1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe Lading 360's

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nice2beatyou, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit in hetzelfde schuitje als jij, ook geen mail gehad. Dus net te laat besteld voor deze lading. Benieuwd wanneer de volgende lading binnen komt. Hoop gewoon volgende week
     
  2. Jelex

    Jelex Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten we niet te hard van stapel lopen. Ze zouden pas 15 december een mailtje sturen en zolang het nog geen 15 december is wacht ik het nog af. Ik heb nog steeds hoop :D. Mark en 007 kunnen jullie wel even posten als jullie ook een mailtje hebben gehad.
     
  3. denis

    denis Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een premium besteld op 1 december bij Bol.com, en ik heb ook deze nacht een mailtje gehad dat hij verzonden is.
     
  4. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was gister bij de Mediamarkt in Maastricht en daar waren nog een stuk of 10 core pakketten beschikbaar. Misschien iets voor me mensen die echt niet langer kunnen wachten.
     
  5. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, ik houd je wel op de hoogte. Maar ik heb zo'n vermoeden dat ze alle 360's die ze binnen hebben gekregen gelijk de deur uitdoen. Denis heeft ook al een mail gehad. Ik denk niet dat ik opeens komende nacht wel een mail krijg. Tis wel zuur natuurlijk dat we met een paar uur verschil een 360 mislopen. Maar ik denk nog wel dat we hem voor de kerst binnen hebben. Wij staan nu praktisch bovenaan de lijst.
     
  6. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Wat ik me nu afvraag heh,

    Wat is nu eigenlijk het "grote verschil" tussen deze 2 xboxen? Premium en Core, ok de Core is uitgebreider, maar als je een core met eeen harddisk koop kun je toch gewoon hetzelfde ermee? Ik bedoel online gamen enzo? Naja, misschien een stomme vraag maar ik vraag het me gewoon ff af.... :confused:
     
  7. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    P.J. McNealy, analyst bij de Amerikaanse Technology Research, heeft aangegeven dat hij deze week nog 300.000 nieuwe Xbox 360 zit verscheept worden. Dat zou het aantal units wereldwijd tot 1 miljoen exemplaren moeten brengen...

    De som is redelijk snel gemaakt met 300.000 voor Amerika, 300.000 voor Europa, 100.000 voor Japan en met de extra 300.000 komen we bij een totaal van 1 miljoen. Microsoft zit volgens P.J. McNealy nog goed op schema op in 90 dagen 3 miljoen consoles te kunnen verkopen. het vooropgesteld verkoopcijfer voor eind deze maand van 1,5 miljoen, komt volgens de analyst ook niet in gevaar.


    bron: http://www.webgeneration.be/gzw/nieuws.php?id=2115

    dus het zijn even veel xbox360's net als op 2 dec
     
  8. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, de core is niet uitgebreider. Als je online wilt gamen, moet je gewoon een premium kopen. Daar zit alles in wat je nodig hebt. Met een core moet je alles er los bijkopen. Niet alleen maar een harde schijf. Dan ben je veel meer kwijt. Het zou zonde van je geld zijn als je een core koopt als je online wilt multiplayeren.
     
  9. Boefje

    Boefje Joost NL

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    en behoorlijk of-topic ook...maar hier is je antwoord

    core is niet uitgebreider, dat is juist de premium.
    verschil zit hem in:

    dvd-lade van premium is zilver, binnenwerk is exact gelijk
    avkabel van core is simpele versie, prem heeft hdtv-kabel
    afstandsbediening bij prem
    wireless controller bij prem/ met draad bij core (draadloze werken wel gewoon)
    headset bij prem
    hd bij prem (losse hd is exact hetzelfde als prem-hd)
    de doos van core is anders dan die van prem ;)
     
  10. Jelex

    Jelex Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik denk ook wel dat je gelijk hebt. Ik hoop iniedergeval dat ze in het mailtje van donderdag iniedergeval iets uit de doeken doen wanneer wij wel onze 360 kunnen verwachten. Maar ja we wachten rustig af ik had dit weekend toch geen tijd om te gamen.
    Mijn status is trouwens wel anders. Althans er staat nog steeds ''wordt verwerkt'' maar als je daar op drukt staat er bij mij nu ''bestelling wordt zo snel mogelijk uitgeleverd'' en eerst dat de voorraad bekeken zou worden.
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2005
  11. Diamond_X

    Diamond_X diamonds are forever

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je uitgaat van de gangbare prijzen, dan betaal je met deze twee pakketten niets te veel. Echter de straatprijzen van de accessoires en games liggen soms een stuk lager, dus dan ga je toch nog voor een eurootje of 20 de boot in. Maar dan heb je hem wel natuurlijk :)
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2005
  12. II FTM II

    II FTM II Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die aanbieding nu niet echt goedkoop, maarja
     
  13. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Dussss

    Tjah het is gewoon frustrerend omdat die core bijna overal nog te krijgen is.... Zelfs op 2 december was er hier voldoende te verkrijgen... Maareh als ik die berichten hierboven lees dan komt het deze week wel goed denk ik. Ik sta hier in de buurt bij 3 filialen op de 1e 3e en 4e plaats... Dus 1 filiaal zal de aankomende week wel wat binnen krijgen... Mocht ik hem hebben en een ander filiaal belt ook nog, dan geef ik jullie wel m'n reserveringnummer.... Zo ben ik dan ook wel weer ;) (Regio Wageningen, Veenendaal, Tiel)
     
  14. Diamond_X

    Diamond_X diamonds are forever

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Reken maar uit wat je er aan extra's bij krijgt. Als je die los zou kopen kom je niet heel veel goedkoper uit. Maar ze geven inderdaad niets cadeau.
     
  15. Boefje

    Boefje Joost NL

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Ha!

    Dixons A'dam zegt ze vandaag binnen te krijgen...opgelet dus...
     
  16. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    :'-( Wahoooooooooo, wordt net gebeld door de dixons kan hem vanmiddag ophalen _O_ Al mn andere reserveringsnummers komen snel op der site jongens..... wahooo een premium
     
  17. storm69

    storm69 Sephiroth X

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die niet bij deze zending van bol.com zitten. Ik heb hem 9 december gereserveerd en heb inmiddels per mail (op aanvraag) gekregen dat ik hem voor 23-12-2005 toegestuurd krijg....nu maar hopen dat de TPG niets vergeet door de kerstdrukte :mad:
     
  18. Lyro

    Lyro Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij staat er: 'in bestelling bij de leverancier'. Denk dat het niet veel uit maakt wat er staat... Tenzij er 'verzonden' staat :p
     
  19. Crooze

    Crooze Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    En dat is precies wat er bij mij staat sinds vannacht 00:14 :9
     
  20. Boefje

    Boefje Joost NL

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee,

    Net mijn premium in de losse verkoop gescored!
    Er staan er nog 3 bij Dixons buitenveldert...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina