1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe Lading 360's

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nice2beatyou, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ja je bent echt bejaard MrX ;) .. maar goed stukje werk ... Toen de de dreamcast uit kwam was ik wel enthousiast en ik wilde deze toen der tijd ook kopen ... maar helaas was deze vlak na de launch gekilled .. omdat men de on-line fun kilde door hacks
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vroeg gisteren in de Toys"R"Us of ze de nieuwe lading al binnen hadden, en dat hadden ze :cool: Ik was echter wel 10 minuten te laat, de laatste was net verkocht. :{

    In totaal had de winkel er ook maar twee gekregen...
     
  3. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds gisteravond heb ik toestemming dus gekregen dat ik een 360 mocht kopen.

    Vanochtend om 5 voor 10 naar de Dynabyte gebeld en die hadden nog een premium staan en die houden ze vandaag voor me vast :).

    Ik ga hem zo ophalen. (Heb nu tussenuur en na school haal ik hem).
     
  4. pzpz

    pzpz Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    neckermann

    Op de de site van neckermann.com staat de premium op voorradig, ik heb hem net besteld en hoop hem morgen te hebben!
     
  5. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    replay krijgt deze week de niuewe lading binnen en na deze lading moet je waarschijnlijk wachten tot midden januarie tot er nieuwe xbox360's komen maar dan komen er wel veel xbox360's
     
  6. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee!!!! Dit geloof je toch niet.

    Ik ging dus tenet naar de Dynabyte want had vanochtend gebeld voor openingstijd, ze hadden nog 1 premium en zouden deze voor mij de hele dag voor me vasthouden. Naam opgeschreven etc.

    Ik kwam te net langs en kwam vol trots vertellen dat ik een Premium had besteld en dat ze die achter hadden neergezet. Opeens ging de verkoper vet moeilijk kijken en vertelde dat er vanochtend een vrouw is geweest die zei dat ze mevrouw van Gils was en de Xbox 360 voor haar zoon op zou halen... En daar hebben ze hem dus aan mee gegeven.

    Ik denk dat die gozer maar wat verzint, of dat die gozer had gevraagd, bent u mevrouw van Gils? En dat die gene toen zei Ja ofzo...

    Ik heb namelijk aan nog geen 1 vriend verteld dat ik een 360 daar had besteld op naam van Gils, dus 1 van hun kan het niet geweest zijn. (Al zullen mij vrienden denk ik uiteraard zoiets niet doen hoor...)

    Maarja, er zou een geluk bij een ongeluk zijn, want er was vandaag een Premium niet kunnen bezorgen ofzo en die zou morgen komen. Die zullen ze voor me vast houden en er zal voor een legitimatie worden gevraagd.

    Nouja, ik betwijfel het...

    (Heb wel alvast PD0 met 10% korting gekocht...)

    En voor de slimmeriken onder ons, nee het was niet mijn moeder
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2005
  7. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    wow wat erg man, ze naaien jou echt hard. het beste zou zijn at je jezelf moet legitimeren om je reservering komen optehalen
     
  8. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad. Nu heeft hij er bij geschreven dat "van Gils" zich moet legitimeren ofzo...

    Ik zou het geen probleem vinden als er vanochtend werd gezegd dat ze er geen meer hadden en dat ze hem ook niet bij andere winkels hadden.

    Maar nu was ik zeker ervan dat ik hem zou krijgen vandaag maar nee...

    En ik heb zo'n gevoel, dat ik er morgen ook geen 1 krijg...
     
  9. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Kut voor je man, voel met je mee.. :mad:

    Misschien massaal Dynabyte boycotten? :D
     
  10. *NK*

    *NK* The American Dream

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahahah ben je weer genaaid die korting krijg je sowieso met Dynabyte klantenkaart en die is graties :p
     
  11. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet ik :).

    Dat was ook niet een vergoeding hoor voor het feit dat ze geen 360 hadden hoor...
     
  12. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    kan ik er op rekenen dat volgende week donderdag in rotterdam premium versies in de winkel liggen???
     
  13. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    replay heeft me net gebeld om mijn xbox36 optehalen maar ik heb al eentje
     
  14. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik jou was zou ik bij een aantal winkels een bestelling zetten, anders zijn ze weg voordat je door had dat een aantal winkels er een paar binnen hadden ;) .

    En vandaag heb ik een wijze les geleerd, je bent pas zeker van een 360 als je hem in handen hebt O-) ;) .
     
  15. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Was net (uurtje geleden) bij Mediamarkt Groningen en daar lagen nog een klein aantal premiums (2 stuks) en core system (3 stuks). Dus mocht je hem nog niet hebben en daar in de regio zitten grijp je kans
     
  16. Stealthforce

    Stealthforce Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0

    Wat is er gebeurt dan?
     
  17. XMSTXRDXM

    XMSTXRDXM AMSTERDAMMER

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem eindelijk vanmiddag binnen gekregen van de Dixons . Nu ga ik ff gamen . Succes iedereen die hem nog niet heeft en er op zoek naar is .
     
  18. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie 5de post van de vorige pagina.
     
  19. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk he.. :cool: Ik heb mijn oude C64 ook nog ergens liggen, met cassettespeler, en later gekochte floppydrive erbij.. Ik heb alleen jammer genoeg al mijn C64 games van destijd verkocht.. :'-(

    Ik lees trouwens op het Bizarre Creations PGR3 forum dat de gemiddelde leeftijd daar best hoog ligt, bijna een 3e is boven de 30 jaar, en meer dan de helft is boven de 22 jaar.. Allemaal oude gamers, en auto/racegekken.. :+


    Nope, ik heet geen Paul.. :p


    Ik zit hier trouwens nog steeds te wachten op mijn Xbox 360.. Gisteren weer ff gebeld met de leverancier, en met een beetje geluk heb ik de boel redelijk snel.. Er komen volgens hun elke dag partijen 360's naar Nederland, dus..
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2005
  20. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Heb mijn loon binnen gehad. Nu maar ff rond bellen om te kijken of er ergenst nog 1tje staat en dan met de bus af reizen :). Hopen dat bol.com snel me geld terug overmaakt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina