1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe Lading 360's

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nice2beatyou, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed nieuws. De 3e echte zending (deze week was een mini-zending, dus die tel ik niet mee) komt eerder dan verwacht, namelijk ook al volgende week. Weliswaar pas op vrijdag bij de DC's in NL, maar toch. In totaal komen er volgende week bijna zo veel 360's NL in als tijdens de launch. Met een beetje geluk hebben we de 4e zending ook nog voor de kerst in de winkels. Dan hebben we er voor de kerst meer gehad, dan voor Sinterklaas. Dat zou mooi zijn.



    En we hadden ook kunnen wachten met Europa, dan hadden we er vast meer gehad bij onze launch, maar dan had je nu nog wel maanden moeten wachten totdat we in Europa zouden lanceren.
     
  2. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Misschien is 't al eerder gepost, maar weet iemand hoe lang (ongeveer) MS het premium pakket (dus met de afstandbediening) in de verkoop houdt?
     
  3. goakhan

    goakhan Uns4n1ty

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    2
    Goed nieuws? Ja misschien voor de mensen die hem al hebben gereserveerd en in de wachtlijst staan. Als je hem in de winkel wilt kopen maak je geen schijn van kans (premium).

    Ik zit nu echt te overwegen om gewoon de core versie te kopen maar ik ben bang dat ik weer geen harde schrijf kan kopen en daar op 5 weken moet wachten. Alleen al door dit achterlijke manier van verkopen/distrbutie, begin ik te denken om de 360 over te slaan en gewoon een gamecube koop voor 100 e (console en game).:{
     
  4. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee man geen gamecube! Dat zou echt zonde zijn van je geld. Gewoon eff geduld en voor de kerst heb je er vast wel 1. Reserveer hem gewoon bij Bart Smit alvast.

    Trouwens bij BOL.com staat dat de premium versie binnen 2 dagen leverbaar is en de core versie 4-6 weken. mhhh wel vreemd is het niet?

    EDIT: Net gebeld naar BOL die 2 werkdagen klopt niet. Ze krijgen hem zoals het er nu uit ziet 15 december pas binnen. Weten jullie dat ook gelijk ;)
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2005
  5. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    HAHa ik heb hem bij 3 FRS gereserveerd :D ( me ouders zijn gescheiden en die drie waren ERG dicht bij me huis dus ik heb hem hopelijk wel :D
     
  6. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Even voor de goede orde: binnen 2 weken na launch zullen we in Nederland 4 keer zo veel (!!!) Xbox 360's hebben geshipt als destijds de PS2 in Nederland na 2 weken. En dat was Nota Bene niet eens een wereldwijde lancering, maar een lancering een jaar na Japan. Hoe ik dat zo goed weet? IK heb 4,5 jaar voor PlayStation gewerkt en heb daar zowel de PS1 als de PS2 meegemaakt.

    Ten eerste bewijst dit dat we niet een of andere domme marketing truc uithalen door tekorten te creëren (belachelijk idee, echt waar). Ten tweede geeft het ook aan hoe succesvol onze lancering is en dat het tekort daadwerkelijk wordt veroorzaakt door onverwacht hoge vraag van de consument (jullie). Ik sprak vandaag de directeur van Activision in Nederland en die had het over de meest succesvolle lancering allertijden in de game industrie. Zij zijn op de hoogte van onze aantallen en waren zeer onder de indruk van de riante hoeveelheid die er beschikbaar is voor Nederland.

    Dat velen er niet een zullen hebben voor de kerst vind ik persoonlijk ontzettend jammer, maar we doen er echt alles aan om ze zo snel mogelijk naar hier te laten komen.
     
  7. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen de PS2 uitkwam was de gehele gameindustrie wel anders dan nu. Ook was de PS2 relatief veel duurder. Hij kostte toen 1100 gulden. Door inflatie en de komst van de Euro was dat toen een bedrag dat meer waard was dan nu 500 euro is. Ik vind het dus niet volledig vergelijkbaar. Op menige fora zijn al een aantal maanden voor de launch van de 360 threads geweest van mensen die de 360 gingen halen. Ik denk dat het alllemaal wel beter geregeld had kunnen worden dan nu.
     
  8. dester

    dester Nature one

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dinsdag toch maar een core gekocht zonder iets erbij. Hard disk en headsets zijn overal uitverkocht en komen pas volgende week weer binnen. Nou moet ik verplicht een memory card kopen om te kunnen spelen dit weekend. Ze hadden toch wel genoeg HD kunnen leveren voor de core systemen zo word het wel een duur grapje. Had idd wel beter regeld kunnen worden aangezien dat er grote groepen mensen in de zomer er al een hadden bestled.
     
  9. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind het al heel wat dat MS het voor mekaar krijgt om een 'redelijke' constante stroom van 360's aan te kunnen leveren. Het zou pas écht vervelend zijn als er na de launch weken achter elkaar niets beschikbaar komt...

    Ik heb wel vertrouwen in MS dat ze er al het mogelijke aan doen om z.s.m. 360's beschikbaar te krijgen in de winkels...
     
  10. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    nu ook al weer 1 week helemaal niks, ik dacht dat ze zeiden dat ze vandaag kwamen......morgen dan misschien?
     
  11. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het alleen jammer dat ze niet iets meer premium pakketten hadden gemaakt inplaats van core, iedereen vind het klote om steeds een harde schijf erbij te kopen (wat ook al 99 euro is)
     
  12. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst stond er bij bol.com dat je de 360 moest reserveren en dat ze vanaf 15 december weer leverbaar waren. Nu staat er gewoon 2 werkdagen. Ik heb hem daar vorige week besteld. Ik hoop dus dat ik hem snel binnenkrijg. Lijkt me een goed teken als ze 2 werkdagen neerzetten. Anders zou het misleidend zijn
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2005
  13. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees mijn post hierboven. Ik heb namelijk vanmiddag naar de klantenservice gebeld!
     
  14. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, begon net pas met lezen en zag toen je post. Beetje raar, maar wel jammer
     
  15. Cubewood

    Cubewood Jodenkoeken

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al in Amsterdam ergens een Premium Pack gezien?
     
  16. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand in den bosch een premium pack gezien?
     
  17. hoevoeljeje

    hoevoeljeje Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah bij E-Plaza...... Als je snel bent heb je m. Ik heb er al 1
     
  18. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het beter als ik een premium reserveer bij bol.com of bij de frs of dixons ofso?
     
  19. *NK*

    *NK* The American Dream

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de mijne bij de Dynabyte gereserveerd ik sta nu nummer 1 op de lijst van de eerst komende 360's premiums heb ik het dan over , dus ik zou Dynabyte proberen.

    Ik had van een gast gehoord die bij Dixons werkt dat je aankomende woensdag ff moet bellen naar de lokale dixons en die vertelt je dan wanneer die nieuwe lading binnen is.*)
     
  20. Cubewood

    Cubewood Jodenkoeken

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaga Eplaza + Intertoys + Frs gebelt nergens hebben ze nog iets :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina