1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe Lading 360's

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nice2beatyou, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Waar ik m'n bestelling heb liggen zijn er inmiddels 20 reserveringen voor de nieuwe ronde. Gelukkig sta ik daar bovenaan de lijst. :cool:

    Maar goed, dat ding zal hier denk ik voorlopig nog even niks staan te doen, aangezien ik niet weg ben van het huidige game-aanbod. Maar denk dat ik Kameo er maar bij haal en dan is het wachten geblazen op de rest van de meuk. :)
     
  2. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    ahha ik wacht op Ghost recon 3 ik vind de launch games wel erg matig hor.. :D
     
  3. Cubewood

    Cubewood Jodenkoeken

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de launch games perfect.

    Perfect Dark Zero
    Kameo
    Project Gotham Racing 3

    Allemaal geweldig.
     
  4. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Perfect is een groot woord.

    Perfect Dark Zero: Middelmaat. De game bied helaas niets nieuws. Been there done that. Rare heeft zo lang de tijd gehad om aan deze en andere games te werken en het enige wat we te zien krijgen is een inspiratieloos, enigzins afgeraffelde game. Er wordt nauwelijks gebruik gemaakt van de kracht van de 360. Nu weet ik wel dat het een launchgame betreft maar toch...Ik heb het gevoel dat het een poort is van een game die oorspronkelijk werd ontwikkeld voor de eerste Xbox die hier en daar wat is opgeleukt, maar om nu van next gen te spreken gaat te ver. Zelfs met HD TV valt het tegen. Jammer.

    De andere twee zijn prima games.
     
  5. Cubewood

    Cubewood Jodenkoeken

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Met Perfect bedoel ik ook, dat het gewoon goeie launch games zijn. Heb wel is slechtere launch games gezien ;)
     
  6. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook jammer dat ze niet zon halo launchtitel hadden, echt zon spel wat je het gevoel gaf van wow dit is echt een vette console. Met halo had ik dit echt
     
  7. BandOfBrothers

    BandOfBrothers Wow,There's Internet

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Besteld bij dynabyte.
    Dus ff w88 maar heb de oude nog met zat games ,dus ik mis niks.
    Gewoon lekker raggen en racen op de ouwe box, zie ut wel wanneer de 360 premium komt.;)
     
  8. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    precies geduld is een schone zaak, mischien wacht ik alle hijsaas af, dus gewoon ff de kat uit de boom kijken. als sony met een goede online system komt..... wie weet. Denk het eigelijk niet want daar loopt ms wel meevoor. Morgen maar weer ff langs alle lokale shops om te checken wie weet.
     
  9. BandOfBrothers

    BandOfBrothers Wow,There's Internet

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou veelgeduld heb je?:confused:
     
  10. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Nou, heb weer wat rondgevraagd, maar in mijn regio (rond Rotterdam) zal het denk ik niet meer lukken. áls winkels al reserveringen aannemen, dan sta je ergens tussen de 10e en 20e plaats. Meeste winkels nemen simpelweg daarom geen nieuwe reserveringen meer aan.

    Kortom: ik ben echt bang dat het niet meer gaat lukken om nog voor de Kerst een Xbox te kopen (premium dan) zonder dat je al niet ergens een week of twee op een lijst staat...

    Balen, maar ach... :{
     
  11. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    was net in den bosch en daar hebben ze het ook niet jammer
     
  12. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    net v&d gebled, hun verwachten de xbox360 op 15 dec
     
  13. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik moet hem voor 31 jan kopen bij fRS met die 15% anders moet ik weer 60 euro meer betalen.../
     
  14. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Biggie ik heb hem bij V&D bestekd en sta 4e op de lijst. Zal ik de 15e mijn xbox hebben?
     
  15. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet hun zeiden tegen mij hun weten de preciese datum niet maar ze verwachten het rond de 15e
    maar als je de xbox gereseeerd hebt dan gaan ze jou toch waarschijnlijk bellen als die binnen is
     
  16. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta nu 3e op de lijst van de Dixons in Wageningen. Is de kans groot dat ik de Xbox360 dan volgende week heb?
     
  17. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het niet
     
  18. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    heb even wat geinformeert en ze leveren weer op 15/16/17 december.
     
  19. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    dan maar ff rondkijken in de Centrums. Ik heb hem nu via www.gameshop.nl gereserveerd (leek me makkelijk dus waarom niet) maar ik heb niks gehoord van wat de verwachting is.

    ps. Karf, zouden ze bij Futurezone veel reserveringen hebben?
     
  20. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    @Karf, weet je misschien ook hoeveel Xbox360's ze leveren op die data's? Want zoals ik eerder heb vermeld sta ik 3e op de lijst van de Dixons in Wageningen en ik wil graag weten of ik zeker ben van een Xbox360.O-)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina