1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe Lading 360's

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nice2beatyou, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    yep of wel op het internet zo'n groot pakket kopen van 1500 euro
     
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Dat klopt idd wel!
    Ik heb ook verhalen gehoord, dat mensen eigenlijk niet specifiek opzoek waren, maar ze gewoon tegen het lijf liepen in de stad.

    Dus dat is ook net Lucky als je net die ene winkel binnen loopt.
     
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Binnen 1 werkdag XD!!

    Ik denk trouwens dat ik bij de frs (heb die bon nog) ff Kameo en een tweede controller ga halen. PDZ krijg ik bij mijn 360 thuisbezorgd.. Kan niet wachten :D

    *gaat nu leren voor vrijdag zodat ik dat morgen niet meer hoef te doen :D
     
  4. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Als alles goed is worden er in het hele land vrijdag weer premiums verkocht. Heb vandaag er 1 proberen te bemachtigen en hoorde bij verschillende winkels dat die vrijdag er weer zijn!!!
     
  5. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het wel gelezen, waarschijnlijk een beetje te snel ofzo|:- en heb het daardoor verkeerd begrepen:+
     
  6. Barbossa

    Barbossa Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik be een keertje bij Bart Smit geweest en daar stonde stuk of tien van Xbox 360. Goed kijken verschillende winkels doorlopen kom je vanzelf tegen.
     
  7. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik dacht er ook een keer een tiental gezien te hebben bij e-plaza, bleken dummies te zijn :confused:
     
  8. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here...:'-( :'-(
     
  9. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik liep zo is bij de Bart Smit in ons leuke kleine winkelcentrumpje. Zie ik opeens allemaal Xbox 360 Premium dozen staan.
    Ik dacht meteen OMFG. Stond er een klein bordje bij: ‘De Xbox 360 is tijdelijk niet beschikbaar vanwege de grote vraag naar het artikel...’ . Ik dacht echt KUT.

    Een weekje later was ik weer bij de Bart Smit, was er zo'n vent en die vraagt zo aan een vriend van me, die daarzo bij de lege Xbox 360 dozen stond: ‘Zoek je een Xbox 360’, Hij antwoordde: ‘Nee, hij daar wel’. Dus die vent riep me, en die zei dat dus. Gelijk weer OMFG!!! Hij had er nog eentje. Toen vroeg ik: ‘Is het wel de Premium versie’. Nee, wel zo'n Core versie, zei die vent toen. Ik: KUT, KUT (in m'n hoofd dan:)).

    Het was behoorlijk verleidelijk om hem te kopen, maar heb toch niet gedaan.

    Ongeveer 1 week later had ik hem bij de Dixons kunnen kopen:):). Dat was gelukkig wel een Premium:).
     
  10. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Deel 2 :D mod mag deze dicht?
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina