Nieuwe Lading 360's

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nice2beatyou, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kremers

    Kremers Active Member

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, voor mij was het allemaal wat makkelijker :p

    Op de dag van release een belletjes en overal uitverkocht natuurlijk. Daarna mijn mail adres bij dixons.nl achtergelaten. Gister liep ik toevallig langs de FRS, ik denk ik waag een poging. Wat denk je? Ze hadden er nog 1 :D

    Ik heb geluk gehad, als ik zie wat anderen allemaal moeten doen voor hun exemplaar :p
     
  2. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    zelf denk ik dat dixons de core pakket bedoelde want hoe kunnen ze die nu niet hebben, terwijl je bijna in elke winkel wel een core kan kopen + het feit dat ik me mail had opgegeven om op de hoogte gehouden te worden als de premium weer beschikbaar is, en ik niet 1 mail nog heb gehad

    dus wel een beetje raar allemaal, maar ik hoop het beste er maar van
     
  3. XMSTXRDXM

    XMSTXRDXM AMSTERDAMMER

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0

    Heel raar , want ik ben zelf wezen kijken en ze hadden er geen 1 , zelf de core niet .
     
  4. hemp

    hemp The world is yours!

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    toen ik vandaag om half één belde naar mm a'dam hadden ze geen premiums en één core, ik vroeg naar een nieuwe levering en dat was onduidelijk omdat alle winkels afhankelijk zijn van de leverancier die zelf ook geen idee heeft. dus van die stapel premiums in de mm is stierenpoep_0/
     
  5. Terrestra

    Terrestra Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag was ik vrij , loop ik rond in ons winkelcentrum. Langs de dixons , bart smids allemaal niks. Dacht ik ik loop ff de free record shop binnen en vraag wanneer komt de 360 prem weer binnnen ??? Zegt ie heb ernog een staan.......en dan heel gewoontes zeggen "doe er maar 1 "

    yes yes ik heb hem meteen ff pgr3 erbij. Kan hem nu niet spelen ga op stap opzoek naar het tweede wat ik wil.... Een hele mooie rijke vrouw
     
  6. Cubewood

    Cubewood Jodenkoeken

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0

    Nooit naar de MM bellen. Die weten toch niet wat ze zeggen, gewoon langs gaan.
     
  7. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Kheb gelukkig nog een core kunnen scoren bij de dixons want ze kregen maar 2 premiums bij de 2e lading en ik stond 6e
     
  8. final fantasy

    final fantasy FF lover

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de 360 eeergisteren gekocht bij media markt, er lagen 6 primium versies en iets van 20 cores
     
  9. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Welke MediaMarkt?
     
  10. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    hm ik lees wat reacties van mensen en het blijkt dus dat er overal in nederland maar wat 360 gedropt worden en dan gaan ze maar weer verder. het is dus voor iedereen een verrasing wat hij/zij in zijn winkelcentrumpje tegenkomt.
     
  11. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag 360 gekocht in MM eindhoven, er waren 12 premiums en 20 cores ofzo. Denk wel dat ze al weg zijn
     
  12. Robertione

    Robertione Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Dynabite Rotterdam heeft ze ook gewoon (volgens mij) no in voorraad. Ze zijn echt nog wel hier en daar verkrijgbaar
     
  13. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    shit als je lang genoeg ff rondsnuffelt kon je ergens wel een premiumpje regelen, is maar goed dat ik hem (hopelijk) pas dinsdag krijg want dan zou ik echt niet gaan werken of huiswerk doen
     
  14. casje

    casje XBW PRO

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja sorry dudes ik wil er geen soap van maken;) maar heeft iemand van jullie de afgelopen 2 dagen een xbox360 binnen gekregen van bol.com? Ik blijf het maar niet begrijpen waarom er telkens zo een grote mis communicatie met bol en de klanten is. Er absoluut geen duidelijkheid:'-(
     
  15. gideon9

    gideon9 C.O.D.Y.

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Pas 5 dec. besteld bij bol.com, dus na alle verhalen dacht ik dat het nog wel even kon duren, krijg ik vrijdag avond opeens een e-mail dat ie verzonden is. Ik weet niet of ik 'm ook daadwerkelijk krijg vandaag, je weet maar nooit met onze vrienden van TPG, maar dit had ik niet verwacht. Besteld met mijn credit card, echter ik denk niet dat het daar aan ligt. Jezus, en ik heb eigenlijk helemaal geen tijd dit weekeinde, volgende week & kerstdagen om te spelen.
     
  16. Robertione

    Robertione Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan leen ik wel ff :D
     
  17. prevent0r

    prevent0r Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb gisteren de laatste xbox uit geheel gent of mss zelfs belgie kunnen bemachtigen:cool:
    Het is een prachtig ding maar ik laat hem nog even bij m'n vriendin tot na m'n examen maandag ;)
     
  18. supremacy

    supremacy Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat ik vandaag word gebeld door de FRS
     
  19. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    het is een wonder als je nog een xbox360premium edition vindt
     
  20. nickyb

    nickyb ...

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_mijn 360 van bol.com is nu ook opgestuurt_O_. hopelijk heb ik hem vandaag, want hij is al in tilburg aangekomen zag ik.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina