1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe Lading 360's

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nice2beatyou, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Offffftopic idd :)
     
  2. godzilla123

    godzilla123 expert

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag ging de bel en stond er 1 van de TPG post aan de deur met een pakketje met daarin de premium. Had bestelt bij bol.com. Maar ik had afgelopen zondag al een core gekocht bij de mediamarkt, want ik was het wachten meer dan zat. Dus ik heb het pakketje geweigerd. Verdomme had ik maar effe wat meer geduld gehad!! |:- |:- :D
     
  3. treepio

    treepio Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    360

    yeeyy!!!

    eindelijk vandaag binnen gekregen van bol.com :D
     
  4. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    OMFG!!!!
    Heb laatst bij Bol.com de xbox 360 besteld. Hij is vandaag verzonden. Heb ons oude huisnummer neergezet :confused:. Hopen dat ze hem aanemen en hem bij ons komen brengen...
     
  5. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is echt klote voor jou
     
  6. Diamond_X

    Diamond_X diamonds are forever

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Je vergeet het batterypack dat je er ook nog bij krijgt... _0/
     
  7. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    OWWWWW YAH!!!! overal zijn ze nu gelevert. ik kan hem pas zaterdag halen want dan heb ik voldoende geld (je zou vast denken hij heeft het geld toch wel klaar gelecht :p) maar ik heb dus nu net een aanbetaling gedaan voor mijn prachtige heerlijke en mooie Xbox 360 Premium en ik ga hem dus zaterdag ophalen. ik zet me wekker om 9 uur, snel douce en omkleden en om half tien sta ik voor de deur! owww yeah wat heb ik nu een goedgevoel. WHOOOOOOOTTTT
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Morghe komen ze eraan :p maar het is nog wachte of je wel goed hebt gereseveerd :p ..
     
  9. Morture

    Morture Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem op 4 december ook bij Bol.com besteld maar nog geen enkel teken gehad dat hij is verzonden, dus ik neem aan dat ik niet bij deze lading zit?:'-( ik hoop maar dat de volgende lading dan snel komt of dat ik vandaag of morgen nog bericht krijg :{
     
  10. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Je had em gewoon moeten aannemen, en de core op marktplaats verkopen. Had je waarschijnlijk nog geld verdiend ook.
     
  11. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    ow ja krijg er nog een Xbox 360 t-shirt er bij, hadden schijnbaar teveel
     
  12. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat over dat MS 100$ verliest maakt per xbox.

    Als je kijkt wat je per xbox kwijt bent dan is dat:
    grondstoffen, productiekosten (personeel, machineonderhoud ed.), opslag, vervoer, enz.

    Als jij kijkt wat de kosten zijn van alles rondom het gebeuren dan is dat: ontwikkelingskosten, reclamecampagnes, enz.

    De kosten per xbox wordt evenredig groter met het aantal xboxen die je verkoopt. Hier moet de verkoopprijs dus boven zitten (anders maak je altijd verlies). De winst die je hiermee maakt moet gebeuren rondom bekostigen.

    Als je nu zegt dat de MS 100$ per xbox verliest is dit uit je nek lullen want dan kun je morgen zeggen dat ze 99,90$ en overmorgen 99.80$ per xbox kwijt zijn.

    Tot nu toe hebben ze verlies gemaakt, maar het is niet zo dat ze per xbox nog eens 100$ verlies maken. Want waarom zou je dan zo'n console op de markt brengen??
     
  13. prevent0r

    prevent0r Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een feit dat mircrosoft op ELKE xbox 360 $126 verliest.
    De winst halen ze uit verkoop van games
    ( als er al winst is, de xbox maakte 4 mild USD verlies ...)
     
  14. Krullen

    Krullen Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of de Bart Smit al premiums heeft, want ik sta daar 2de op de lijst. Alleen ik heb nog niks gehoord.
     
  15. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je bronnen? (had ik al eens gevraagd)
     
  16. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net maar wie weet hoe ik mijn draadloze controller moet aansluiten?
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    lees eerst de handleiding!

    To connect the Wireless Controller to the Xbox 360 console, follow these steps:

    1. Press and hold down the Xbox Guide button until the controller turns on. The Xbox Guide button is the round button with the green
    "X" near the center of the controller.

    2. Make sure that the Xbox 360 console is turned on. If the console is not turned on, press the power button. The power button is the large round button on the Xbox console.

    3. Press and release the connect button on the Xbox 360 console. The connect button is the small round button on the Xbox 360 console.

    4. Press and release the connect button on the controller. The connect button is the small button on the front edge of the controller.

    5. After the Ring of Light spins and flashes one time on the controller and on the console, the controller is connected. The quadrant on the Ring of Light that remains lighted indicates the position in which the controller is connected.
     
  18. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    check het xbox 360 controller thread ff, daar is al een aantal keer antwoord gegeven ;)
     
  19. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    lol half tien is elf uur geworden :p (s'ochtends)
     
  20. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb er vanmiddag 2 zien staan (premium), maar ze zouden gereserveerd kunnen zijn. Anyway je kunt het proberen. Ik zal wel ff bellen:

    (0343-533332)

    www.pcmedia.nl

    In Driebergen, vlakbij Zeist/Utrecht.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina