1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe Lading 360's

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nice2beatyou, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Killjoy666

Killjoy666 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toch blijven het verkopers. die zijn geld verdienen door te verkopen en niet om moeder theresa te gaan spelen.
    Bij veel verkopers gaat het maar om 1 ding en dat is veel verkopen. en niet de hele dag rond te bellen totdat er iemand eindelijk eens zijn GSM opneemt. Ooit gezien hoe druk het bij FRS kan zijn?
    En ach...de gene die op de wachtlijst staan verliezen ze heel misschien als klant, Toch erg onwaarschijnlijk(want vaak komen de klanten er toch niet achter). Maar ze hebben die andere klant er wel weer bij. en dat zonder getelefoneer, voicemails inspreken, en de hele tijd te wachten totdat die persoon hem op komt halen. En in die tijd steeds een aantal mensen teleur moet stellen van: "nee de klant had hem gereserveerd hij zal hem binnenkort op komen halen".
    Terwijl de klant zegt van: "Ow ik heb hem al van de concurrent".(gebeurt heel erg vaak!!)
    Als je het wachtlijst principe volgt moet je ook bij 1 winkel blijven en niet bij 26 verschillende bedrijven preorderen. Dat is dan ook net zo laag bij de grond als dat de verkoper hem gewoon verkoopt.
    Ik ben ziezo tegen preorderen. "Wie het eerst komt, Wie het eerst maalt".
    Te laat? Pech volgende keer weer een kans. Die mensen doen er vaak nog meer moeite voor dan de mensen die zeggen. "Zet me maar op de lijst". die wachten gewoon lekker thuis op hun luie reet op het telefoontje, terwijl andere klanten misschien wel iedere dag 2x door weer en wind een kijkje gaan nemen of ze misschien binnen zijn gekomen. De laatste verdiend hem meer in mijn opzicht.
    Moet blij zijn dat sommige winkels misschien die service willen verlenen. maar dan moet je ook niet zeuren als ze een keer van die service afstappen vanwege drukte, etc.
    Ik snap dat het erg vervelend, is maar maak er niet zon punt van.
    Komt vanzelf. Toch iedereen succes met het bemachtigen van de x360.

2. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik hoorde dat er aan de eind van de maand weer flink wordt uitgeleverd. Ga er dan maar 1tje halen. Maar zo'n reservering lijst moet je nou niet meer zou nauw nemen. Als die gasten hem meteen kunnen verkopen doen ze dat hoor. Aangezien al die gasten hem ook bij andere winkels bestellen. En dan loopt de winkel een verkoop mis.

Laatst bewerkt: 7 jan 2006
  3. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    die eerste 4 is te veel ;)

4. harry02

harry02 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Origineel gepost door Jan
    voor de mensen uit den haag die nog geen premium hebben:

er stonden er twee bij loosduinen bij bart smit
    en volgens mij ook 1 bij de gameshop.

er stond ook een core edition

ook hadden ze nog 2 harde schijven.

Nee hebben ze ook niet meer net gebeld alleen de Core nog. Maar die wil ik niet. Weet iemand toevallig of ze er nog een in noord Brabant hebben.

5. II FTM II

II FTM II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Door hem snel te verkopen kijk je alleen naar de korte termijn verkoop. Als een klant hem bij jou besteld omdat je de mogelijkheid hebt van een wachtlijst moet een verkoper zich daar ook aan houden. De verkoper mag ook best wat vertrouwen hebben in zijn kopers, ze nemen immers ook de moeite zich op wachtlijst te zetten.

En over luie mensen, heb je er wel is over nagedacht dat er ook mensen zijn die geen tijd hebben elke dag langs te gaan omdat ze werken, aan school doen, aan sport doen. Ik begrijp best dat er mensen zijn die echt helemaal niks te doen hebben en dus maar elke dag langs gaan om te kijken of er een nieuwe xbox is binnen gekomen. Maar dan zou ik eerder die mensen als lui zien, omdat het enige is waar ze mee bezig zijn.

Als ik zou merken dat de xboxen gewoon verkocht en de wachtlijst negeren worden zou ik er niet snel meer wat kopen en zou dat ook tegen andere mensen weer zeggen wat leid tot slechte mond op mond reclame. Dat is toch niet wat een winkel wil hebben, dus kortom ze kijken dan gewoon op de korte termijn.

Nu weer ontopic!

6. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^Sluit me aan bij bovengenoemde en hoef er verder niks aan toe te voegen.

Vandaag weer langs geweest en nog steeeeeds helemaal niks binnen.. naja ga maar weer naar een maat van me die er wel 1 heeft staan:)

7. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    Je hebt helemaal gelijk.

8. mars15

mars15 Guest

tja

9. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    in zaandam bij de bart smit staat nog een core pakket , niet genomen vind wel poep dat het zo lang allemaal duurt

10. II FTM II

II FTM II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dacht dat xbox promo team had gezegd dat aanstaande vrijdag grote ladingen xbox 360 geleverd zouden worden, omdat deze week bewust niet is geleverd.

11. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    *Heeft een 2dehands premium op de kop getikt voor €300,- xD. Ga hem morgen ophalen

12. II FTM II

II FTM II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd ;)

Hoef zelf na zo lang wachten geen xbox 360 2e hands.

13. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, het een roept het ander op he.. Het wordt allemaal een beetje ik denk alleen aan mezelf en heb schijt aan alles en iedereen maatschappij zo.. De fout blijft bij de winkel liggen vind ik, dan moeten ze maar niet met wachtlijsten werken en dat ook gewoon tegen de klant zeggen, dan weet iedereen tenminste waar ie aan toe is..

14. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gaat waarschijnlijk niet door, net de laatste poging gemaild :'-(

Hij wil niet dat ik morgen kom, maar morgen is de enige dag dat ik in brabant ben :p

15. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    het zit niet echt mee met je he :p
    eerst dat die man zei van die winkel waar je hem eerst ging halen van : hier is i
    het is een groene doos
    :ja
    het moet een witte zijn
    die van 400 euro
    : die hebbe we niet meer

hahah

Laatst bewerkt: 8 jan 2006
  16. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dat is nou mijn mazzel :confused: oeh die gast van speurders uit brabant is nu boos op mij :p vond dat ik teveel zeik :+

btw, voor mensen die 2de hands zoeken: speurders is goedkoper dan marktplaats

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Tja ik kon er ook een kopen.. Een premium voor 350 euro met project gotham racing 3, Call of duty en King Kong en 2 wireless controllers. Nou dáág denk ik dan. Ik koop er 1 liever in de winkel dan één 2ehands. Wie weet doet alles het wel perfect behalve dan weer een klein dingetje ofzo dat hij niet laat zien.:{

18. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    jah togg, gelijk heb je man!

EDIT:// zal wel kut zijn als je em ni mag kope van die gast.

Laatst bewerkt: 8 jan 2006
  19. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    ik zal hem mischien als alles goed verloopt maandag krijge :D
    dat hoop ik dan maar :D
    als het lukt dan zal ik het wel vermelde

20. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Wel vaag dat het per regio verschilt... Hier in mijn stad waar ik gister nog rond liep heb ik ze nog zien staan in de e-plaza en de dixons... Maar ik heb er al een_0/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina