1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe Lading 360's

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nice2beatyou, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Het is je vergeven8)

2. Dark Shadow

Dark Shadow Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand misschien of er nog een premium te vinden is in Maastricht?

3. R-L3x

R-L3x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alle winkels die hem zouden kunnen opbellen en kijken of ze er nog 1 hebben 8) :) :cool:

4. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    Hoe oud ben jij ? :D

5. DeNmAn!

DeNmAn! KeEp It ReAl !

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die in de omgeving van zaandam wonen, kunnen jullie even aan de bel trekken als ze in zaandam of omstreken te krijgen zijn. (de Premium-pakketen dan)

en als ze niet in zaandam te krijgen zijn, moet je misschien in alkmaar gaan kijken. _0/

6. R-L3x

R-L3x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg ik niet !:p
    hoe oud ben jij dan?:D:)

7. Moumentai

Moumentai Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jonge, in deze tijden is het ieder voor zich 8) Je zal toch zelf even moeten bellen naar de winkels om een reservering te plaatsen of een maand wachten totdat ze waarschijnlijk volop in de winkels verkrijgbaar zijn.

8. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    ik ben 16..laat me gokken jij bent hmmzz..11? :p

9. DeNmAn!

DeNmAn! KeEp It ReAl !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er nog geen haast bij, w8 liever tot er nog wat meer games uitkomen.
    misschien dat ik hem in maart koop. *)

10. unitbuster

unitbuster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu de 360.. alleen dan core system en dat is bout want ik kan nergens een 20gb HD kopen en dus kan ik geen halo2 meer spelen. Ik heb zelfs gehoord dat het nog niet te koop is:confused: weet iemand daar meer over?

11. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    helaas is de Hard Schijf nogal slecht te vinden net als de Memory kaartje,maar als je goed zoekt en informeert moet het lukken,ik hoop dat je er 1tje vindt;)

12. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    Jep, is moeilijk te krijgen anywayz good luck

13. R-L3x

R-L3x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja of niet :confused::confused:
    ik ben 15 :):D

14. unitbuster

unitbuster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja memory card heb ik al maarja dan kan je nog steeds niet halo2 spelen maarja ga morgen nog wel ff in venendaal kijken

15. Nosferatu111072

Nosferatu111072 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik raak langzaam aan mijn ijdele hoop kwijt. Vorige week vrij genomen in de hoop een 360 premium te kunnen bemachtigen en tot op heden helemaal niets.

:'-( :'-( :'-( :'-( :'-(

16. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Wilt iedereen nou persé een premium omdat je dan een verchromed plaatje hebt en je bent 30 euro goedkoper uit?
    ik heb een core gelkocht en koop over een week een hdd erbij, is tog hetzelfde?

17. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    nou bij de premium heb je een dvd drive van chrome en die ziet er strak uitvindd ik

18. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Nou bij de premiun krijg je dit:

- Chrome Dvd lade
    - 20GB Hdd
    - Headset
    - Draadlose controller
    - Ethernet Kabel
    - HD-Compent kabel
    - Xbox 360

Core:

- Wite Dvd lade
    - Controller met snoer
    - Standaardt kabel

19. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op Boomtown staat een bericht dat Microsoft aangeeft dat ze toch meer problemen ondervinden om voldoende Xbox 360 consoles aan te leveren... Zoals al bekend was, is een derde fabriek ingeschakeld om de apparaten te fabriceren, maar ondanks dat is het geen kattepis om aan de vraag te voldoen... De Xbox 360 schijnt uit 1700 onderdelen te bestaan... :D Dat levert ook soms wat strubbelingen op, lees het maar hieronder, ik citeer Boomtown.net:

"MS will miss Xbox 360 target
    Harry Neary (Akeldama) // Monday, January 9th, 2006

According to today's Financial Times, analysts estimate that shipments were at the 1.3 million mark by the end of 2005 and that there will be shortages during this month. The company has set a longer term goal outlined at CES of selling 4 - 5.5 million by the end of the current fiscal year, which ends in June 2006.

"Nothing's perfect - you've got a complex piece of hardware that includes 1,700 different parts," said Microsoft's Peter Moore. "Every now and again the line will slow down because something's happened and there'll be a component that didn't make it that morning. That's just the way of the beast, particularly when you are ramping up factories from ground zero all the way up to full capacity."

Microsoft has added a third production partner to help hit the new goals. "Celestica coming online makes us feel real good about our ability to do 4.5m to 5.5m, and June is important because it's our fiscal year," continued Moore.

Source: Financial Times
    "

Link: http://xbox.boomtown.net/en_uk/articles/art.view.php?id=10251

Laatst bewerkt: 9 jan 2006
  20. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Best lullig, als je een van die stukjes kwijt raakt, en je moet gaan uit zoeken, WAT je dan mist :cool:.

1700 stukjes is niet nix eigenlijk. Klinkt veel, maar ik weet niet waar de Xbox en de PS 2 uit bestaan? Veel minder?

In elk geval zal het idd nog wel even duren, voordat de tekorten zijn aangevuld.
    Ik ken ook nog een aantal personene die gewoon aan het afwachten zijn op hun Xbox 360.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina