1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe Lading 360's

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nice2beatyou, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chimaera360

    Chimaera360 Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die 'm afgelopen dinsdag bij Dixons hebben besteld: Hebben jullie 'm al binnen? M'n broertje nog niet...
     
  2. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Vraagje: Weet iemand of er nog ergenst xbox premiums zijn en de buurt van Zierikzee, Zeeland?
     
  3. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist bij de Dynabyte in Haarlem langs geweest want die zouden er 1 voor me binnen krijgen, maar was er niet. En die verkoper kan me nu ook opeens niks meer garanderen...

    Iemand die weet nog waar ze Premium omgeving Haarlem hebben?
     
  4. FREEWILLY

    FREEWILLY Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe heb ik de grootste kans om aan een harde schijf te komen.. In heel arnhem nergens te krijgen vanaf de launch...

    Begint een beetje irritant te worden zo..
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Misschien Marktplaats/Ebay?
     
  6. mars15

    mars15 Guest

    is de 360 over een paar dagen nog te krijgen zo rond begin jan dan kan ik hem misschien kopen als het mag O-)
     
  7. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    me ma heb hem besteld bij bcc ze was daar toevallig daar zou i komen in januari:mad:
     
  8. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, heb mijn moeder nu ook zo ver gekregen dat ze bijvoorbeeld naar Amsterdam etc. wilt rijden (woon in Haarlem).

    Maar weet iemand dan waar ze hem waarschijnlijk de Premium nog hebben? Dan bel ik morgen ochtend even op en dan reserveer ik hem en kan ik hem morgen mdidag ophalen...

    Alvast bedankt :)

    EDIT: In Amsterdam dus of omstreken... (Maak het niet al te bont ;-))
     
  9. MarcelG

    MarcelG Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes... binnen van de Dixons (twee dagen niet thuis, dus op postkantoor opgehaald), ook m'n draadloos netwerk adaptor, King Kong, Tiger Woods en play/charge erbij... en alles lijkt te werken... jippie!!
     
  10. geraldo

    geraldo pro evo king

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft hem al binnen via otto.nl?
    Wacht nog steeds op mn 360 al vanaf 3 december:'-(
     
  11. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gisteren opgehaald bij de dynabyte. Ze belden me die middag en zeiden dat ik hem op kon halen. Ik was al bijna vergeten. Ik was super blij man. Ik had helemaal niet meer verwacht dat ik hem nog voor de kerst zou krijgen.
     
  12. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0

    Ze hadden ze zaterdag binnen, die partij is bij mijn weten al op.
     
  13. R-L3x

    R-L3x Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik julie was zou ik hem gewoon bij zoveel mogelijk winkels bestellen want elke dag komen er nieuwe 360's binnen (verschilt welke winkel) niet ik had hem besteld en gelijk de dag erna was ie binnen(had dr ook al 1 via internet gekocht) mja dan nu alle bestellingen cancelen:p
     
  14. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij komen ze nu pas weer half januari binnen.

    Ik heb namelijk zo'n 15 winkels, nergens hadden ze hem meer en verwachtten hem half januari, sommigen januari/februari...

    Dat wordt dus nog ff wachten voor mij :'-( .
     
  15. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Ik kan een core versie van iemand overkopen. Zal ik dat doen en dan later nog een HD halen. Of kan ik beter wachten tot de Premiums in de winkel liggen? De core versie zal dan rond de 250 kosten. En liggen headsets tegenwoordig al in de winkel? En kan ik op een core versie wel Halo 2 spelen?
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik zou de premium kopen .. heb je veel meer aan .. betere kabels, draadloze controller, headset, afstandbediening ... je bent dus beter uit als je een premium koopt
     
  17. Stealthforce

    Stealthforce Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ook geen core nemen maar geduld hebben,want als je premiums rond januari in de winkels ziet liggen dan krijg je er echt wel spijt van.
     
  18. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Maar als ik een HD en een headset erbij koop dat is hij toch gewoon hetzelfde of heb ik dat mis? Zijn er nog extra features op de premium?
     
  19. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Wireless controller ipv wired, chrome uitvoering, de kabel voor op je tv aan te sluiten is bij premium geavanceerderd, en bij het premium pakket zit een afstandsbediening. Ook zit bij de premium een maand lang Live Gold op de HDD. Ik weet niet of dit ook het geval is bij een losse HDD.
     
  20. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Ik hou meer van wired. Chrome hoef ik niet. Geavanceerde aansluiting ook niet want ik heb geen HDTV. Afstandbediening zou wel handig zijn maar niet noodzakelijk. Die maand live zou wel ok zijn. Maar ja. En die HD koop ik los.

    Ik vind het alleen jammer dat ik niet van het begin af aan een HD heb. Dan kan ik tenminste lekker downloaden. Kan je trouwens ook live nemen zonder dat je HD hebt?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina