Nu mijn verhaal.
Ik liep gisteren even in ons kleine winkelcentrumpje rond, en daar zag ik een winkel met de tekst: ‘Dixons’. Toen dacht ik bij mezelf, laat ik eens vragen waneer zei nieuwe Xbox360 Premiums binnenkrijgen. Het antwoord was: ‘Ja, heel misschien morgen, dan moet je 's ochtend even bellen’. Maar dat deed ik niet, ik ben meteen langsgegaan de volgende dag (vandaag dus). Ik vroeg aan zo'n aardige Dixons meneer: ‘Hoi, ik was hier gisteren, en die meneer vertelde me dat jullie vandaag heel misschien Xbox 360 Premiums binnen zouden krijgen’. Die meneer antwoorde: ‘Ja dat kan wel kloppen, ik zal het even voor je navragen’. Toen keek ik achter mij, en wat ik daar zag was niet te geloven. Er werden Xbox 360 Premiums naar binnen gereden. Toen bevestigde een mevrouw dat ze er waren, en zei toen: ‘Oh, daar zijn ze’, en ze wees naar het karretje. Toen ik af wou rekenen bij de kassa, vroeg de meneer of ik nog een speciale garantie wou. De Dixons Garantie Plus (of zoiets). Ik was daar samen met me pa, en die ging daar op in. Ik zei nog: ‘Nee, zo'n garantie is helemaal niet nodig’. En toen vroeg me vader wat uitleg, enz. Het is nu dus zo dat wanneer ik me Xbox360 verrot gooi, ik een nieuwe krijg, en ook tegen waterschade word verzekerd, enz. Toen zei me pa: ‘Ja, ik betaal die verzekering wel’. Hoewel het €70 kost, voor die 3 jaartjes. Nouja, als hij het dan toch betaald, laat dan maar, dan vertel ik hem wel niets over: zuinig zijn met je spullen, en dat de kans klein is dat ik uhm sloop, enz. Nouja, toen hebben we afgerekend, wat vuurwerk gehaald, en toen naar huis, waar ik al dat pracht neer mag zetten.
Ik wens de mensen die nog geen Premium hebben gevonden veel succes, en hoop dat jullie er snel eentje zullen vinden, en dat goddelijke apparaat bij jullie thuis netjes neer mag zetten.
Gompy_0/
Klik om te vergroten...