1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe Lading 360's

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nice2beatyou, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. supremacy

    supremacy Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop echt dat ik hem donderdag via de wehkamp in huis heb
     
  2. Crooze

    Crooze Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    2 december bestelling geplaatst, zondag een e-mail de deur uitgedaan om bevestiging te vragen bij bol.com:

    Hartelijk dank voor uw e-mail van 11 december 2005.

    In reactie op uw e-mail sturen wij u dit bericht. Wegens beperkte voorraad is de
    Xbox 360 op dit moment uitverkocht. De nieuwe releasedatum is 15 december. U
    kunt ervan uit gaan dat u op de dag van release dit artikel in huis heeft.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Ho Kei Pang

    bol.com Klantenservice
     
  3. supremacy

    supremacy Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    kun je ook navragen hoeveelste je op de lijst staat bij de WK?
     
  4. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus de remote zit er altijd standaard bij? Ik dacht dat ie alleen voor de 1e levering was. Toch mooi meegenomen dan :)
     
  5. Boefje

    Boefje Joost NL

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    mocht je een premium aantreffen in de regio Amsterdam, wil je dan een berichtje achterlaten?
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Copre systems hebben ook een doel hoor ... het is de goedkoopste Media Center Extender op de markt
     
  7. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0

    daar heeft fardpo gelijk en het core system is ook voor gamers die zonder xbox live willen gamen
     
  8. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke status heeft jouw order? Bij mij staat nog steeds "Wordt verwerkt"
     
  9. Jelex

    Jelex Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij hetzelfde. Ik heb hem trouwens pas de 5e besteld maar ik ga er maar vanuit dat ik niet bij de groep zit die hem komende week krijgt aangezien hier al 4 a 5 mensen rondlopen die hem tussen de 2e en de 5e hebben besteld maar ik zie het wel.
     
  10. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb de mijne! Sinds gisteren heb ik 'm... Gekocht bij de MM in R'dam. Tip: niet op reserveringslijstjes gaan staan, dat gaat je niet lukken, omdat de meeste winkels gewoonweg te weinig binnenkrijgen per levering. De MM schijnt groot te zijn hierin, deze MM kreeg 58 stuks binnen zei de verkoper, maar die zijn met 15-30 minuten weer verkocht verwachtte hij. MM hanteert geen lijsten ofzo, dus je moet mazzel hebben.
     
  11. koentje.k

    koentje.k Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus de tweede levering is al bij de winkels of verschild dit per filiaal van alle winkels, Dixons en V&D en MM
     
  12. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net de winkels media markt a'dam en den haag gebeld, a'dam waren ze niet binnen gekomen en denhaag hadden ze alleen nog de core.

    Dynabite Haarlem, Lisse en Leiden hebben het alweer over volgende week.
     
  13. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Er komen nu her en der verschillende leveringen binnen. Afhankelijk van de winkel-keten liggen ze bij de een sneller in de winkel dan bij de ander. Mijn tip: probeer een MM-verkoper zover te krijgen dat hij je effe belt als ze binnen zijn. Dus zeg erbij: ik hoef niet op een reserveringlijst (doen ze nl. niet) maar kan je niet effe bellen als ze er zijn... (Heb ik ook gedaan nl.)
     
  14. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    woehoe heb em mediamarkt utrecht stikt ervan..... egt pallets vol met core-systems.. en nog 20 premium... ik heb mijne woehoe!!!_O_ :D
     
  15. koentje.k

    koentje.k Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0

    Damn ik heb geen tijd om naar de MM te gaan :mad: denk dat ik de dixons maar eens even ga bellen
     
  16. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom daar regelmatig, maar ik heb hem al bij bol.com besteld
    En ten tweede zou ik niet met een splinternieuwe 360 in het openbaar vervoer gaan zitten. Er hoeft maar 1 gek te zijn en je bent hem kwijt. Maar als je in de buurt woont, is het zeker chill
     
  17. Boefje

    Boefje Joost NL

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    mm a'dam dus nog niks...?
    dixons a'dam zegt vandaag niks te krijgen...
     
  18. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit, kom heel veel in Utrecht. Ik heb hem bij Bol.com besteld, hopelijk leveren zij hem deze week. Er staat nog steeds 'wordt verwerkt'. Te groot risico om er twee in huis te halen......

    Edit: Zojuist Media Markt Utrecht en Bol.com gebeld. Bol.com zegt dat iedereen die hem besteld heeft toen er levertijd 15-12 stond, de 15e een mail krijgt waarin staat of je bij de gelukkigen hoort. Media Markt Utrecht heeft alleen nog maar Core Systems. Dat wordt dus wachten op het verlossende mailtje van Bol.com.
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2005
  19. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    en hij doet het perfect.... :D :D geen last van vastlopen of andere onzin_O_

    dixons zou vrijdag hun lading binne krijge... ieder geval in utrecht... intertoys krijgt morge hun lading... en free record shop zegt ze pas in januari binne te krijge
     
  20. Jelex

    Jelex Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks dat je dat ff opgeklaard hebt. Hoef ik niet meer 6 keer per dag naar me status te gaan kijken :D. Maar ik heb weinig hoop moet ik zeggen. Ik heb hem trouwens pas de 5e besteld maar toen stond er nog wel 15-12.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina