1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe Lading 360's

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nice2beatyou, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel goed nieuws. Ik had hem graag nu gehad, maar echt tijd om te gamen heb ik toch niet. Maar voor de 23e zou mooi zijn, zo vlak voor de kerstvakantie. Heb ik ook wel genoeg schoolwerk te doen, maar ik heb dan genoeg vrije tijd om lekker te spelen. Ik wilde ook al een mail sturen met deze vraag, maar je hebt hem al beantwoord *)
     
  2. Sony

    Sony Geriatric Gamer

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    binnen!

    Hallo,

    ik heb vandaag mijn xbox 360 binnen. Dus de '2de lading' is in ieder geval gearriveerd bij dixon's (venlo)....

    mzl
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Veel game plezier :)
     
  4. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Nu ik nog, ik sta 6e op de lijst ( eigenlijk m'n moeder ) maar ik moet nog gebeld worden.
     
  5. II FTM II

    II FTM II Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het uitreken kom ik op de volgende som:

    Xbox 360 premium €399 + Charge kit €19 + Game €60 + Wireless controller €44 = €522 dus 17 euro te duur. Weer lekker makkerij terwijl ze gewoon de boel oplichten_0/
     
  6. hemp

    hemp The world is yours!

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    be patient

    hi all! ik heb mijn premium ook bij bol.com besteld op 7 december dus ik hoop dat ik hem voor de kerst binnen heb. Ik ben iemand met weinig of geen geduld |:- kan nu echt niet meer wachten. heeft iemand die hem besteld heeft bij bol al binnen ??_O_ _O_
     
  7. hemp

    hemp The world is yours!

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook ergens gelezen dat microsoft $ 100 verlies maakt op een premium omdat de onderdelen duurder zijn zou wel apart zijn als dat zo was.:{
     
  8. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je bronnen?? Ik ken iemand die bij paradigit werkt. Die was laatst aan het vertellen over een van de nieuwste grafische kaarten. Daar laten ze je over de honderd euro voor betalen terwijl die dingen in azie voor 17 euro per stuk gemaakt worden. De productiekosten van de 360 zal dus echt niet duurder zijn dan de verkoopprijs.
     
  9. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    ik noem geen namen van winkels, maar vandaag krijgen de MEESTE winkels ze binnen, ik heb er nu al een paar gebelt en ze krijgen hem vanmiddag nog binnen. dan moet je hem wel dan ophalen natuurlijk. ik heb hem al bestelt maar ach dat anuleer ik gelijk als ik me xbox ergens eerder kan halen. ik wil hem zo graag :)
     
  10. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Brandts

    Wel eens aan ontwikkelingskosten gedacht beste Brandts? |:-
     
  11. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    P.s. Ik heb hem vanmiddag in Veenendaal gehaald _O_
     
  12. II FTM II

    II FTM II Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Een xbox 360 spel produceren kost ook maar een paar euro, maar het gaat om de ontwikkelingskosten indd
     
  13. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je daar aan gaat denken kun je niet zeggen hoeveel euro MS verliest per xbox. Hoe meer ze er verkopen, hoe lager de kosten per xbox worden en op den duur gaan ze winste maken. Dan vind ik het dus eigenlijk een verkeerd uitspraak.
     
  14. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Er komen elke week 360's binnen bij de distributeur, dus elke week zullen ook de winkels ze weer hebben.. Als ze niet op voorraad zijn dan kan je ze wel bestellen, dan heb je ook je 360 binnen 1-2 weken denk ik..

    Je kan trouwens via mijn clan nu ook aan Xbox 360's komen, en ook aan games.. Het is zelfs ietsjes goedkoper als in de winkel.. _O_

    Edit: voor meer info neem maar contact met me op..
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2005
  15. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    En toch wordt dat gezien als spam, inflatable. Adverteren kan wel, maar doe dat dan op de juiste manier... (adverteren@XboxWorld.nl) O-)
     
  16. prevent0r

    prevent0r Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
  17. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    goede nieuws
    Wanneer de nieuwe lading nou kwam?
    Het is zover de 2e lading Xbox 360's komt bij de meeste winkels vandaag of morgen binnen.
    Voor alle legale verkoop adressen moet je even op deze link klikken.
    Dus zorg dat je erbij bent want alles is zo weer over de toonbank. Gemiddeld komen er rond de 4 Premium systemen per winkel binnen

    bron: http://www.360nieuws.nl/?view=article&article=457
     
  18. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Natuurlijk kun je dat wel, ontwikkelingskosten zijn bijvoorbeeld ook personeelskosten e.d. (Ontwikkelaars). Je weet toch wat het je gekost heeft om zo'n ding te maken als MS zijnde? Montage en ontwikkeling? *) Duhhh, die mensen moeten ook betaald worden. En wat te denken van de vervoerskosten en opslagkosten magazijn en ga zo maar door. Dus ik vind dit cker geen verkeerde opmerking. Ik denk ook wel dat velen dat met mij eens zijn... Naja ik ga weer verder gamen op m'n brand nieuwe xbox 360 _0/
     
  19. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    _0/ De ontwikkelingskosten is eenmalig. Als je dat niet mee telt bij de totaalprijs zitten de kosten per xbox (incl. fabricage, personeel, opslag, vervoer, enz) lager dan de verkoopprijs. Al is de prijs die ze overhouden per xbox maar een paar euro en ze verkopen de 360 vaak genoeg daan haal je uiteindelijk de ontwikkelingskosten er weer uit. Je kunt dus niet zeggen dat per xbox 100$ verlies maakt en bij die 100$ de ontwikkelingskosten tellen want in de loop van de tijd haal je die kosten er weer uit.
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2005
  20. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Beste Brandts, ik vind echt dat je nu ongelooflijk uit je nek lult. Natuurlijk haal je op ten duur winst, maar nu nog niet. Daar ging het zojuist over, maar vergeet niet dat die kosten miljoenen zoniet miljarden euri's kunnen kosten! En het gaat er juist om om deze kosten er juist wel bij te doen want die horen juist bij dit product! Bij elk product! Duhhh, je kunt toch ook niet alle kosten weg gaan laten! Waar slaat dat op, dat is toch hartstikke onlogisch... Dan kun je beter alles weg gaan laten en kost de xbox360 helemaal niks en maakt iedereen winst en leef jij in een absolute droomwereld! Maargoed, het wordt behoorlijk off-topic nu dus ik reageer er niet meer op... Wat jij doet, who care's |:-
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina