Nieuwe Lading 360's

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nice2beatyou, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zijky

    zijky Sniper

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    damn, ik kan kan niet wachten, ik heb pdzero , play and charge kit, 12 month live and go... maar geen 360 :'-(
     
  2. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik geluk heb dan krijg ik de xbox360 volgende week want de verkoper zei tegen mij er is een heel grote kans dat we de xbox dinsdag woensdag krijgen
     
  3. zillela

    zillela Active Member

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    15 december heb ik ook gehoord aleen is bij elken winkel anders
     
  4. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Er staan er nog 7 Premium Packs te koop in regio Arnhem.
    PB me voor de locatie.
     
  5. OMD

    OMD Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Bol.com staat 15 december, maar kan ik hem dan ook écht verwachten op 15 december, ik heb hem wel gister alvast besteld/gereserveerd.
     
  6. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    m$ heeft gezegt dat er een volgende lading 360 komt binnen de 10 dagen (dus 12 december) en miss zelfs een derde lading op 10 van 12 december (dus 22 december)
     
  7. OMD

    OMD Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand antwoord geven op mijn vraag, want ik zou het graag willen weten.
     
  8. PXbox

    PXbox Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    @OMD

    Ik denk dat de mensen die hem eerder hebben besteld hem eerder krijgen.
    Aangezien we niet weten hoeveel bestellingen er staan bij bol.com en hoeveel er binnen gaat komen is het dus nog even gissen.
    Denk dat je het even kan mailen/bellen naar bol.com om te vragen hoe het zit...
     
  9. nickyb

    nickyb ...

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem net op bol.com bestelt, dus ik denk dat ik hem dan ook op 15 dec binne heb.
     
  10. XMSTXRDXM

    XMSTXRDXM AMSTERDAMMER

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het voor jullie .
    Wat PXbox al zegt , je weet niet hoeveel mensen er voor je zijn (dat weerhoud mij ervan bij Bol.com), daarom ga ik hem morgen maar ergens bij Dixons of de MM reserveren/aanbetalen . Meestal is Bollie wel oke .
     
  11. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    ik belde Replay in Leiden en die zeiden dat als ik daar zou bestellen eind dec een 360 mischien pas ophalen mischien zelfs januari.

    ik ga morgen ff langs bij Futurezone Zoetermeer en kijken hoe lang het bij hun duurt anders ga ik wel bij MM Zoetermeer enzo kijken of ik kan reserveren
     
  12. COOP3R

    COOP3R Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    heb MM Eindhoven gebeld en die zeggen dat de levertijd vijf weken is :confused: dit lijkt me wat veel als ik dit zo hoor
    maar aangezien mijn plaatselijke bart smit er helemaal nup heeft gekregen vrees ik het erhste:mad:
     
  13. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zo het gevoel dat je echt naar zon fotocameraspeciaal zaak ofzoiets dergelijks moet gaan die toevallig ook een 360 verkoopt en omdat niemand denkt van hey ik ga een 360 kopen bij kinorama dat die er nog wel 1 hebben ofzo
     
  14. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Denk dat je alle data die je van winkels krijgt met een flinke korrel zout moet nemen. Ik zelf heb van 3 verschillende winkels zulke uiteenlopende data gekregen dat er gewoon geen kern van waarheid in kan zitten. Wat Microsoft echter heeft gezegt is dat er om de week op vrijdag 360's geleverd worden, ik denk dat je daar voorlopig nog het meest van uit kan gaan. Mocht dat niet het geval zijn dan zou ik gewoon afwachten wanneer het zover is en alle verder genoemde data for now negeren.
     
  15. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook net bij bol.com besteld. Maar ik ga er niet vanuit dat ik hem voor januari krijg. Ik zie wel wanneer ik hem krijg. Nu krijg ik hem tenminste thuis bezorgd, hoef ik tenminste niet de hele tijd de lokale winkels in de gaten te houden.
     
  16. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb inmiddels ook maar een bestelling neergekwakt. Krijg een belletje van de lokale videoland als ze er weer een paar binnen hebben (en nee ik ga em niet huren. :+)
     
  17. nickyb

    nickyb ...

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0

    heheh inderdaad, lkkr op je luie reet zitte en wachte tot de postbode hem komt afgeven. maarja, toch hopen dat hij 15 dec word geleverd of in de 2-4 dagen levertijd.

    je bent in iedergeval zeker dat je hem krijgt, aleen de tijd is niet zeker;)
     
  18. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is wel klote als er weer volop verkrijgbaar levering is en alleen bol.com heeft ze niet
     
  19. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    waneer komen der nieuwe lading harde schijven ..??
     
  20. Boefje

    Boefje Joost NL

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand nog een core in regio amsterdam?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina