Nieuwe Lading 360's

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nice2beatyou, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Verschillende bedrijven hebben gezegd dat ze op 12 december weer nieuwe 360's verwachtten (o.a. Media Markt, FRS, en mijn lokale videoland videotheek :+). Ze hadden echter geen zekerheid.

    Ik heb wel gewoon een reservering geplaatst, dus ik merk het vanzelf wel. Ik zou gewoon even bellen... Misschien dat ze al wat meer info hebben. :)
     
  2. nice2beatyou

    nice2beatyou Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Kbel net met de dixons, krijgen er te weinig binnen waarschijnlijk, ik sta 4e op de lijst:mad:
    Daarna de MM rdam centrum gebeld, krijg ik een nogal chagarijnige man aan de telefoon die me verteld dat ze niets weten, terwijl ze gister aan een vriend van mij hebben beloofd half december :confused:
    Weet iemand waar ik alsnog een xbox kan bestellen, of een grote winkel waar ze geen bestellingen meer aannemen zodat ik daar op de dag van de 2e lading naar toe kan gaan ofzo ?
    Graaag reactie :)
     
  3. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
  4. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ik ben net terug uit de stad (Den Haag) even langs de media markt en de free record shop geweest. De media markt vertelde mij; het kan vanavond zijn, morgen, maar ook over 3 weken. Er stonden al 25 reserveringen en meer reserveringen deden ze niet. Damn!

    Bij de Free Record shop vertelde hij mij dat ie pas weer in januari een lading kreeg. Net voor mij ging een man er met 4 Xbox360 vandoor. Hij had ze besteld via de website. De verkoper vertelde mij dat daar misschien nog een aantal hadden. Damn 4 xboxen... wat moet je ermee! Verkopen gok ik zo :)

    Dus ik heb er eerlijk gezegd weinig vertrouwen dat de er volgende week een 2e lading komt. We kunnen alleen maar hopen |:-
     
  5. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek: iedereen praat over reservering :eek: ik mocht niet reserveren bij FRS... raar...
    en ik MOET hem daar kopen met die 15% ;) ... fff zeuren dan maar :p
     
  6. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet mijn xbox zo snel mogelijk hebben want ik kan egt niet meer wachten
     
  7. Dawson Leery

    Dawson Leery Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die geinteresseerd zijn in een premium pack,

    Vanwege annulering van een reservering hebben wij nog 1 Pack staan!

    Ik heb hem net opgebeld en hij wist mij te melden dat hij vanwege bepaalde omstandigheden niet in staat was om de Xbox 360 Premium Pack op te halen.

    Dus voor de mensen die in Enschede wonen, succes!

    NEDgame Enschede
    tel : 053-4328140

    Edit : Verkocht to lucky man Pim
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2005
  8. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een OV kaart dus ophalen is geen probleem voor mij
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Nou`ja het gaat natuurlijk om de full pack XD die core >< is eigenlijk het geld niet waard.

    Maar het is een gamezaak in leeuwarden.
     
  10. nice2beatyou

    nice2beatyou Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank de goden _O_ _O_ _O_
    Wie kan nou niet ze Premium opahelen ?:confused:
    Nou iig erg bedankt, ik ga hem morgen halen :9 Anderhalf uur treinen, maar ja tog me OV :D :D
     
  11. mrt2k

    mrt2k Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    klote winkels.

    ik belde media markt vorige week, kon ni reserveren voor volgende lading, bel ik vandaag komt morgen nieuwe lading, allemaal al gereserveerd.... top service bij MM
     
  12. goakhan

    goakhan Uns4n1ty

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    2

    Ik heb Hardware4all net gebeld en hij is er niet zeker van dat ie ze krijgt, aangezien hij de 1e lading ook niet binnen heeft gehad, kan hij het niet beloven. Dus dat wordt volg week gewoon ff bellen.

    Mediamarkt A'dam krijgt morgen Core versie binnen en de premiums zijn allemaal al gereserveerd :{ , terwijl ze tegen mij zeiden dat het niet mogelijk was :mad:

    Echt irritant dit...
     
  13. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij welke Media Markt was dat?
     
  14. Cubewood

    Cubewood Jodenkoeken

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ha ik sta 10de op de lijst van reserveringen voor Premium pack :D (Bij MediaMarkt Adam.) Ze hebben mij verteld dat ze vanavond de xboxen binnen krijgen, en je morgen wordt gebelt :)
     
  15. mrt2k

    mrt2k Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    MM A'dam
     
  16. XMSTXRDXM

    XMSTXRDXM AMSTERDAMMER

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een tering kakkerlakken daar bij die MM Zuid Oost , ik ben deze week 3 keer langs geweest en 2 keer zeiden ze tegen mij dat je geen aanbetaling kan doen voor een 360 . Net nog geweest en ze zeiden dat ze hopen dat ze morgen weer 360's hebben . Maar een Core hoef ik niet , en nu lees ik hier boven dat alle premiumpacks al gereserveerd zijn ?!
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2005
  17. Cubewood

    Cubewood Jodenkoeken

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja alleen je kan niet reserveren met aanbetaling hoor. Maar er is al een lijst van 60 man met reservaties voor die Premium pack. IK sta 10de dus ik hoop dat ze iniedergeval 10 360's krijgen :p
     
  18. II FTM II

    II FTM II Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    MM r'dam zegt dat ze in december nog een paar kleine leveringen krijgen ( rond de 10 premiums ), maar er is geen bekendheid wanneer. Je mag niet reserveren en ze bellen ook niet wanneer ze er zijn. Leuke service :confused:
     
  19. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft hier iemand wat info over de gameshops omgeving venlo/venray? Bleh, man ik haat ut dat het zo onduidelijk is wanneer de nieuwe leveringen komen.
     
  20. XMSTXRDXM

    XMSTXRDXM AMSTERDAMMER

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het ook voor je , meer dan 10 stuks is nog beter .
    Maar een Core kon/kan ik nog halen bij de E-Plaza , alleen vind maar een Memory Card ergens in de stad . HD die heeft volgens mij nog geen enkele winkel in de losse verkoop gehad .
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina