1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe Lading 360's

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nice2beatyou, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coolie

Coolie Zeer Zeker Onwetend

Leuk Bevonden:
    0
    "Uw order is verzonden"

:) goede zaak die Dixons

2. Gollem

Gollem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    had 'm daar idd ook woensdag avond besteld en vrijdags was ie er.

juist ;)

3. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    De intertoys utrecht krijgt om de week 2 premiums binnen en 2 cores... ze zijn nog niet gereserveerd... trouwes vandaag krijgen ze lading dus checke als ik jouw was... heb ik ff gechecked voor jullie O-)

4. PrismSub5

PrismSub5 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *zit al voor de deur te wachten op het pakketje van dixons* :{

5. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    ok replay krijgt hem vrijdag binnen maar je kan hem alleen maar halen als je een reservering hebt (zonder reservering kun je bijna nergens een xbox360 halen)

6. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou misschien betekenen dat het zelfde geld bij intertoys in Arnhem. Heb daar een reservering, maar als er hier ook maar 2 komen......ik sta 3e op de lijst....:'-(

7. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    slechte nieuws voor alle mensen die nog geen xbox360 hebben en graag eentje willen. Ms zei dat de volgende lading pas in januari uitkomt
    lees maar:
    Eerder kwamen we al met het nieuws dat de lage leveringen van de Xbox 360 te wijten zou zijn aan de schaarste van de chipset. Dit blijkt uit gesprekken van Takahashi die onlangs een bezoek bracht aan Microsoft..

Na gesprekken met enkele belangrijke mensen, kwam hij tot het volgende besluit:
    Here are some tidbits from our conversations. Microsoft is disappointed that it can't get more units of the Xbox 360 into the market. Various folks tell me it isn't a problem with chip yields.

Microsoft blijkt dus aan het sparen om dan in januari een grote leveringen te doen over de verschillende continenten.
    bron: http://www.webgeneration.be/gzw/nieuws.php?id=2160

8. Coolie

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand die de 360 bij dixons heeft besteld en het dinsdag zou krijgen de 360 al ontvangen?

9. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Nope ik zit met spanning te wachten op het telefoontje van dixons dat hij binnen is gekomen op de vestiging waar ik hem heen heb laten sturen...

10. Coolie

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb rembours gedaan dus hij komt gewoon via TPG post. Ik vraag me alleen af wanneer ze het leveren aangezien ik mijn normale post al heb ontvangen.

ook best kut dat ik er geen spel bij heb besteld, nu moet ik eerst wachten op de postman/vrouw en dan pas moet ik naar buiten om een spel te kopen

11. Lyro

Lyro Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey Aiika :D

Hier nog een Zoetermeerder die op z'n xdoos wacht! Zou hem ook vandaag binnen krijgen. Heb alleen geen rembours gedaan, maar vooruit betaald...
    Ben benieuwd...

12. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pakjes worden meestal met busjes bezorgd, niet door de normale postbode. Ook heeft de normale postbode meestal niet de bevoegdheid om geld te ontvangen aan de deur. Waarschijnlijk komt gewoon later iemand langs. Als je tenminste zeker weet dat hij vandaag komt ;)

13. Coolie

Leuk Bevonden:
    0
    Pakjes is meestal verschillend het ligt aan de hoeveelheid pakjes/post zij hebben in de omgeving. Als er meerdere pakjes in de straat moeten geleverd worden komen ze direct met het busje die ook de regulaire post mee neemt.

Ik heb ook een soort van klein distributiekantoortje 200 m vederop dus ik hoop dat het niet meer lang duurt anders ga ik rond 5 uur daar ff langs

14. Dergert

Dergert Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem vanmorgen om 9 uur al van de Dixons :) De post komt altijd als eerste met de pakjes langs mijn werk...
    Dus wees gerust hij komt echt .....

15. Coolie

Leuk Bevonden:
    0
    dus je moet (vermoedelijk) nog tot 5 uur werken terwijl je een xbox 360 op je bureau staat te wachten?

16. Dergert

Dergert Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja erg he, maar ik heb hem, daar gaat het om :)

17. MvDrunen

MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

Leuk Bevonden:
    0
    haha dat had ik vorige week ook. Toen had ik hem s'ochtends bij de free record shop gekocht en moest ik nog tot 18.00 uur wachten totdat ik thuis was. Maar ach dat was het wel waard*)

18. Coolie

Leuk Bevonden:
    0
    ik had vroeger de Super Nintendo voor een van mijn verjaardagen gekregen, ik vierde het bij mijn oom in Zutphen ofzo maar zijn tv was echt totaal knudde dus ik moest 4 dagen wachten tot ik weer thuis was en de Snes kon spelen. Het maakte Super Street Fighter 2 Turbo wel een leukere ervaring :)

inegeval nog mensen hier die hem van dixons thuis hebben ontvangen?

19. MarcelG

MarcelG Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook bij Dixons besteld en is verzonden, maar zit nu op m'n werkt, dus morgen op postkantoor afhalen.

20. Diamond_X

Diamond_X diamonds are forever

Leuk Bevonden:
    0
    Yes binnen vanaf Dixons! Was er vanmorgen niet toen de post kwam (opdracht voor studie inleveren |:- ), maar gelukkig hadden ze een nummer achtergelaten en kwamen ze hem netjes nabezorgen. Ga maar eens uitpakken :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina