1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe Lading 360's

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nice2beatyou, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dan nog kan de ontvanger zeggen niets binnen te hebben gehad en kan zou zijn geld claimen. Niets is waterdicht tenzij de "tussenpersoon" het transport regelt.

    Als in dit geval de verkoper een aantal persoon op trommelt waarmee hij in het verleden goed "gedealt" heeft en de koper doet hetzelfde, lijkt mij het probleem ook opgelost :)
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2005
  2. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    _0/
     
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ok :9 Dat werkt dan ook :9
     
  4. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is wel een klein nadeel hieraan, namelijk dat de verkoper het geld pas na 2 weken ontvangt (dit verschilt per bedrijf) zodat zij er langer van kunnen rentenieren. Dit is dus alleen handig als je geen cent teveel wilt betalen en het geld direct nodig hebt.
     
  5. II FTM II

    II FTM II Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat het dan gewoon aangetekend + rembours versturen als je zeker wilt dat de eene partij het geld krijgt en de ander zijn pakket krijgt. Kost wel denk ik rond de 30 euro extra, maarja dan heb je ook wat O-)
     
  6. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wat ik bedoel met "als je geen cent teveel wilt betalen" ;)
     
  7. II FTM II

    II FTM II Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk je dat die bedrijven dat gratis doen ofzo, vaak hebben die een start bedrag van 50 euro. Want dit wordt meestal gedaan met hele waardevolle spullen zoals sieraden etc.
     
  8. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees eerst eens ;) En er zijn er die inderdaad een minimaal bedrag hebben maar daar kom je met een core system wel boven hoor ;)
     
  9. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Even tussendoor jullie boeiende gesprek:

    Word er ergens nog een levering verwacht VOOR de kerst ?
    Morgen dus ?

    Mediamarkt ofzo ?

    Alvast bedankt,en gaat vooral verder :p

    Angelo
     
  10. II FTM II

    II FTM II Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben vandaag nog MM geweest, maar dat vriendelijke personeel had zoals gewoonlijk geen idee. Ze kunnen morgen komen maar ook over 2 weken zei een verkoper.

    Offtopic: het gaat niet om de waarde van de zending, want als jij iets verstuurt wat voor jou heel waardevol is, maar niet kwa geld kan je het ook op deze manier doen. Zo'n bedrijf verdient echt niet alleen geld over de rente van het bedrag, maar rekent een minimale vergoeding. Die naar mijn verwachting op 50 euro ligt, want weet je hoeveel verantwoordelijkheid die mensen hebben.
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2005
  11. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft net niets bij te betalen anders zou je rembours kunnen gebruiken. Daarom is er een minimaal bedrag omdat ze anders geen winst kunnen maken met de rente.
     
  12. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb (mischien) nog een reservering voor een xbox 360 premium bij gameshop den haag, als er iemand geintererseerd is pm me maar
     
  13. Chimaera360

    Chimaera360 Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik ben dus die persoon met nog een Premium pakket, maar ik ga echt niet zoveel bijbetalen zodat ik rembours kan betalen :p , en dan moet ik ook langer op m'n geld wachten en heb het toch wel snel nodig...
     
  14. II FTM II

    II FTM II Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Rembours kost uit me hoofd 13,60, maar dan heb je het geld denk ik in 5 a 6 werkdagen binnen. Of je moet gewoon elkaar vertrouwen en het geld overmaken dan staat het soms al na 1 uur erop
     
  15. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga zo even voor het eerst opzoek naar een 360.

    Heb eigenlijk helemaal geen tijd gehad sinds de launch om er 1 tekunnen halen,dus we proberen het vandaag maar even :)
    We moeten immers ook nog kerstinkopen doen hehe

    We beginnen met de Mediamarkt in Alkmaar,gevolgt door die in Amsterdam.
    Daarna even langs een paar Bart smit winkels en de Intertoys.
    Misschien ook nog die grote Toys 'R Us in Amsterdam.

    Als allerlaatste keus rijd ik nog even langs de Intertoys hier in Krommenie.

    Als ze er ergens 1 hebben,dan heb ik geluk :)
    Zo niet ?

    Dan wacht ik wel lekker tot Januarie/Februarie.

    Wish me luck,

    Angelo
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2005
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Goodluck, Mocht iemand nog een reservering xbox 360 hebben maar hij heeft er al 1 tell me.
     
  17. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    GooDluck heeft geholpen he :p want je hebt er 1 :) chill voor je ! :D
     
  18. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    NOOOOOOOOoooooooooooo! Ik had ehm gereserveerd bij FRS hé bel ik hun of er een xbox 360 staat zeggen ze nee vraag ik en voor michiel.. zeggen ze ja daar hebben we er 1 voor vrij gehouden.. zeg ik ok dat ben ik (is ook zo ik had gereserveerd) en ik kom hem overmorgen ophalen oké ? zeggen ze NEE alleen NU en anders is die weg :confused: dus ze houden hem 1 dag vrij !! RAAR gek en lullig
     
  19. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Pauper kut free record shop :confused:.. "Ja zaterdag krijgen we er een, zorg maar dat je er om 10 uur bent." Ik daar om half 10, 10 uur komen de dozen binnen, en in geen een doos zit een 360 :confused: Kutzooi!:mad: "Ja, misschien dinsdag", joh flikker op!
     
  20. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha, eigenlijk moeten zze jou nou eentej geven want hun zeiden tog dat je eentje zaterdag krijgt
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina