijn computer in mijn Xbox proppen. Vind ik veel moeite aangezien ik dingen moet verschuiven steeds. Hopen dat dit beter word als mijn router goed geconfigureerd is!)
Valt het bij mij nog mee, ik slechts een stuk bureau en mijn TV kast. Toch vind ik de moeite te groot om slechts te controleren of er een updateje is
Er is nog geen update, helaas. Overigens hoef je dat hier wss niet elke dag te vragen: het zal wel meteen op MajorNelson staan of anders post iemand dat hier vast wel.
Ey weet iemand waar de optie ''Tell A Friend'' staat, niet dat ik het echt nodig heb, maar ik kan het nergens vinden. Of zou deze Optie al voor de volgende update van het Dashboard zijn??
Hebben jullie het hier over de zogenaamde Spring update? Je weet wel, degene die je console om zeep helpt? Zie hier: http://forums.xbox.com/1/12335170/ShowPost.aspx#12335170
Ja, maar amerikanen geven overal de schuld van als er iets kapot gaat: "I downloaded the dash update, then played for a while. Seemed fine, but a little slower then usual if you ask me. Then, I threw my 360 out of the window and now it won't start" Ok dat is overdreven, maar na bijna elke update hoor je geluiden dat er 3 rode lampjes verschijnen. Bij mij is het gelukkig nog nooit gebeurd
Omdat onze 360 een paar dagen na het installeren van die update crashte, verwachtte ik ook niet dat het daar aan zou liggen. Toen ik eenmaal op internet ging rondkijken viel het me op dat er nogal veel `help 3 rode lampjes!` reacties verschenen, en zo massaal ná die update. Heeft iemand al iets gehoord over het eventueel oplossen van dit probleem of zit er niks anders op dan hem op te sturen?
Ben bang dat je 'm gewoon op zal moeten sturen! Bij de Fall '06 update waren er ook de nodige 360's die de geest gaven na 't binnenhalen van de update. Mijn 360 ging toen ook binnen no-time kapot.
Van mij mogen ze nog een weekje langer wachten met die update, en dat ze er dan meteen een doorspoelen/terugspoelen-functie in de music player indouwen. En ff: Wie vind deze update nou echt fijn? Want ik vind deze update eigenlijk maar zuigen.