1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe Lading 360's

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nice2beatyou, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    @Mounentai: En dan hadden ze ervast een te weinig geleverd...;)
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2006
  2. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de Mediamarkt in Maastricht zeiden ze op 2 december dat ze 16 premiums hadden gekregen maar dat er 4 gepikt waren bij de levering. Wat je hiervan moet denken mag je zelf weten ;)
     
  3. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze week komen er geen nieuwe ladingen naar Nederland en volgende week pas op vrijdag. Dat betekent dus ongeveer 2 weken geen leveringen. Daarna gewoon weer elke week.

    Maarrrrrrr . . .

    volgens onze gegevens moeten er nog wel Xbox 360's te vinden zijn, zowel de dure als de goedkope zijn nog her en der op voorraad. Ondertussen zelfs een paar duizend (de beide systemen tesamen). Aangezien er meer dan duizend winkels de Xbox 360 verkopen betekent een paar duizend op voorraad dus wel dat er per winkel gemiddeld slechts een paar liggen. Niet veel, maar ze zijn nog wel te vinden.
     
  4. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Houden de winkels hem dan voor de klanten achter de toonbank ofzo?,want de realiteit is dat je toch wel een hoop geluk moet hebben wil je er 1 tegen het lijf lopen.

    En de onlineshops,weet jij daar toevallig ook iets vanaf?

    Dus krijgen die normaal gesproken ook wekelijks leveringen,en zoja hoeveel premiums ongeveer per leveringen?

    Ik vind het werkelijk van de gekke dat je aankomende 360 users zo lang kan laten wachten.Ik zie het maar zo gebeuren dat sommige hier in Maart '06 nogsteeds geen 360 hebben kunnen weten tevinden :)

    Face it,een maand na de launch in Nederland is de 360 nogsteeds heel erg moeilijk tevinden,en met leveringen van afentoe hier en daar een premium,lost dat natuurlijk nooit snel op.

    Het zal allemaal wel los lopen hoor,maar er is gewoon zoveel onduidelijk.

    Zelf heb ik de 360 ook besteld en betaald,en er werd mij verteld dat ik nummer 20!! was.

    Oke,geen probleem hoor,maar laat dan in ieder geval wel je winkeliers weten wanneer en hoeveel 360 consoles ze kunnen verwachten.

    Ik hoop geklaag misschien,maar ik zal wel een andere kijk hebben op de dingen als Microsoft :)

    Angelo
     
  5. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook exact de reden waarom we destijds een pre-order pakket hebben bedacht. Daardoor wisten we zeker dat elke Xbox 360 ook daadwerkelijk direct opgehaald zou (kunnen) worden. Nu liggen er ook 360's in Tjieterkstradeel in de lokale holly hobby winkel waar eens per jaar wellicht een halve console wordt verkocht. Dat is voor ons niet te sturen.

    In totaal leveren wij aan ongeveer 30 adressen Xbox 360's in Nederland. Die 30 adressen verspreiden ze weer over meer dan 1000 locaties. Iedereen schreeuwt om 360's en uiteindelijk blijft 5 tot 10% onverkocht ergens liggen. Een deel van die 5 tot 10% is in transit (wordt vervoerd van de ene naar de andere locatie), anderen liggen ergens in een magazijntje verstopt waar niemand ze meer vindt, weer anderen liggen inderdaad gereserveerd te wezen voor klanten die ze nooit meer komen ophalen (hebben hem elders gescoord), sommigen zijn gejat zonder dat de winkel het doorheeft (het systeem op het hoofdkantoor telt die unit wel als voorraad, omdat hij nog niet is afgeboekt), etc. etc. Legio redenen waarom een paar duizend units op voorraad in Nederland eigenlijk niet te vinden is. Raar maar waar. Welkom in de wereld die logistiek heet. Je praat namelijk wel over meer dan €1 miljoen aan handel, nog los van de games en accessoires. Zo maar weg, niet te vinden.

    Conclusie: ze zijn er echt wel, de kunst is ze te vinden.
     
  6. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet er wel iemand hier wanneer ze gewoon weer in Nederland komen?
     
  7. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Duh! :{
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    heb je de post van MrX gelezen ;) degene die boven je staat en dan nog 1 boven vaag ... :)
     
  9. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    maar weet iemand of de xbox 360 in januari bij bcc komen?
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee dat weet niemand ... misschien MrX .. maar BCC lijkt me niet een logische plek om een Console te halen :eek:
     
  11. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf in het gat waar ik woon zijn ze er al lang niet meer ze waren binnen 5 uur uit verkocht
     
  12. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik wacht al een paar weken op een telefoontje... Er lag nog een flinke stapel reserveringen voor me. Hopelijk ben ik binnenkort aan de beurt.
     
  13. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja op Day 1, maar daarna heeft dat gat zeker ook nog 360's gekregen. Zijn die ook op?

    BCC krijgt net als vrijwel alle andere winkels ook wekelijks geleverd (alleen deze week dus niet). Edoch, niet alle BCC's, slechts 10 van de 40, omdat zij niet zijn gelanceerd bij alle winkels. En dat is weer omdat ze nog geen Xbox versie 1 verkochten. We/Ze wisten dus niet goed hoe succesvol de Xbox 360 daar zou zijn. En, zie mijn commentaar hierboven, het zou zonde zijn om 360's te sturen naar winkels die ze vervolgens over een maand nog hebben liggen. Dus als jouw BCC al 360's heeft gehad, dan krijgen ze weer (1 of 2 per week), hebben ze nog nooit gehad, dan voorlopig ook niet.
     
  14. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben geen BCC, wel een intertoys en een muziek store.
     
  15. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik geef het op, **** it. Ik heb er geen zin meer in. Elke dag bellen, elke dag naar winkels gaan, elke dag vroeg opstaan wachten op telefoontjes. Nee ik heb er genoeg van. Die 360 kan van mij gestolen worden, dat ding is dit allemaal niet waard. Heb me hele vakantie verneukt en dat vergeef ik ms nooit. Blegh...
     
  16. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    wat zou dan wel een goede plek zijn? ik woon btw in zaanstad ligt naast amsterdam *)
     
  17. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon online bestellen. 4 december besteld bij bol.com, 18 december in huis. En veel mensen die hem bij Dixons hadden besteld, kregen hem nog sneller
     
  18. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0

    Het spijt me dat te horen Nilamo. Een kennis van me heeft er ook zijn hele vakantie aan besteed en is ook niet blij. Hij woont in de regio Tilburg en is een hele middag (5 uur lang!) bij MM in Eindhoven wezen posten, omdat ze daar nog units zouden krijgen. Aan het eind van de rit bleek dat ze hun zending de dag daarvoor al hadden gehad |:- (die was uiteraard binnen een uur op)

    Nogmaals, her en der zijn ze nog wel te krijgen, maar het is geen vetpot en je zult even moeten zoeken.

    Mijn excuus.
     
  19. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zou ik in een ander gat gaan zoeken. Music Store heeft ze helemaal niet gekregen en Intertoys enkel in de grote steden of grotere winkels. Dus jouw gat niet.
     
  20. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hoeft je niet te verontschuldigen. Het is mijn schuld, ik had eerder moeten reserveren. Mijn xbox is laatst kapot gegaan en ik had gehoopt nog deze vakantie dmv mijn 360, al die oude games nog tenminste te kunnen spelen. Ach ja ik heb mijn gamecube tenminste nog...jammer dat je er niet online op kan spelen..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina