Is geloof ik nog onduidelijkheid over. Ik geloof dat ms niet over wil gaan tot het permanent bannen van gamertags. Alleen tot het bannen van die game behorend bij een bepaalde tag.
het lijkt me niet dat gemodde xboxen worden gebanned van live kan eigelijks ook niet als je ziet hoeveel mensen er 1 hebben en voor live betalen gaat ms een stuk minder verdienen dus denk het niet
spring update staat het al op nieuwsgroepen.. ? kan niks vinden. kan iemand NZB mischien geven ? danke
spring update staat het al op nieuwsgroepen.. ? kan niks vinden. kan iemand NZB mischien geven ? danke
Hey ik ben trouwens nog niet overgestapt naar Windows Live messenger (en ben/was dit ook niet van plan) maar kan ik wel gewoon @gmail.com, en @hotmail.com gebruiken?
Wanneer wordt het nou een keer mogelijk gemaakt om je games in je achievements lijst te editten? Dus het verwijderen van games. En dan doel ik vooral op arcade demo's die in je gamerprofiel terecht komen en je daarna niet meer kan verwijderen!
Bedoel je met die trails, als je die speelt dat ze in je games lijst terecht kome, das idd bagger >_<. (ze moete die trails als demo's zien)
Yea! Trouwens, je hoeft niet je adres te gebruiken die waar je je xbl mee hebt aangemaakt. kan met elk NET-Pasport adress!!