1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe Lading 360's

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nice2beatyou, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dergert

    Dergert Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn kerel, over kwelling gesproken :)
     
  2. someguy

    someguy Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Euh, sinds 1977 was er een atari 2600, hoor, en dat is toch wel een spelconsole...
     

  3. Als ik jou was zou ik vanacht even met een paar bakstenen de huiskamer insluipen voor een klein wisseltrucje..}:]
     
  4. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow man wat heb jij voor un ouders dan!8) Je hebt gewoon een xbox360 en je mag hem niet uitpakken...

    Ik zou zeggen ga de ilegale weg op}:]
     
  5. Link Static

    Link Static Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik werd zojuist gebeld door Dynabyte uit Haarlem ( Houtplein ) , waar ik mijn 360 premium besteld had. Aangezien ik ook bij Bart Smit had besteld, en geleverd gekregen, hebben ze er nu dus eentje over bij Dynabyte.
     
  6. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Aaaaah ik heb em :D:D:D:D:D

    Bel ik om half 4 op naar de dixons of ze em al hadden (stond op het formulier dat ze belde als ie binnen zou zijn) zegt die vrouw ja hoor die hebben we vanochtend binnen gekregen :confused::confused::confused: Bel dan !!:D

    Maar goed ik heb em en hij draait prima tot zover...heeeeerlijk
    Nu alleen ff werken..:mad:
     
  7. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Pong is ouder hoor, uit 1978 ofzo.. 1e videogame die ik thuis speelde ooit.. Had je een enorme Atari houten console voor nodig.. Ik was toen 7, reken maar uit dus hoe oud ik ben.. :p
    In 1985 had ik al mijn Commodore 64, dat was toch alweer een stapje verder dan die 1e Atari's etc.. Daarna ben ik eigenlijk overgestapt op de PC, een echte 286.. _O_ In 2002 een Xbox gekocht, dat was weer mijn 1e gameconsole sinds de C64 (als je dat een gameconsole kan noemen)..

    Ik heb samen met mijn broertje trouwens 4 Xboxen 360 premium al een aantal dagen in backorder staan plus toebehoren en PGR3 etc.. Ik ben benieuwd of we dat allemaal nog dit jaar gaan krijgen.. Ik hoop het wel.. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2005
  8. MarcelG

    MarcelG Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ahhhh... zit ik er nu met 2?? Bij thuiskomst briefje van TPG dat ie van de Dixons is geleverd en zojuist een mailtje van Informatique dat ie daar ook klaar staat... pfew... wat een timing....
    Nu die bij Informatique maar ff annuleren... hoop ik...
     
  9. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister bij de Bart Smit gereseveerd! Vanmiddag werd ik gebeld dat er eentje voor me klaar stond. Meteen naar de winkel geraced, en net lekker PGR 3 gechecked! Hij werkt perfect, PGR3 is super vett!

    Ik heb echt mazzel gehad!
     
  10. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist mijn moeder overgehaald en mag 360 kopen.

    Mijn zoektocht begint morgenochtend.

    Vandaag heeft de Dynabyte er een aantal binnen gekregen, maar denk dat die al weg zullen zijn. Heb iig via hun site al besteld voor het des betreffende filiaal en bel morgen meteen om 10 uur op...

    En anders kan het nog wel is een lange zoektocht worden ;-)
     
  11. S2Furious

    S2Furious Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, dat zou ik kunnen doen, maar dan zou ik volgende kerst misschien geen kado's krijgen :eek:
    Nee hoor, ik zal wel ff moeten wachten...zaterdagavond gaan we alle kado's uitpakken.
    De rest van de kerst zullen ze me waarschijnlijk niet al te vaak zien :cool:
    Ik had hem ook zelf kunnen kopen, maar op deze manier heb ik 4 spellen kunnen kopen en een extra controller *)
     
  12. Chimaera360

    Chimaera360 Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha dat is ook lekker. Welke spellen?
     
  13. S2Furious

    S2Furious Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie handtekening:
    Call of Duty 2, Perfect Dark Zero, Need for speed: Most Wanted en Kameo :9
     
  14. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Doed! :|

    Je woont in waddinxveen! Ik koop er wel 1 over :cool: Ik heb er nog 1 in bestelling en dan zeg ik die wel af..O-)

    (y)
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2005
  15. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Hilversum???

    hoe heet je dan?

    Paul toevallig?
     
  16. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had zon geluk afgelopen zaterdg in de musicstore stond er gewoon een, normaal ben ik niet zon fan van de musicstore maar als ze nog een xbox 360 hebben staan :) i dont give a ....
     
  17. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    een schoen? :eek:
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hehehe klinkt een beetje als mijn geschiedenis .. ik kom uit 1975 ... pong wel gespeeld .. maar was toen erg jong ... de c64 was mijn eerste spel computer eerst met tape en later met floppies .. heb hem nog boven staan ...de oude c64 versie en de nieuwere ... later heb ik een Amiga 500 gekocht ... Helemaal verliefd op commodore geweest ... waren ver voor hun tijd uit ... Later kwam men met een CDTV (Heb ik ook gekocht) ... de CDTV was de eerste draadloze spelcomputer ... de afstand bediening was de game pad en de je kon tijdens sommige spellen gewoon je eigen cd's draaien ... de amiga cdtv had zelfs een draadloze toetsenboord...

    Ik ben daarna ook overgestapt op de pc ... en daarna geen console meer aangeraakt. Tot microsoft met een xbox kwam .. :9
     
  19. Dea Petrus

    Dea Petrus Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    360 premium kit in doos + kameo

    Voor de mensen die niet kunnen wachten heb ik nog een 360 premium kit nieuw in doos incl aankoopbon en Kameo staan. Wegens het plaatsen van meerdere reserveringen is deze overbodig. PM voor interesse.
     
  20. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Ontzettend off topic, maar goed, dan moeten de mods het maar ergens anders neerzetten:

    The first computer game ever, was written by Willy Higinbotham in 1958 at the Brookhaven National Library (Herman, 1999). The game was tennis and its purpose was to keep Brookhaven’s visitors entertained while learning. If Higinbotham had known what a success videogames would become he might have patented it. But because he didn’t, the US government never acquired the rights to the first commercial game ever: Pong!

    After first being released in the arcades Pong was introduced to American households in May 1972 (Herz, 1997). The Magnavox Odyssey was developed for home use only and should be attached to a television set. In that same year Atari saw the light of day and both companies tried to cash in on the “Pong”-craze of the early seventies. Besides regular Pong came Super pong, Quadrapong and Pong Doubles. In 1976 a new player entered the market, Coleco, which added once again a Pong to the already saturated market of Pong. Saturation or not, the Coleco became a massive hit, due to its very low price of only $50. That same year Warner Communications bought Atari and the industry entered a new era.

    A new era that led to the speedy maturing and decline of the industry. Warner pumped nearly $100 million into this new industry convinced that the entertainment industry and the video games industry would merge someday . The entrance of Warner attracted a lot of attention, attention that lead to newcomers like: RCA with its Studio II, Fairchild with its Video Entertainment System, Milton Bradley with its Comp IV and many more. In 1977 however, only one year after Warner’s entrance, the whole market collapsed, caused by the lack of any real innovation and an overload in me-too products. Backed by Warner, only Atari survived this onslaught (but only temporarily). Millions of dollars had been spent to gain market share and millions of dollars had been lost.

    In 1983 (Sheff, 1999) Nintendo entered the Japanese market for videogames with its FamiCom (Family Computer). Since Japan did not have the same bad history as the US, their chances were much better than Atari’s. Furthermore Nintendo had developed Mario and Donkey Kong for the Arcades and had something that neither Atari, nor any other company had had so far: new and innovative software. The success of the FamiCom led to the introduction of the Nintendo Entertainment System (NES) in the US in 1985. The industry looked cautiously at what would happen to Nintendo in the US.

    To all’s astonishment Nintendo succeeded in its introduction of the NES and decided upon its introduction in Europe in 1987. Although not as severe as in the States, Europe had had similar problems with Amstrad, Commodore and other brands that had tried to set up a video game industry. This had failed miserably, companies went bankrupt and most retailers lost lots of money. But once again Nintendo pulled through and rapidly sold millions of its NES worldwide.

    The only company successful in opposing Nintendo came from Japan as well. Sega, a manufacturer of arcade games, introduced its Master System in all three major territories (Japan, US and Europe) as well. Although this System could hardly be called a success its successor in 1989 very well could. Called Genesis in Japan and the US and known as MegaDrive in Europe, Sega was the first to enter the video game market with a 16-bit machine. With a head start of almost one and a half-year on Nintendo, Sega was able to take a considerable bite out of the video game market.

    In 1992 (Hayes, 1995) Nintendo asked Sony to develop a new CD-based system for them but pulled the plug again a year later. Sega’s fiasco with its CD-base system called SegaCD one of the major reasons. Nintendo didn’t believe the CD would be the next thing. Sony, having spent already large amounts on R&D in this system decided to carry on and release the CD-based system as their own. The introduction was in 1994 in Japan and in 1995 in the US and Europe. Sony’s PlayStation was born and for the first time Nintendo proved to have made a mistake. Within two years Sony became market leader in all three territories and for some time PlayStation even consisted of 10 percent of Sony’s total revenue and 40% of its profits!


    Als je dan echt exacte data wilt over wanneer welk systeem is uitgekomen. Ik heb dit stuk zelf geschreven voor mijn afstudeeropdracht, maar de bronnen staan erbij vermeld, ik heb het dus niet zelf verzonnen. (En als Sony nu zegt dat anderhalf jaar voorsprong niet van belang is, dan moeten ze nog maar eens goed naar de geschiedenis kijken: Nes was de eerste en grootste, MegaDrive was de eerste en de grootste, PSOne was de eerste en de grootste en de PS2 was de eerste en de grootste (ok, niet tov de DreamCast, maar die ging dood door hele andere oorzaken) O ja, vrijwel alles wat er in Europa uitkwam heb ik wel gehad en ik was zelfs al oud genoeg om alles bewust mee te maken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina