1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe Lading 360's

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nice2beatyou, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Probeer jij maar eens de 'bestel' knop te krijgen bij dixons.nl....
     
  2. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Anders kies je voor "houd me op de hoogte" Zodra de bestelknop er weer is krijg je bericht.
    Heb je niet meerdere reserveringen kunnen plaatsten in Maastricht? Ik ken toch genoeg zaken die hem regelmatig binnen krijgen. Zodra je bericht hebt cancel je de andere reserveringen gewoon.
     
  3. denis

    denis Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de xbox 360 besteld op 1 december bij bol.com, opgestuurd op 13 december, en nooit geleverd gekregen. Na tientallen telefoontjes met bol en tpg zijn ze er achter gekomen dat hij is kwijtgeraakt(gestolen) tijdens de levering, oplossing van bol.com, opnieuw een bestelling plaatsen en dan weer 4 tot 6 weken wachten, nou ze kunnen hem opblazen...............
     
  4. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is pas een slechte service. Zij moeten ervoor zorgen dat hij bij jou geleverd wordt. Gebeurt dit niet omdat hij gestolen wordt dan kunnen ze op zn minst een nieuwe sturen zodra ze hem hebben, en niet jou weer weken laten wachten.
     
  5. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    waar komen zu vaak binnen? bol,mm,dixons,bart smit ??
     
  6. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat de Mediamarkt er relatief veel krijgt maar daar staan ook heel veel reserveringen. Het wordt dus moeilijk om hier "snel" eentje te krijgen.
     
  7. gameking_nl

    gameking_nl Guest

    Ik wordt er ook helemaal gek van, ik ga overmorgen nog kijken bij de Dixon of een lokale gameshop. En als er niets is dan hoef ik dat ding ook niet meer, lekker wachten op de revo of ps3! :mad:
     
  8. Nord1n

    Nord1n Guest

    Precies! }:]
     
  9. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Het wachten daarop vind je minder erg? De kans is aanzienlijk dat je eerder een 360 hebt dan een Rev. of PS3.
     
  10. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb gereserveerd bij freerecordshop, Eplaza en media markt. En ja ik heb 'houd me op de hoogte' aangeklikt, maar ja ik wacht nogs steeds.
     
  11. Nord1n

    Nord1n Guest

    Precies, maar toch je wordt er gewoon gek van!:mad:
    Ik ga deze week ook even zoeken, als ik niets kan vinden dan hoef ik et helemaal niet meer ik heb er dan gewoon geen zin meer in.
     
  12. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had hem op de dixons site gezien en binnen 4 dagen had ik hem (weekend ertussen), ik zou hem echt bij dixons reserveren
     
  13. Nord1n

    Nord1n Guest

    Ik had vorige week een mail van Dixons dat ie dr was, ik meteen naar de site en de bestelknop was meteen weer weg :'-(
     
  14. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    dat had ik dus ook...
     
  15. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    oe misschien had ik tegen iets teveel mensen gezegd dat je met Dixons veel kans hebt
     
  16. Nord1n

    Nord1n Guest

    Dat denk ik ook.. _0/
     
  17. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik baal ook enorm dat ik mijn 360 ook nog niet heb, maar ik ga er echt geen PS3 voor in de plaats kopen ofzo.. Ten eerste komt de PS3 pas eind 2006 ofzo naar Europa dus dat wachten duurt nog veel langer, en ten tweede moet ik dan bepaalde games en alle Xbox Live features missen.. Gewoon geen optie dus..

    Ik zou zeggen ga gewoon een aantal winkels af, en laat je op de wachtlijst zetten en regelmatig bellen hoe het ervoor staat met die wachtlijst.. Zodra je er 1 hebt cancel je gewoon de anderen..
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2006
  18. Moumentai

    Moumentai Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat iedereen ontzettend baalt dat de mensen die een Xbox 360 willen hebben het niet kunnen krijgen omdat het gewoon nergens meer in de winkels te bekennen is. Meestal is het zo dat er mensen zijn die het willen hebben, maar er geen geld voor hebben.

    Heb zelf ook bij zo'n ongeveer 5 winkels een reservering geplaatst. Maar ik hoop toch dat de BCC eerder is want een kennis van me is een manager van 1 van de filialen en die zet gelijk een Xbox 360 voor mij aan de kant zodra ze weer een aantal hebben. (krijg nog korting ook)

    Dus ik verwacht pas rond half januari een Xbox te mogen hebben. Ook als ik zo de reacties lees van iedereen hierzo en die van MrX.
     
  19. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het geld al klaar liggen sinds begin december.
     
  20. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    ik ga morgen denk wel weer alle winkels af o.a. dixons,v&d,bartsmit,freerecordshop
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina