1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe Lading 360's

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nice2beatyou, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Of fifa! Weet je hoe vet voetbal-spellen zijn voordat je uit gaat? Ik bedoel en als je uitgaat dan hang je toch de aap uit? |:-
     
  2. Cubewood

    Cubewood Jodenkoeken

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem!
     
  3. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd, maar daar heb ik niets aan ;)
    Nu nog hopen dat je geen defecte hebt
     
  4. prevent0r

    prevent0r Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt er geen idee van hoe frustrerend het is om hier de hele tijd te horen dat de winkels in nederland 360's krijgen, terwijl er hier in belgie nog geen enkele, maar dan ook geen enkele levering is geweest sinds lauchday. :'-(
     
  5. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij bol.com krijg je ook alleen maar van die nutteloze antwoorden terug. Ik had een mail gestuurd met onder andere de vraag hoeveelste ik op de lijst sta. Ze zeggen alleen maar "we kunnen helaas niet garanderen dat we alle orders daadwerkelijk op de gestelde datum kunnen uitleveren gezien de enorme vraag." Jah fijn, dat vroeg ik niet. Dit antwoord had ik zelf ook wel kunnen verzinnen.
     
  6. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom net van de MM in Den Haag vandaan. Daar liggen nog een stuk of 8 Core Boxen. Niet voor mij weggelegd....:D Ik wacht liever op een premium. Hopelijk wordt ik één dezer dagen gebeld door Dynabyte of Dixons (Den Haag)
     
  7. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    JA! ga nu allemaal naar de MM in zoetermeer!
    30 core's
     
  8. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0

    maat ik heb medelijden met jou
     
  9. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand weet in de regio Rotterdam nog een winkel waar ze Premium's hebben?
     
  10. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister lagen bij de Media Markt in Rotterdam nog 12 Premium's :).
     
  11. supremacy

    supremacy Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf wat is die wehkamp onduidelijk en ze willen niks zeggen ik ga morgen maar even naar de dixons (drachten)kijken of ze dar nog wat hebben of weet iemand nog wanneer de MM leeuwarden iets krijgt?
     
  12. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0

    dat weten we nu wel! je hebt pas 25 keer nutteloze informatie over bol.com gepost, maar goed*)
     
  13. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaan we bijdehand doen ofzow?? Jouw post is lekker nuttig, de mijne is nog ontopic.
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    :eek: nou`ja hoe ik weet moeten ze deze week komen maar ik zou m`n maandag halen. In regio friesland komen ze kennelijk woensdag ( hoop ik) , donderdag of vrijdag.

    :) zolang die van mij maar geen ziektes hebben. (wel ff ontopic blijven mensen)

    Maar deze week word de 2e lading denk ik daarna spreken we over de 3e lading.

    Voor sommige winkels komt de eerste lading pas volgend jaar hebben meer mensen daar al wat over gehoord?
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2005
  15. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Ouwe meuk ingeleverd (cube/.ps2) en een core genomen, naast het feit dat de premiums moeilijker te krijgen zijn ivm lange reserveringlijsten vind ik die chroomglimmende dvd lade toch niet mooi van de premium, hd ff apart erbij en dan alleen nog ff een goeie third party headset! en klaar is clara.
     
  16. supremacy

    supremacy Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dit is de 2de lading maar ik wil weten waar en wanneer precies bij alle winkels in regiofriesland
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmm, vooral leeuwarden ik heb gehoord dat ze alleen in leeuwarden werden geleverd, en waar ik hem zou weg halen (dorpje in friesland :p ) waar ze hem ook zouden krijgen nooit gekregen de meeste krijgen ze binnen volgend jaar (behalve leeuwarden dan). Maar je moet waarschijnlijk wel gereseveerd hebbe.
     
  18. supremacy

    supremacy Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    dixons drachten die krijgt ook elke vrijdag 7 of 8 binne en dan hebbe ze 4 voor de losse verkoop
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    :eek: chill :) nou`ja ik heb hem gereseveerd als ik hem niet krijg :p op naar drachten :D toch niet zover weg.
     
  20. supremacy

    supremacy Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    idd bij mij ook niet 13 km:p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina