1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe Lading 360's

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nice2beatyou, 2 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fredemmer

    fredemmer Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Vroeg besteld? Vriend van me had op 11 oktober besteld en had vorige week zaterdag zijn Xdoos bij ach en weekamp weg.En dat vond ik niet direct vroeg. Ik zelf had een dag eerder besteld bij Dim+ en heb nog steeds niets trouwens :mad:
     
  2. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik kreeg net telefoontje dat mijn premium pakket verzonden wordt! ze hadden eerst een core opgestuurd tijdelijk!dus vanaf maandag echt actief!
     
  3. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Hmm... ik heb nergens een bestelling of reservering staan, maar ik hoop dat het nog wel gaat lukken om voor de kerst een premium pakket te kopen ergens.

    Iemand enige idee waar ik de meeste kans maak? Overal waar ik het vraag is de reactie: niets over te zeggen. Logisch natuurlijk, maar mocht iemand een tip hebben: welkom ;)
     
  4. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg het gister bij de gameboer, eerste lading hadden ze er 70 premiums! 2e lading komt volgende week: uitverkocht. 3e lading met kerst: uitverkocht. 4e Begin januari: uitverkocht.
    Als ik 'm daar wil halen, moet ik wachten tot midden januari.
    Beetje lang, ik hoop ook dat ik met kerst nog ergens een premium kan vinden.
     
  5. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Damn... :{
     
  6. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    was net bij replay langs gegaan en hun hebben ook nog geen xbox360
    ik vind dit egt slecht van ms, dit hadden ze veel beter moeten regelen
     
  7. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Een van die gasten zei het ook al bij de aankomende Japanse launch.

    Het is beter dat we in Japan lanceren terwijl we een tekort hebben zodat we een beeld hebben van dat de xbox360 zo goed is dat het overal is uitverkocht dan dat we eerst op Amerika en Europa richten en dat we dan onze beloftes niet nakomen naar Japan
     
  8. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het geoon dom van ms, zo gaan ze nooit de strijd tegen sony winnen als ze zo doorgaan
     
  9. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Als ze zo doorgaan

    Heb je eigenlijk wel in de gaten wat je zegt?
    MS doet de uiterste best om zoveel mogelijk consoles te produceren, en jij zegt dat ze dom bezig zijn?

    Dat mag je mij dan even uitleggen.
     
  10. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Sony gaat nu expres alles doen om de Ps3 in Lente te lanceren, ze zeiden dat ze dat doen om niet een te grote aandeel aan MS te verliezen
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Tevens kan ik geen 1 console boer die zijn consoles wereldwijd launched ... Ik zou blij zijn als de consument in 2006 een europese ps3 kan bemachtigen ... ik denk dat het eerder 2007 word

    Sony lanceert de PS3 in de lente 2006 in Japan, maar dan nog niet in Amerika en Europa

    zie voor de ps3 discussie: http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=77536
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2005
  12. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt. En na Japan komt Amerika en dan pas Europa :mad:
     
  13. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net eens bij de Media Markt in Den Haag geweest, en nee er was weer niks :mad: Ze verwachten ook niks meer binnen te krijgen deze week (terwijl dat wel de bedoeling was) en misschien wordt het volgende week, maar dat weet ook niemand zeker.

    Dat kun je ook niet met alle zekerheid zeggen, behalve als je bij Microsoft werkt. Er kan toch veel meer achter zitten? :eek: Denken jullie nou echt dat iedereen op de wereld zo eerlijk is? Microsoft is net als alle andere bedrijven een commercieel bedrijf. Ik verwijt ze ook niks, maar het kan ook gewoon een marketingstrategie zijn.

    http://www.ownage.nl/news/10279/
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2005
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee het is geen marketting .. luister maar naar bijv. naar MrX ... er zijn gewoon te korten door dat er meer vraag is dan verwacht ... tevens zijn er logistieke problemen bij MS
     
  15. westcoast

    westcoast hejj

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    de intertoys bij ons in dronten heeft nog nooit van een xbox360 gehoord
     
  16. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie zegt dat MrX zo eerlijk is :) Niet dat ik heb beschuldig maar het zou kunnen dat hij zich bij de marketing strategie aansluit ;)
     
  17. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is de reden waarom er tekort is aan de xbox360:

    De Xbox 360 heeft een aanzienlijk tekort in een aantal landen. Volgens Steve Ballmer zou dit probleem veroorzaakt zijn door een tekort van de chipset. Microsoft zou er sterk aan gedacht hebben om de launch van hun console uit te stellen, maar dat hebben ze blijkbaar niet gedaan. Xlife heeft enkele uitspraken van Steve Ballmer opgevangen...


    bron:http://www.webgeneration.be/gzw/nieuws.php?id=2073
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Mja xlife heeft het weer van een andere site ... alleen hebben ze de bron er niet bij gezet ... Het klopt inderdaad dat er logistieke problemen waren .. maar men verwacht dat er straks voldoende xbox 360's zijn
     
  19. nickyb

    nickyb ...

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn 360 is nu bij de leverancier bestelt bij bol.com dus zo lang zal het niet meer duren dat ik hem heb...
     
  20. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja wat verstaat men onder "straks"? Tuurlijk, op een gegeven moment zullen er genoeg 360's op de markt zijn, maar de grote vraag is wanneer? En wanneer zo'n logistiek probleem is opgelost.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina