1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe Lading 360's

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nice2beatyou, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. harry02

harry02 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er stonden iets van 20 Xbox premium pakketten bij de MM in Breda alleen meer dan de helft was gereserveerd.

2. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Heeft iemand een idee of de MM in Amsterdam er een paar binnen heeft gekregen?

3. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Was vanochtend rond 9:30 bij de MM Adam, en toen stonden er alleen 2 core pakketten. Ik denk het niet dus.

4. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Damn, wat gaat dat snel. Naja, nog een weekje en dan heb ik (als het mee zit) geld. Dus dan wordt het waarschijnlijk toch een Core ;0

5. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    lol wtf deze zoektocht is echt erg :/ Haha, echt iedereen is er naar opzoek.

6. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag gisteren een filmpje op GT.tv. Daar waren wat vragen aan mensen daarzo. Toen liep zo'n wijf naar zo'n vent: Dit is Major Nelson. Die vertelde dat er wat problemen waren met de fabriekant die de consoles nu leverde, en dat ze over gingen stappen op een andere fabriekant, die meer en sneller zou kunnen leveren, en dat iedereen binnenkort makkelijk aan een Xbox360 zou kunnen komen.

7. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    is er iemand die weet of ze ergens in/bij rotterdam nog xbox360 premium pakketten hebben? ik moet hem op 20 januari hebben (mijn verjaardag)

8. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Hij zei helemaal niet dat er problemen waren met de huidige producenten/fabrieken, hij zei alleen dat ze problemen hadden om aan de vraag te voldoen, en dat ze vanaf februari een 3e fabriek/producent erbij hebben om meer 360's te kunnen produceren om aan de vraag te voldoen..

Persoonlijk heb ik er een hard hoofd in.. Ik wacht zelf al meer dan een maand op mijn bestelde 360.. En ze gaan binnenkort ook in meer landen in Azie lanceren, zoals Korea etc, dus zal de vraag wereldwijd alleen maar weer toenemen.. Ik moet het eerst dus maar eens zien of de 360 echt beter leverbaar gaat worden hier in Europa/Nederland..

Het bewuste filmpje van GT met Major Nelson kan je trouwens hier zien: http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=2339 bovenste filmpje..

P.s. Amanda Mackay is geen wijf, maar gewoon een lekker ding.. ;)

9. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Jongen toch|:-
    Sorry voor mijn fouten hoor, ik zal er de volgende keer wel op letten wat ik zeg. Dan hoeven van die vervelende kindertjes zoals jij, mij niet zo stom te verbeteren.

Maar goed.

10. Fireball86

Fireball86 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hadden gisteren bij de MM in Hengelo ook iets van 10 premiums staan en in de het centrum van hengelo had in elk geval de music store er 1 staan. Ze zijn hier in twente goed te krijgen op dit moment. Want bij MM Enschede hadden ze ze ook van de week.

11. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verbeter je alleen maar om te voorkomen dat er weer een verkeerd gerucht de wereld wordt ingeholpen over de Xbox 360, die zijn er namelijk al genoeg.. Jammer dat je het kennelijk zo slecht opvat als iemand je verbetert.. En een vervelend kind ben ik ook niet meer, vervelend misschien nog wel, maar een kind echt al lang niet meer, hahaha! ;)

12. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hey daar.

Ik heb vanacht maareens een mailtje verzonden naar Dynabyte met daarin opnieuw de vraag wanneer zij denken dat ik mijn Xbox bestelling ontvang.Ik heb besteld via Dynabyte.nl.

Waar ik op 28 December 2005 nog 20ste stond op de wachtlijst,sta ik nu 6e.
    Een beetje rekenen leert ons dus dat ze in 19 dagen,14 premiums hebben uitgeleverd.
    (Mits ze de waarheid spreken dan)

Dat wil dus volgens die man van Dynabyte ook zeggen,dat ik hem in ieder geval binnen 3 weken ontvang,maar het kan ook eerder.

Ik dreigde al een beetje met het opzeggen van mijn bestelling,omdat ze bij diverse Mediamarkts al gewoon verkrijgbaar zijn,maar ik laat mijn bestelling denk ik gewoon staan.

3 weekjes is niet zo heel veel,en ik heb het toch erg druk met werk enzo.

Gelukkig heb ik eindelijk een beetje informatie ontvangen over de leveringen bij Dynabyte,want anders weet je natuurlijk helemaal niks.

Anyway,het wachten is bijna voorbij :)

Angelo

Laatst bewerkt: 16 jan 2006
  13. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520

Sta al 3-4 week als 3e in de preorder bij de dynabite hier, maar nog steeds niks|:- Vraag me serieus af hoeveel ze nou binnen krijgen... zal ze vanmiddag nog maar es lastig vallen|:-

14. BandOfBrothers

BandOfBrothers Wow,There's Internet

Leuk Bevonden:
    0
    Stond 2 weken geleden ook 3e bij dynabyte in h'sum , ook nog steeds niks dus zal wel weer niks worden, B.T.W. in hilversum hier.
    Zal ze zo weer ff bellen.

15. 3SP

3SP Active Member

Leuk Bevonden:
    0

pffffff..... over vervelende kindertjes gesproken

16. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand dit? |:-

btw: heb net 13 winkels gebeld en alleen de media markt R.dam centrum zeiden dat ze morgen weer binnen kregen maar dat hij het niet zeker wist. voor de rest zeiden er een paar dat ze eind februari ze pas weer binnen kregen :confused: oftwel KUT!!!

Laatst bewerkt: 16 jan 2006
  17. Coolie

Coolie Zeer Zeker Onwetend

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou 18 en 19 jan voor een van de MM blijven camperen aangezien je steeds hoort dat MM 20 van die dingen hebben staan

18. Moumentai

Moumentai Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Media Markt Den Haag verwacht ze weer over 2 weken en dan op de Woensdag. Vervelende bij bestellen bij de MM in Den Haag is dat je eerst een aanbetaling moet doen. Slaat natuurlijk nergens op. Ben je dus verplicht hem bij die MM te halen.

19. Coolie

Coolie Zeer Zeker Onwetend

Leuk Bevonden:
    0
    als jij de eigenaar van MM Den Haag bent wil je toch wel enige zekerheid? en als iedereen overal gratis kon reserveren zou het een ramp zijn om al het papierwerk te organiseren

20. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    De bedoeling is dat ik hem de 20e voor mijn verjaardag krijg |:- :'-(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina