1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe Lading 360's

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nice2beatyou, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga morgen naar rotterdam dus hopen dat ze ze nog hebben staan.
    ik zie op marktplaats een advertentie dat ze er nog mega veel heben dus ik ben blij.

2. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Welk filiaal bedoel je in Rotterdam, het zijn er 2 dus...*)

3. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    :'-( :'-( God wanneer kan ik mijn 360 nou eens krijgen...

4. Coolie

Coolie Zeer Zeker Onwetend

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben een weekje niet online geweest (jep 360 thuis) en ik dacht dat iedereen die er eentje wou wel er eentje zou hebben.....

5. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    BWHAHAHAHAHAHAHA

was dat maar waar :'-(

6. Coolie

Coolie Zeer Zeker Onwetend

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar je hoort toch steeds van die dingen dat "MM Amsterdam heeft 30 premiums op een stapel staan" enzo?

inegeval als er bij dixons staat dat ze hem kunnen leveren dan is dat ook echt zo en je krijgt meteen te zien wanneer je hem zou krijgen als je hem bestelt, dus als ik jullie was zou ik de dixons site in de gaten houden

7. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    heb hem daar al gereserveerd via de dixons site.

8. II FTM II

II FTM II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net naar MM in Rotterdam gebelt en ze zeggen dat ze al op zijn.

9. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    Heb bijna alle winkels hier in Maastricht gebeld geen had er een. Bij free recordshop zeiden ze wel dat ze mogelijk de eerste week van januari een nieuwe lading binnekrijgen.

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb vanmiddag Sittard afgezocht. Ik kwam aan bij een kleine lokale gameshop (prachtige winkel, klein, maar personeel die wat verstand van games heeft!), maar er stond een sticker op de deur dat de 360 was uitverkocht. Toch naar binnen gaan, want ik zag dat ze PDZ hadden op de demopod en die wilde ik wel uitproberen. De controllers waren niet aangesloten, maar gelukkig was ik toch naar binnen gegaan! De verkoopster zei nml. dat ze morgen 4 premiums kreeg en er waren er slechts 3 gereserveerd. De conclusie kunnen jullie ook wel zelf trekken nu. :cool:
    Er is dus wel degelijk een nieuwe lading geweest, eentje voor kerst, en net na kerst. Gisteren en vandaag kregen de grote winkels ze. En morgen krijgen dan de kleinere winkels en online shops ze via hun tussenhandelaren. Tenminste, ik denk dat het zo zit. :)

11. II FTM II

II FTM II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben toch nog wezen kijken in Rotterdam MM had nog een stuk of 15 Core systems, maar premiums waren inderdaad uitverkocht. Ook E-plaza, frs en dixons hadden ze niet meer.

12. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm hoe zit het dan in Maastricht??

13. II FTM II

II FTM II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is gewoon zijn mening denk ik, hij weet niet precies hoe het gaat, zoals iedereen.

14. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik denk niet veel anders, ik had vanmorgen de MM gebeld en zij kregen een lading vandaag. Er zijn echter zo veel reserveringen dat je ze niet ziet in de winkel. Alle "casual gamers" gaan naar grote ketens zoals de MM, ik denk dat je eerder geluk hebt als je het bij een speelgoedwinkel of een andere kleinere winkel probeert.

15. II FTM II

II FTM II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit echt te twijfelen of ik hem niet gewoon bij bol.com zal bestellen of hoop hebben dat er snel een grote levering komt zodat je hem gewoon in de winkel kan kopen.

16. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    OMFG!!! IK HEB DE 360 :D Media Markt rijswijk had er nog 7...ze waren in een half uur weer weg lol maar ik heb er een :D

oeh yeah!

---

Die gast zei aan de telefoon we hebben er een stuk of 8..dus ik reserveren en snel erheen jonge :D:D

Laatst bewerkt: 28 dec 2005
  17. Chimaera360

Chimaera360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GameCity rules :D , alleen dat wijf zeurt altijd zoveel als ik een spel koop.

18. Sony

Sony Geriatric Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    In venlo zijn er volgens mij nog wel te krijgen; bel dixon's, FRS, Dynabyte en/of Intertoys....

19. II FTM II

II FTM II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet is meer in de buurt van R'dam?

20. Ferraghini

Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

Leuk Bevonden:
    0
    In MM Rotterdam (naast de E-plaza) nog een stapel premiums!!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina