1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe Lading 360's

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nice2beatyou, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kale

    kale Robbie Williams

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Had net bij de Makro gevraagd of ze daar toevallig nog een nieuwe levering hadden gekregen van de xbox 360.
    Toen zei die mevrouw met gefronsde wenkbrauwen en heel stellig: Nee, en die nieuwe levering komt pas weer over een half jaar.
    Dus ik vervolgens gezegd dat ik het wel bij een andere winkel ging proberen. Zij weer heel stellig: Nee heeft totaal geen zin, alle andere winkels krijgen er ook geen :confused:
    Ik: Watte? (toen heb ik haar maar voor gek verklaard wat ze niet echt kon waarderen :))

    Ja sorry hoor, maar tegen dat soort mensen kan ik echt niet tegen! Zo'n miep die er de ballen verstand van heeft. Onuitstaanbaar!
     
  2. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Maandag of dinsdag iig niet. De volgende levering is pas 15 december, donderdag dus.

    Klopt, dan soort mensen zijn er. Zelfs bij mijn lokale gameshop zeiden ze zoiets. Als je hem niet veel later dan volgende week wilt hebben, moet je nu reserveren, anders wordt het algauw februari/maart.. Alsof er in januari/eind december geen leveringen zullen zijn.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2005
  3. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0

    ja ik heb OV kaart maar ik heb geen zin om 3 uur te reizen en dan met lege handen thuis komen:p
     
  4. Cubewood

    Cubewood Jodenkoeken

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou nee hoor. Ik heb ookal van een aantal mensen die bij de Dixons werken, dat ze maandag een nieuwe levering krijgen, en die dan Dinsdag verkopen.
     
  5. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Hoeveel zullen ze er nou voor geven op ebay?
     
  6. koentje.k

    koentje.k Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er deze week 360's binnen komen bij de dixons ben ik wel de eerste maar ik hoop voor alle andere dat er genoeg voorraad zal zijn!

    Heb al COD2 en Perfect dark zero en een draadloze controller + play and oplaad kid erbij gekocht op launch om bij vrienden te kunnen spelen.
     
  7. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik op 4 december. Ik hoop het in ieder geval, maar heb er weinig vertrouwen in. Je weet ook niet of degene die je mail beantwoordde er echt verstand van heeft. Wie weet zegt degene maar wat. Als jij hem krijgt, moet ik hem denk ook wel krijgen.
     
  8. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mijn Media Markt zeiden ze dat ik maandag maar moest langskomen. Maar ik vraag me eigenlijk af voor welke levering ik dan kom. Want die mini-levering die dus zaterdag/vrijdag had moeten komen.. komt dan op maandag? :{
     
  9. Cubewood

    Cubewood Jodenkoeken

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het gewoon een grote levering. Aangezien die mini-levering vorige week maar bij een klein aantal winkels is geweest. En ik op 2dec kreeg MediaMarkt Adam ook maar 10 Premium Packs, dus ik denk dat ze er nu meer krijgen *hoop ik*
     
  10. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    de 2e levering wordt in de week 50 en 51 verwacht dus blijven afwachten en geloof me als je een "op tijd" xbox360 gereseveeerd hebt dan krijg hem ook
     
  11. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    die kleine leveringen hebbe ze gedaan om te kijken hoe nodig de 360s overal zijn. omdat ze verlies maken die sukkels doen ze het voorzichtig en gaan ze niet een grote hoeveelheid maken als ze ze nie kunne verkopen.
    ik had hetzelfde gedaan.
     
  12. koentje.k

    koentje.k Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0

    Hoe weet je dat zo zeker?:confused:
     
  13. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker weet je het natuurlijk nooit met MS, maar als ze dat zegge, dan word het hier alleen maar doorgegeven lijkt mij :p
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Iemand al enig idee wanneer ze nu precies komen, ik verwacht m`n xbox morghe als ik hoog in de lijst sta -_- . Heeft iemand hem al? (van de 2e lading...)
     
  15. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    hoezo verwacht je hem morgen
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    2e lading, volgens de winkel waar ik hem pre-order hebt krijgen ze morghe (12 dec) weer xboxe binnen. En als er nog vroegere (voor 12 dec) xbox zijn aangekomen want het is nog steeds een choas wanneer die dingen nu komen.
     
  17. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Damn, ik ben bang dat als ik genoeg geld heb (over een week oid), ik niet eens zo'n premium kan vinden :{

    De eerste winkel waar ik zou kijken is MM Arena, maar ik hoop dat die dan premiums heeft.
     
  18. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    kwas eergister nog bij Eplaza en daar hadde ze er nog een paar staan. en dat waren niet de Core systems. nog 1 nodig dan? Woensels Winkelcentrum in Eindhoven. ZIjn ze hier nog te koop?? Weet iemand nog een andere plek? Regio limburg/brabant.
     
  19. rawkus

    rawkus OMFG!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    1
    huh?!?!? de vraag is nu duidelijk meer dan 2 keer zo groot als het aanbod! Kijk maar naar de States en voor Europa geldt precies hetzelfde. En denk je echt dat een Miljardenconcern als Microsoft wakker ligt van dat kleine bedrag dat ze nu bij elke 360 verliezen?! Dat verlies nu hebben ze straks in no time weer terugverdient. Dus expres minder produceren??? I don't think so! ;)
     
  20. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Hypen, hypen en nog eens hypen en dan vooral core systems op de markt gooien die mensen uit "wanhoop" gaan kopen en waardoor MS extra pingels verdiend door after sales zoals de 20gb hd ;) geef ze eens ongelijk!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina