1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe Lading 360's

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nice2beatyou, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Haha moet je als antwoord op "Hopelijk hebben we hiermee u voldoende geinformeerd" geven: Nee dat hebben jullie niet! :+

2. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    yessss ik krij morgen of volgende week een xbox360 premium edition
    morgen? als iemand zijn resevering niet komt opphalen (dus volgende week)
    volgende week? jah 3e lading zei de verkoper van replay!!!

3. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Er komt elke week een nieuwe lading binnen bij de importeur/distributeur, en dus ook in de winkels daarna.. Aangezien we nu de 3e week na launch ingaan kan je dus idd spreken van de 3e lading.. ;)

4. II FTM II

II FTM II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We moeten gewoon in deze topic het over de derde lading hebben. De mods zien niet het nut van een nieuwe topic in. Ik ook niet hoor O-)

5. casje

casje XBW PRO

Leuk Bevonden:
    0

hahah....zouden ze me dan meer informatie geven?:+ Ik vind het wel een beetje vreemd hoor....op 5 december zei bol nog van leverbaar op 15 december....nou dan verwacht ik toch dat ie weer leverbaar is op 15 december. Of in ieder geval geval laten weten op die datum wanneer ik um dan wel krijg. Ik wil um nog zeker voor de kerstvakantie hebben anders wordt ik gek8)

6. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    de 2e lading is nog steeds bezig hoor want sommige wnkels krijgen vandaag pas de xbox360 binnen

7. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb de titel dan ook maar even aangepast...

Mierenneukers hier :+

8. Phase2

Phase2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik belde net Bart Smit (Zuidplein R'Dam), deze krijgt vandaag 2 premiums. De lijst met reserveringen bij alleen deze BS bevat echter al 28 namen... De dame gaf mij het advies maar te stoppen met zoeken (bij Bart Smit althans).

Is er hier iemand die ook al 'harde getallen' heeft gehoord wat betreft de nieuwe leveringen?

9. storm69

storm69 Sephiroth X

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was het gisteren zat...ga mijn bestelling bij bol.com annuleren. Heb gister rondgebeld en gister op den haag CS een premium gekocht die ze die dag hadden binnengekregen....lucky me!!!

Was overigens de enige die ze hadden. Freerecord en dixons in den haag hebben geen premiums meer liggen, wel een aantal cores.

ik zal dit forum niet meer nodig hebben :) good luck y'all

10. hemp

hemp The world is yours!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het zat met bol.com. Weet iemand nog een premium te liggen ergens in het gooi en omstreken als ik hem vind ben ik echt blij en bol krijg de .......

11. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijne gecanceled bij Bol.com, duurt mij te lang voor een concrete datum. Als je kijkt op www.dixons.nl zie je dat ze de Premeum nog op voorraad hebben en de Core niet meer.

12. PrismSub5

PrismSub5 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor de tip _O_ dinsdag heb ik nu (hopelijk) eindelijk dat ding:D

13. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Graag gedaan! Ik zit nu al thuis met de Core, kon gisteren niet meer wachten na de annulering bij Bol.com. Nu nog al die accessoires, zonder HD kan je er gewoon geen optimaal gebruik van maken.

14. hemp

hemp The world is yours!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net gebeld naar de dixons h''sum maar ze hadden ze daar niet liggen. Misschien alleen via de website te bestellen
    *edit* mediamarkt Almere niks
    *edit* bartsmit in h'sum niks
    *edit* free recordshop huizen, h''sum bussum houten soest utrecht leusden bergen op zoom niks.
    *edit* dixons hilversum bussum almere bergen op zoom niks.

Laatst bewerkt: 16 dec 2005
  15. Phase2

Phase2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet te geloven, nergens te krijgen, lange reserveringslijsten, maar...

Op goed geluk toch maar even de FRS bij mij in de buurt gebeld en... één premium en één core op voorraad! OP VOORRAAD!! Geen reserveringen, NIKS!

Ik wist dus niet hoe snel ik 'm (de premium uiteraard) op moest halen!

Dus voor de zoekenden onder ons... geef je FRS in jouw buurt effe een belletje, wie weet heb je net zoveel mazzel als ik!

16. supremacy

supremacy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vandaag heel drachten doorzocht alles uitverkocht, behalve dixons had nog een paar core systemen, maar daar zeg ik natuurlijk geen ja tegen. Als laatse oplossing dacht ik de FRS, dus ik daarheen en ze waren uitverkocht maar ik sta nu 1e op de reserverings lijst, omdat er heel veel hadden afgezegd omdat ze al 1 hadden, hij verwacht morgen 1 binnen te krijgen:p

17. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Net FRS gebeld naar aanleiding van deze thread (tnx guys :cool:), en ja hoor!! Ze hebben nieuwe binnen gekregen, en ik kon er 1 reserveren als ik hem binnen nu en anderhalf uur ophaal. :D Snel even een auto fixen dus en ik heb hem binnen. :cool:

18. supremacy

supremacy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wow lkkr voor je :D

19. MvDrunen

MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heeft elke FRS shop in Nederland 1 core en 1 premium binnen gekregen. Ik heb die van mij gisteren ook bij FRS gekocht en daar hadden ze ook maar 1 premium binnen gekregen...en die staat nu heel mooi in mijn kamer *)

20. hemp

hemp The world is yours!

Leuk Bevonden:
    0
    als je hem niet gaat kopen vertel dan even waar het is thx

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina