1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe Lading 360's

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nice2beatyou, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Racisme is een groot woord :p.
    Maar ook vind dat het nu veel beter is.
    Men had dan maar op tijd een Pre-order kitje moeten kopen. Oftewel, ik ben erg blij dat wij maar een weekje later zijn.

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Zou je er 1tje voor mij willen kopen en die dan versturen? O-) Alles is hier namelijk weg. Alleen nog core systems zonder HDD.

3. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Even afwachten joh.
    Aangevuld worden ze vast wel.
    Anders even wat andere winkels checken dan alleen de FRS.

En om nu meteen iets te laten versturen door een vreemde van 100 euro via de post? :p
    Mmm, denk er in elk geval even over na zou ik zeggen.

4. Coolie

Coolie Zeer Zeker Onwetend

Leuk Bevonden:
    0
    10% regelkosten zou ik zeggen

5. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Leidsenhage is voor mij iets van een half uur met de auto, als mn moeder me niet wil brengen is dat dus haal lang fietsen en ik weet de weg niet :p. Maar ik denk dat je beter gewoon even af kan wachten, zal niet zo gek lang duren voordat de HDD's overal te vinden zijn

Bij Free record shop en Dixons

kan je m ook alvast bestellen en dan zal het lijkt me ook niet te lang duren..

6. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Dixons hier (doetinchem) zei dat ze hem pas midden feb. weer hdd's en premiums kregen. De rest van de winkels (dimplus FRS en Intertoys) was het met hdd's en premiums zelfde verhaal. Core's was nog goed aan te komen.

Als ik zijn deals zo zie, komt dat wel goed :9

7. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Nou ik denk dat de antwoorden zo'n beetje gegeven zijn he!!

Er van uitgaande dat je dus een draadloze controller wilt (is voor mij ook niet een pre maar als het kan is het mooi), plus een hdd van 20 gb om je bestaande games te spelen. toch wel de belangrijkste reden.

Dat was 1 van de redenen waarom ik die ouwe doos heb gekocht, de HD!! Klote memory card zaten of vol of ik raakte ze weer kwijt.

8. mjvoorbraak

mjvoorbraak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Delft Troelstralaan

Beste fans.

Niet te geloven, maar na een simpel belletje naar dixons Delft Troelstralaan,
    Er waren er nog 2.
    Gisteren 3 binnen gekomen. Nu is er dus nog 1......
    Jazeker! Bel maar naar dixons Troelstralaan

015-2853880

Succes!!!

9. maurice de wind

maurice de wind Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo, ja ik weet wel waar. bij wehkamp maar de levertijd is 4 week dus schiet je niet egt mee op.,, en free record shop, groningen en paddepoel.

Laatst bewerkt: 6 jan 2006
  10. maurice de wind

maurice de wind Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo,, maar ik gelezen dat alles draadloos is dat is wel mooi maar is de harde schijf ook draadloos dan? en kun je daar ook spelen op zetten:??

Met Xbox 360 sta jij in het centrum van een totaal nieuwe game- en entertainmentervaring. Speel games met geweldige graphics, kijk DVD-films, game of chat met vrienden via Xbox Live en geniet van digitale muziek, foto’s en video!
    Er is een heleboel mogelijk met dit revolutionaire en prachtig vormgegeven Next-Generation entertainmentsysteem. Xbox 360 System bevat een console, een wireless controller, een 20Gb harddisk, een HD AV kabel (met scart-adapter), een koptelefoon voor Xbox Live, een maand Xbox Live Gold en een ethernet-kabel. En tijdelijk als bonus een mini-afstandsbediening!

Xbox 360 System:
    console
    wireless controller
    harddisk
    koptelefoon
    HD AV kabel met scart-adapter
    ethernet-kabel
    mini afstandsbediening (tijdelijk!)
    De HD AV kabel is aan te sluiten op zowel HD- als normale tv's.

399,- Wehkamp.

http://www.wehkamp.nl/winkelen/p_produkt.asp?NoFrames=&FromOverzicht=Y&BC=&Page=WIN&SubPage=&CC=C13&HC=EPN&SC=J0A&ZoekMethode=K&ZoekString=JA1&ZoekIndex=1&ZoekAantal=2&SSC=&SLC=&FamilieID=&ArtikelNummer=86602255&SorteerMethode=D&OverzichtType=O&Prijs=&SterkMerkCode=&KAC=JA1&ArtikelTypeID=&N=&Nty=&Nao=&Ntk=&Ntt=&Ns=&ArtiestSoortCode=&ArtiestID=&FromSterkMerk=

11. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en die 3 zijn niet meteen vergeven aan mensen op de wachtlijst die ze ongetwijfeld hebben??

Dat snap ik dus niet he, zoals ik al eerder postte, hoe kunnen mensen zonder pre-order nou zomaar een Xbox 360 premium kopen in die winkels als diezelfde winkels een wachtlijst hebben? Dat kan dus niet, tenzij de mensen op de wachtlijst gewoon overgeslagen en dus genaaid worden..

Of zijn er echt nog winkels in het land die geen wachtlijst hebben? Hier in Hilversum e.o. igg zeker niet..

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Niet alles is draadloos. Bij de premium zit toevallig een draadloze controller (maar er bestaat ook eentje met een draad). En je kán met een wireless adapter een draadloos netwerk aanleggen met je pc. Maar de Harde schijf moet je bovenop de xbox vastklikken. En nee je kan er geen spellen opzetten (wel kleine xbox live arcade games).
    Maar nu even off-topic, als je voortaan nog iets anders wil zeggen en je bent de laatste post in een thread, dan kan je beter de [​IMG]-knop gebruiken. :)

Laatst bewerkt: 6 jan 2006
  13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Wouw! Een Edit knop \o/

Harde schijf kan je niet naast je neer leggen (bijv) en dan dingen opslaan, die moet toch echt op je Xbox zitten ^^

Grrr, Matrix was me voor :+

14. Moumentai

Moumentai Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat snap ik ook niet helemaal. Mensen zoals wij hebben allemaal een preorder gedaan en dan loopt een simpele ziel de winkel binnen en heeft zonder enige moeite een Premium gekocht. Dat vind ik dus niet kunnen.
    Het is mogelijk dat er vriendjes politiek wordt gedaan. Dat een kennis van een medewerker van een Dixons zaak een Xbox 360 wilt en het deze aan die kennis verkoopt zodra hij ook maar 1 Xbox 360 heeft binnen gekregen.

Ik wacht gewoon lekker af. Ga hem waarschijnlijk halen bij de BCC omdat ik daar zowiezo korting krijg.

15. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Winkel A heeft een wachtlijst van 10 mensen
    Winkel B heeft een wachtlijst van 10 mensen
    Klant op zoek naar premium
    Winkel A verkoopt snel de enige premium die ze nog hebben aan de 1e klant die langskomt voordat ie hem bij winkel B besteld. Nr 1 op de wachtlijst zou daar niets van merken. Flikkerij maar beredeneerbaar :)

16. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    idd, ik sta nu al best wel een tijdje 3e op de lijst (ben ook 3e begonnen), maar dat slaat echt nergens op, ik had verwacht nu wel 1e of 2e te staan :confused:

17. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik dus niet, want alles is dus al verkocht aan de mensen op de wachtlijst.. Je gaat pas spullen verkopen aan voorbijgangers als de wachtlijst is weggewerkt..

Als ik merk dat in een winkel gewoon wordt verkocht terwijl ik op de wachtlijst daar sta voor hetzelfde artikel, dan zou ik wel flink stennis schoppen..

18. Moumentai

Moumentai Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maarjah. Hoe kom je erachter dat de mensen op de wachtlijst genaaid worden en de mensen die langskomen het gelijk mee krijgen.

19. Jan

Jan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voor de mensen uit den haag die nog geen premium hebben:

er stonden er twee bij loosduinen bij bart smit
    en volgens mij ook 1 bij de gameshop.

er stond ook een core edition

ook hadden ze nog 2 harde schijven..

20. AgentSmith

AgentSmith Guest

Vreemd....ik zag toch echt 5 packs in de winkel staan. Kan ook gewoon promo materiaal zijn geweest. My bad zullen we maar zeggen.........:eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina