1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe Lading 360's

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nice2beatyou, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    vandaag ze hebben gezegt dat ze 1 voor me zouden achterhoude :)
     
  2. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    waar ga je de xbox360 morgen halen ?
     
  3. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Ga morgen of zaterdag naar de MM Adam. Kijken of ze iets voor me kunnen regelen. Denk het niet iig :{

    Ik wil er zo graag een! :)
     
  4. supremacy

    supremacy Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ok wie weet of de dixons dr88 ook los verkoopt op dit moment (premiums)
     
  5. x Elimenator x

    x Elimenator x Hans houd van worst

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    bart smit zou toch pas vrijdag de 360 binnen krijgen ?
     
  6. supremacy

    supremacy Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    over welke BS hebbe jullie het?
     
  7. x Elimenator x

    x Elimenator x Hans houd van worst

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mijn xbox 360 bij bart smit bestelt en E-plaza dus heb 2 kanzen *) .
    Voor de mensen die nog een xbox 360 premium willen hebben zou je morgen bij bart smit of E-plaza kunnen kijken want ik neem ze niet allebij natuurlijk O-) Tip: Rotterdam/Zuidplein ;)
     
  8. *NK*

    *NK* The American Dream

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom probeer je Dynabyte Purmerend niet? :confused:
     
  9. Jan

    Jan Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kom net uit de boogaard rijswijk daar stond nog een premium pack bij de vroom en dreesman en ook nog een core edition..
     
  10. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeeeess!!! Vandaag ben ik langs alle winkels gegaan van Amersfoort en helemaal NIKS!! Bij de Dixons hadden ze nog wel een Core maar die hoef ik niet.. toen dacht ik, laat maar zitten ik vind toch niks meer...

    Dus dan maar terugfietsen naar mijn eigen woonplaats Leusden en ff voor de laatste keer naar de FRS gefietst.. ik liep dus naar binnen en vroeg nog om een Premium.. en toen antwoorden ze "Ja, wij hebben vandaag er 1 binnengekregen, een premium" ik zo helemaal verbaasd wtf, ik super blij en gelijk Play and Charge kit gekocht!! Alleen heb ik geen spel gekocht want ik heb PGR3 gewonnen bij de gamexpo maar die had ik nog steeds niet ontvangen.. nou ik terug naar huis zonder spel en ik keek even in de brievenbus en wat zag ik.. een pakketje van Microsoft, snel open gemaakt en wat zie ik.. Project Gotham Racing 3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ik helemaal happy, alleen ga ik morgen mijn 360 aansluiten heb nu even geen tijd, veel hw:mad:

    edit: Ik heb nog een reservering bij de E-Plaza, iemand interesse? pm me maar!
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2005
  11. denis

    denis Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisterenmorgen een berichtje op dit forum gezet dat mijn bestelling bij bol.com is verzonden, dus ik gisteren héél de dag gewacht op levering, maar niets ontvangen.
    Nu lees ik vanmorgen de krant en wat staat daarin, een bezorger van Tpg-post moest gisteren een pakketje bij mij op de hoek afleveren en liet zijn sleutels in de auto zitten, met als gevolg tpg-bus en al zijn pakketten(150) weg. Dus ik vanmorgen de tpg gebeld en die zijn nu aan het uitzoeken of daar ook mijn XBOX 360 in lag, wat haast wel zeker is want anders had ik hem al gehad. Vandaag ook contact met Bol.com gehad, en die komen pas in actie als de zending na 14 dagen nog niet geleverd is, ik ben dus behoorlijk pissed.
     
  12. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow dat is wel vervelend en dat het nou net bij jou moest gebeuren.
    Wel dom natuurlijk van de TPG-er maar hij verwacht dit natuurlijk niet, in wat voor buurt woon jij? pfff
     
  13. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben alle electronica winkels in Purmerend langsgeweest incl. de Dynabyte, geeneen van allen had een 360 (behalve de Dixons, die had nog 1 Core).
     
  14. hemp

    hemp The world is yours!

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0

    Dit is niet waar ik ben in huizen geweest bij bart smit. ze hadden er idd 2 binnen gekregen maar die waren voor reserveringen en de lijst is erg lang daar.

    (al meer info over bol??)
     
  15. *NK*

    *NK* The American Dream

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer anders rond te bellen in Zaandam dacht dat de FRS nog 1 360 had en een nieuw zaakje genaamd Spotter :D
     
  16. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    3DE LADING


    ik dacht we sluiten de 2de lading soap afomdat die nu geweest is weet er iemand wanneer de 3de lading komt???
     
  17. supremacy

    supremacy Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    groot gelijk de 2de lading is bijna uitverkocht dus wanneer komt de 3de lading?
    en hoeveel consoles zijn het deze keer?
     
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Verander dan iig de titel van dit topic in iets beters. ;)
     
  19. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Nah, ik ga morgen gewoon naar de MM Adam.

    Kijken of ze iets hebben (waarschijnlijk niet), en anders gewoon reserveren daar.
     
  20. casje

    casje XBW PRO

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus ook gevraagd wanneer ik nu eindelijk me xbox 360 in huis heb van bol.com. Ik heb hem 5 december besteld bij bol.com en het volgende zeggen ze tegen mij:

    Hartelijk dank voor uw e-mail van 15 december 2005.

    In antwoord op uw e-mail kunnen wij u het volgende laten weten. Door de enorme
    vraag naar de Xbox 360 is deze op dit moment zeer moeilijk leverbaar. Wij kunnen
    helaas geen exacte indicatie geven wanneer dit artikel zal worden geleverd omdat
    onze leverancier het ook niet weet. Zodra wij het artikel versturen ontvangt u
    hierover een bevestigingse-mail.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Astrid Pras

    bol.com Klantenservice

    goh.....zijn er uberhaupt mensen geweest die bij bol.com hebben besteld en die um op 15 december in huis hebben gekregen? Volgens mij moeten we maar gewoon wachten er zit anders niks op:'-( Want in annuleren heb ik geen zin in:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina