Nieuwe Lading 360's

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nice2beatyou, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    MM Utrecht had er zaterdag iets van 50 binnengekregen zeiden ze, daarvan waren er vanmiddag (maandagmiddag dus) toen mijn vrienden daar waren nog 15 over.. Zij namen er 4 mee (gedoe met afrekenen omdat ze eigenlijk maar 1 Xbox per klant toestaan ofzo, maar toch gelukt), en er waren nog een paar andere mensen die 360's kwamen kopen, dus ze zullen nu wel allemaal weg zijn vrees ik.. Maar als je een Xbox 360 premium zoekt kan je denk ik wel het beste Mediamarkt in de gaten houden, want zover ik kan beoordelen krijgen zij het meeste binnen van alle ketens.. Core versies hadden ze daar nog wel een hele toren van staan zeiden ze (maarja, wie wil er nou een Core??)..

2. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je bent de beste :D:D:D:D

*drukt op betalen op bartsmit.com

3. Moumentai

Moumentai Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maar bij de Media Markt moet je aanbetalen en ik ben daar niet echt een voorstander van. In Den Haag verwachten ze pas weer een lading over 1½ week. En die gast zei al dat de lijst aardig vol zit en dat ik zeker weten voor februari geen Xbox had.

En ik heb geen zin om half Nederland door te reizen voor een Xbox.

4. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Moet je daar aanbetalen jah?
    Waarvoor dan?

Verbaas mij nog altijd over die vele tekorten die er nog altijd blijven. Zoals bij jouw dus, gwoon anderhalve week wachten op de volgende. En grote kans dat die lading ook al uitverkocht is dus.

5. Moumentai

Moumentai Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Iedereen baalt natuurlijk. Heb de Xbox ook bij meerdere winkels gereserveerd. Maar ik zag ook dat Mycom ze had. Daar dan ook maar even een reservering plaatsen, want het is echt een ramp om er 1 te krijgen.

Misschien ook maar even de Intertoys bellen.

6. zijl5252

zijl5252 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    YES ik heb hem gisteravond gehaald bij de mediamarkt in hengelo.

7. II FTM II

II FTM II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu ook bij Bart Smit besteld en nu maar wachten ....

8. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    zolang er dat op=op gedoe staat bij bartsmit.com dan hebben ze ze nog, ik had mijn xbox 28 november daar besteld, en 29 november stond er op de site:''de eerste levering is op we verwachten over 2 weken een nieuwe''

als je hebt besteld dan is het handig om nog even te bellen of alles goed is gegaan, en zo kan je ook meteen vragen wanneer je hem ongeveer hebt

9. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Waarom geen marktplaats? Ik heb daar het volgende pakket gekocht:
    Xbox premium (+ limited remote) €399
    Quake 4 €60
    King Kong €60
    extrak wireless controller €43

Totaal: €562

Ik mocht dit pakket hebben voor €530. Scheelt 30 euro en is helemaal nieuw + geen gezeik met wachtljisten etc.

10. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    er wordt op marktplaats zowieso veel opgelicht, heb je nu bijvoorbeeld nog je garantie wel, en overigens staan er veel paketten voor over de 500 te koop;)

als er iemand xbox live aanbied op marktplaats moet je dat NOOIT kopen, tenzij het echt gesealed is, anders krassen ze het kaartje open zetten de live op hun box en verkopen het doosje:p

edit: quake en king kong had je ook nieuw voor 60 euro in de winkel kunnen kopen.

Laatst bewerkt: 17 jan 2006
  11. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Tja, tis een kwestie van ergens afspreken. Komt de verkoper niet opdagen, heb je iig je geld nog. Waarom zou ik overigens quake en king kong in de winkel kopen als hij ze erbij doet? Bij marktplaats wordt veel opgelicht maar als je duidelijke afspraken maakt, kan er weinig mis gaan.
    Prijzen op marktplaats gaan wel tot 500 euro maar er staan ook genoeg advertenties die hem voor de normale prijs weg doen.
    Over garantie: Als er iets mis is bel je Microsoft. Die vragen je om de productcode (of welke code dan ook :9) en controleren op die manier of er nog garantie op het desbetreffende product zit. Ook daar is dus niets mis mee. Maar je kan ook 1,5 maand op een wachtlijst gaan staan hoor ;)

12. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    nee hoor, als je bij bartsmit besteld heb je hem 2 dagen nadat je besteld;), iedereen deed super moeilijk in november, en ik bestel hem 4 dagen voor de launchdate en ik heb hem gewoon op 2 december:p maar inderdaad als die dude king kong en quake wegdoet erbij dan is het wel makkelijker, maar waarom verkocht hij dan die xbox 360?

13. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Dubbele bestelling, zoals vele anderen :9 Ik heb trouwens een deal gesloten via een "gezocht" advertentie via marktplaats waarin ik duidelijk vermelde niet meer te betalen dan de winkelwaarde :) En dat is dus goed gelukt. Hij kwam hem zelfs helemaal uit noord-braband naar mij toe brengen :p

14. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    dan heb je een goede deal gemaakt, mijn complimenten daarvoor;)

15. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    duidelijk, ik was zondag bij de MM Arena (Amsterdam) en daar kon zelfs niemand meer op de wachtlijst gezet worden, zouden deze week weer binnenkomen en dan kan men het nog eens proberen... DoA4 komt bijna uit, dus ben inmiddels ook op zoek :9

16. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    bel me zelf op het moment helemaal dood voor zo'n pracht apparaat:'-(

17. Stealthforce

Stealthforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij dixons heb je ook nog steeds een goede kans vind ik. Want daar heb k m zonder reservering en ik blijf verhalen horen dat mensen zonder reserveren hem daar snel hebben

18. Coolie

Coolie Zeer Zeker Onwetend

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een paar weken geleden de 360 bij Dixons bestelt toen er ff stond dat ze leverbaar waren, 4 dagen later had ik hem (zat weekend tussen)

19. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    snike je hoeft niet te bellen, gewoon bartsmit.com en hoppa, ik snap niet dat sommige mensen dat niet geloven, je kan altijd eerst even bellen naar bartsmit hoofdkantoor om na te vragen;)

20. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een locatie gevonden, maar ik ga niet zeggen wat want voor dat je het weet kaapt iemand hem voor je neus weg :+

EDIT: bel ik nog een eker zeggen ze opeens dat het cores zijn :mad:

Laatst bewerkt: 17 jan 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina