1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe Lading 360's

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nice2beatyou, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    Bel geregeld Media Markt Rijswijk jeroen, die krijgt alsmaar nieuwe ladingen ?

:eek:

2. II FTM II

II FTM II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou net weer langs geweest bij MM in R'dam en GEEN enkele PREMIUM te zien en heb het ook gevraagd en ze hebben er geen op voorraad of wat dan ook.

3. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    Hmmz...dat ze hem bij rotterdam niet hebben heb ik meer gehoord...maarja. er is ook moeilijk aan te komen hoor..

4. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik weet t, maar €60,- korting bij free is toch niet niks.. Maar goed ik sta nu toch al op een lijst, dus ik hoop binnenkort gebeld te worden :D

5. kevinbabolat

kevinbabolat KEV1N-NL

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik belde 3 december free recordshop even en hoppa ik had hem. Die verkoper zei dat alle free record shops op 3 december al weer nieuwe kregen.

Succes voor diegene die nog steeds moeten wachtten op hun 360.!!!

6. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Nu mijn verhaal.

Ik liep gisteren even in ons kleine winkelcentrumpje rond, en daar zag ik een winkel met de tekst: ‘Dixons’. Toen dacht ik bij mezelf, laat ik eens vragen waneer zei nieuwe Xbox360 Premiums binnenkrijgen. Het antwoord was: ‘Ja, heel misschien morgen, dan moet je 's ochtend even bellen’. Maar dat deed ik niet, ik ben meteen langsgegaan de volgende dag (vandaag dus). Ik vroeg aan zo'n aardige Dixons meneer: ‘Hoi, ik was hier gisteren, en die meneer vertelde me dat jullie vandaag heel misschien Xbox 360 Premiums binnen zouden krijgen’. Die meneer antwoorde: ‘Ja dat kan wel kloppen, ik zal het even voor je navragen’. Toen keek ik achter mij, en wat ik daar zag was niet te geloven. Er werden Xbox 360 Premiums naar binnen gereden. Toen bevestigde een mevrouw dat ze er waren, en zei toen: ‘Oh, daar zijn ze’, en ze wees naar het karretje. Toen ik af wou rekenen bij de kassa, vroeg de meneer of ik nog een speciale garantie wou. De Dixons Garantie Plus (of zoiets). Ik was daar samen met me pa, en die ging daar op in. Ik zei nog: ‘Nee, zo'n garantie is helemaal niet nodig’. En toen vroeg me vader wat uitleg, enz. Het is nu dus zo dat wanneer ik me Xbox360 verrot gooi, ik een nieuwe krijg, en ook tegen waterschade word verzekerd, enz. Toen zei me pa: ‘Ja, ik betaal die verzekering wel’. Hoewel het €70 kost, voor die 3 jaartjes. Nouja, als hij het dan toch betaald, laat dan maar, dan vertel ik hem wel niets over: zuinig zijn met je spullen, en dat de kans klein is dat ik uhm sloop, enz. Nouja, toen hebben we afgerekend, wat vuurwerk gehaald, en toen naar huis, waar ik al dat pracht neer mag zetten.

Ik wens de mensen die nog geen Premium hebben gevonden veel succes, en hoop dat jullie er snel eentje zullen vinden, en dat goddelijke apparaat bij jullie thuis netjes neer mag zetten.

Gompy_0/

7. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    lol heb jij even geluk :D

8. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Ik voel met net Arnold Schwarzenegger in die film waar hij op zoek gaat naar een turboman pop voor zijn zoon...

9. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik eigenlijk niet snap is dat er bijna nagenoeg alle winkels (althans wel hier in de buurt) wachtlijsten zijn, maar mensen kennelijk dus toch zomaar op de bonnefooi daar kunnen kopen?? Hoe zit dat dan met die mensen die al weken op de wachtlijst staan? Die moeten ze toch eerst krijgen lijkt mij..

10. II FTM II

II FTM II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha ja inderdaad :D Elke keer net misgrijpen en al die mensen die hem zomaar ff kopen.

11. Ferraghini

Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vertrouwe die 'verzekering van eigen huis' niet echt, volgens mij betaal je gewoon voor niks

12. harry02

harry02 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja jij hebt wel geluk. Ben gisterenavond naar Breda geweest geen een Xbox 360 premium meer te vinden. Vandaag de Mediamarkt in Breda, Eindhoven, Utrecht, Rotterdam, Rijswijk, Amsterdam gebeld nergers meer een Xbox te vinden allemaal uitverkocht. Bij de Makro ook niets meer verschillende winkels in Eindhoven, Den Bosch, Oosterhout gebeld maar overal krijg je te horen uitverkocht. Weet iemand nog een winkel waar ze Xbox 360's premiums hebben???

13. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Dixons, waar ik hem dus heb gekocht. Kwamen er 5 binnen, 4 daarvan waren gereserveerd.

Tja, wie weet. Maar nu kan ik er wel overheen pissen als ik er zin in heb. Daar is die nu ook voor verzekerd. En stel ik ga naar een LAN party ofzo. En ik pleur op me bek, en me Xbox is verrot, dan krijg ik ook een nieuwe_O_

Ik hoop dat het het geld waard is zoiezo, maar heb het zelf toch niet betaaldO-)

14. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    ..haha inderdaad, zeker als je zo een beetje rondkijkt

15. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben blij dat ik nu eindelijk een winkel in de omgeving heb gevonden die een lijst heeft. Heel veel winkels doen daar nl niet aan, omdat ze niet zeker weten wanneer ze er 1 krijgen

16. Stealth TBH

Stealth TBH Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    heey

ik heb dus die tip gebruikt; de site van dixons in de gaten houden.
    nouja eigenlijk heb ik gewoon geluk gehad want eergisteren keek ik voor de eerste keer rond 11.30 en toen stond er bestel bij de premium's.:9
    gister dus binnen gekregen. mooi apparaat_O_

greetz, Michiel

17. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    heej ik heet ook michiel ((sorry bn blij... )) maare wanneer komt er nui een lading

18. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    Ik zou het niet weten

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Misschien over een week of 1 á 2 denk ik.

20. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    zou kunnen,,,wie weet!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina