1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe Lading 360's

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nice2beatyou, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Neem de tijd als je iets gaat typen:)

    Ik heb van E-plaza gehoord (daar heb ik ook gereserveerd vandaag) eind december, misschien ergens in 2006

    Dixons vertelde me februari 2006

    Dynabyte vertelde me over 2 weken

    Andere Dixons vertelde me ergens in 2006

    Bart Smit vertelde me ongeveer 3 maanden

    nouja zeg ik weet het niet meer hoor:'-(
     
  2. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    3 maanden? |:- Lijkt er meer op, van, we weten het niet dus we zeggen gewoon een onzinnige datum zodat mensen niet verder zeuren... :{
     
  3. XMSTXRDXM

    XMSTXRDXM AMSTERDAMMER

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Moest je aanbetalen bij de E-Plaza voor je reservering ????
    Als dat zo is dan ga ik morgen ook ff langs .
     
  4. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee...
     
  5. XMSTXRDXM

    XMSTXRDXM AMSTERDAMMER

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm , dus dan is het volgens mij nog steeds wie het eerst komt ....
    oja , volgens mij bellen ze je op of zo toch ?
     
  6. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    hm ALS de 2de lading units 12 dec komt. zou rond kerst dan een 3de komen? want dan magk em pas kopen.
     
  7. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Bart Smit winkels beloofde ook de 360 op 2 Dec. te verkopen.
    Ik hoop toch echt dat mensen hiervan leren...
     
  8. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem nog niet gereserveerd. Ik wilde hem eigenlijk morgen gaan halen maar ik weet 100% zeker dat er nergens meer een te vinden is. Maar zou ik hem binnenkort nog kunnen reserveren? En zit er bij de 2de lading ook een remote control? Afstandsbediening dus?
    Ik wil er erg graag een joh...damn ik wilde het eigenlijk vandaag al...maarja als je niet reserveerd heb je een kans van 1% ofzo dat je er een kan kopen.


    Kan iemand mij antwoord geven? En wat is nou de exacte datum?
     
  9. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    JA, je kan hem reserveren. Bij de Media Markt moet je een aanbetaling doen. Remote controll zou er bij kunnen zitten, dat weet niemand (het was oorspronkelijk bedoeld voor de eerste lading, maar toch).

    Niemand kan jou de exacte datum geven. Nogmaals, de 2e lading schijnt volgende week vrijdag/zaterdag te ariveren. Maar niemand weet het zeker. En ik zou maar eens snel gaan reserveren, want anders zit je straks weer zonder een 360.
     
  10. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof nooit dat ie overal is uitverkocht, dus misschien is het tijd voor een "waar is ie nog wel" thread?
     
  11. dikkiedirk

    dikkiedirk Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er nog iemand is die een XBOX360 Premium pack wil. En bovendien in de omgeving van Emmen woont. Ik heb er nog 1 staan. Doos is ongeopend. Hij staat alleen nog op het postkantoor, maar daar kan ik hem volgende week afhalen.

    LET WEL! Ik ben niet van plan hem op te sturen!!
     
  12. OMD

    OMD Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe Lading Xbox 360

    Zo, ik weet niet of er hier al een topic over is, dus ik dacht ik maak een nieuwe, sorry als er al een topic over is.

    Ik vind het nu een beetje vaag over de nieuwe "lading", wie weet wanneer ze nu precies komen. Want ze zijn al uitverkocht in Nederland, maar wanneer komt de nieuwe lading. Op bol.com staat 15-02-2005, maar geldt dit dan alleen voor de pre-order of ook voor de vrije verkoop, aangezien ik er vandaag eentje heb besteld/gereserveerd, dus ik zou wel eens duidelijk willen weten wanneer ik hem kan verwachten. Wie weet trouwens wanneer er om de zoveel weken een nieuwe lading komt?
     
  13. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    ik was vanochtend naar replay gegaan om een xbox360 te reseveren en ik vroeg ook aan de verkoper waneer dus de newe lading komt hij zij dat kan volgende week zijn of de week daarop.
     
  14. OMD

    OMD Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het voor de vrije verkoop of voor de preorders?
     
  15. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Dixons komt de nieuwe lading op 14 december
     
  16. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    @OMD er was hier eigenlijk al een topic over maar dat was na een dag of 2 al dood.

    @Cheeks Dixons Valkenswaard zei kerst of januari 2006 maar volgens de berichten zi M$ dat er iedere week een nieuwe lading zou zijn.
     
  17. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=78213 ;)

    Bij sommige winkels is het: wie het eerst komt, die het eerst krijgt. Bij andere winkels kun je hem reserveren d.m.v. een aanbetaling. Pre-orders zijn er niet meer, d.w.z. je krijgt geen pre-order kit incl. een T-shirt.
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2005
  18. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    -Berichten verplaatst naar bestaande thread.
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    De nieuwe ''lading'' (nou`ja misschien 2 / 3 xbox`en) komt tussen 1 / 2 weeken goe ik weet, maar ze weten nog niet precies hoe en wat.

    Ik hoop volgende week maandag zou wel mooi zijn, maar dan ook echt een lading en niet 2 / 3 xbox`e maar meer zodat nu iedereen er 1tje heeft :) maar die kans is nogal klein :mad: daarom heb ik voor alle zekerheid hem maar gereserveerd :D
     
  20. Mickster

    Mickster Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Easybuyplaza heeft mij gegarandeerd dat ik mijne voor 10 december kan verwachten. Dus ik denk dat de nieuwe lading er vrijdag is:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina