1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe Lading 360's

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nice2beatyou, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    ja ok dan wacht ik nog wel even :'-(

maar zal voor februari over xbox 306 liggen of duurt dat langer ,
    dus waneer zulle echt alle winkels een stuk of 7 hebben maart ,april?

2. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jongens jongens wel is van online gamne shops gehoord waar je gewoon onder rembours kan bestellen en hij de volgende dag binnen is

3. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm.... nee. Iig niet als je het over de 360 hebt, aangezien (bijna) geen enkele online shop hem kan leveren aangezien ze hem niet op voorraad hebben.

4. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb em bij gameorder besteld en ze hebben em gewoon
    heb amped 3 er ook bij besteld en je mag gratis game uitzoeken voor zo'n bedrag

5. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik betwijfel of ze hem hier nog hebben en ik ga het ook niet proberen aangezien ik er al eentje heb :9 Misschien iets voor mensen die nog op zoek zijn.

6. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je met do'h? Dat ze hem daar nog hebben? Je moet eens weten hoeveel mensen hier al vanaf december bezig zijn om eentje te pakken te krijgen. Verder is hier aangekondigd door mensen van xbox zelf dat er nog een heel beperkt aantal stuks in de verkoop zitten maar dat het heel moeilijk is om deze te krijgen, en nu beweer jij ff dat gameorder er nog tientallen op voorraad heeft en dat je hem dan binnen een dag kunt krijgen? Ik zeg niet dat het niet waar is maar ik vind het nogal onwaarschijnlijk. En als het waar is had je een hele hoop mensen weken geleden met dit bericht blij kunnen maken ;)

8. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Er zijn echt niet zoveel premium 360's meer te krijgen. Als je em al bestelt moet je er weken op wachten. Ben als 3e in de preorder lijst bij de dynabite hier, maar zit er ook alweer 2 week op te wachten. Ik zou 1 hebben bij de eerste shipment, maar ze hebben helemaal NIKS binnen gehad dezze week, anders had ik em al thuis staan ;)

Niet zo lullen dat er nog genoeg te koop zijn, wat dat zijn ze niet en niemand zit op een core version te wachten;)

9. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee mijn do'h was omdat jij zij ik ga niet kijken want ik heb er al een doh van goh oftwel hoi dus toet en spek op kaas

10. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok maar hier zie je dus aan Grave dat hij al een tijd aan het proberen is om eentje te krijgen en dat het niet zo makkelijk is. Back ontopic maar weer.

11. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    dus dat word een paar weken/maanden w8en

12. BandOfBrothers

BandOfBrothers Wow,There's Internet

Leuk Bevonden:
    0
    Gisterd gebeld door Dynabyte(Stond derde op de lijst).
    Ik denk Hebbes:+
    Bleek het om een core te gaan |:-
    Zeg van dus voor 399 krijg ik de core ,A.B. , headset etc.?
    Nee, zegt die vent.
    Zou ik bijna zeggen mot ik ermee dan.:confused:
    Maargoed , weer ff w88.:cool:

13. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4

dats zeer k.*.T ,maarja ik hoop dat het niet gebeurd met mij .

want me ma heb hem besteld bij bcc en ik weet niet of ik daar wel echt kan op vertrouwen.
    en hun zeiden dat hij in januari binnen komt zal wel eind janu/februari worden :mad:

14. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    waar staat dat je gratis game mag uitzoeken? ik kan er geen vinden :confused:

15. Moumentai

Moumentai Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De BCC is betrouwbaar hoor. En zo te horen heeft pas iedere winkel eind januari weer een voorraad Xbox 360's. En ook de BCC moet afwachten wanneer ze die binnen krijgen. En je zei toch dat ze in januari weer komen? Is januari al voorbij? Nee nog niet :p

Ik hoop zelf op half januari, maar ziet er naar uit dat het toch eind januari wordt.

Ach aan de ene kant is dit wel weer leuk. Want als je een maand lang je Xbox thuis hebt staan is de spanning er wel van af. Dat is met alles dat je nieuw koopt ;).

16. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    vol verwachting klopt ons hart!

ja ok ik zal wel eef wachten tot januari af is gelopen

17. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    nu duurt januari zo lang:mad: tja dan nog maar op de blackbox verder game

18. Moumentai

Moumentai Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jij hebt tenminste de blackbox :p
    Deze heb ik nooit gehad. Wel opgespeeld bij vrienden natuurlijk. Halo 2 ligt wel op mn bureau voor als mijn 360 er is :p (even geleend)

19. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    tja ik vind het wel poep dat het allemaal zo geregeld is , ze moeten hun diep schamen vind ik :mad:

20. M4ST3RB0Y

M4ST3RB0Y Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee jij bent gewoon dom geweest en je d8 agh reseveren hoef niet er zijn er toch zat op 2 dec.
    als jij gewoon een preorder kit had gekocht dan had je hem op 2 dec. dus ga nu niet zeiken :{

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina