1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe lading Xbox 360 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Joene90, 18 jan 2006.

  1. The Fox NL

    The Fox NL Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoppa, ff wat geregeld, en sta nu vrijwel bovenaan de lijst bij de locale gameshop :)

    Ze gaan dr van uit dat ik m dan deze, of volgende week heb :)

    ps. Heb m 4 januari gereserveerd :D
     
  2. WiRi

    WiRi Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Inmiddels is wehkamp bevoorraad met cores, die zijn nu direct leverbaar, maar ja ik w8 toch nog steeds op het premium pakket:confused: .
    Vtec is volgens mij één van de weinige die hem al heeft gehad van wehkamp,
    Of heeft iemand anders ook al een xbox360 premium pakket ontvangen van wehkamp???
     
  3. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zullen vast meer zijn, maar die komen misschien niet op dit forum ;) Ik had de mijne dus al ergens in november besteld dus werd 't wel tijd dat ie binnen kwam ;) Helaas zonder afstandsbediening, maar dat is tot nu toe nog geen gemis.
     
  4. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had de mijne 28 november besteld en kreeg hem met afstandsbediening op 2 december, alleen had ik hem bij bartsmit.com besteld:p
     
  5. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Goed de bartsmit site in de gaten houden, heb em daar ook weg, had em binnen 2 dagen. Staat vaak genoeg dat je em zo kan bestellen en dan heb je em zo binnen;)
     
  6. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik neem aan dat iedereen die hem wilt hem nu zo in de winkel heeft gekocht. vandaag DOA 4 gehaald, en kon zo een premium kopen. later op de dag was ik ook bij de frs en zag ik de premium nog gewoon staan
     
  7. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24
    ik wacht nog steeds op mijn premium van de wehkamp, al zo'n 7 weken nu. :'-(
     
  8. m_telkamp

    m_telkamp = ViPeR NL360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    En zo fijn gaat dat ook bij neckermann, wacht al sinds 22 dec. Ik heb zon idee dat die gasten daar als laatste eens wat krijgen, en volgens mij hebben ze sinds 22 dec nog geen premium in handen gehad daar....
     
  9. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou er gewoon naartoe bellen en het afzeggen, naar de winkel gaan en een premium kopen in de winkel:p, bij de frs zeiden ze echt heel droog '' ja het is een beetje afgelopen iedereen die hem wilt heeft hem nu wel zo'n beetje'' ze krijgen ze ook nu om de paar dagen
     
  10. Bjorn1983

    Bjorn1983 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand nog op zoek naar een xbox 360 premium in omgeving sittard/geleen? Ik kreeg namelijk vandaag telefoon (voicemail, heb nog niet gereageerd) dat ze hem bij de V&D in Sittard binnen hebben, waar ik hem gereserveerd had. Maar heb hem al anderhalve week binnen, via bartsmit.com. Dus gegadigden meld je snel dan kun je hem onder mijn naam gaan ophalen in sittard*)
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2006
  11. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Heeft er misschien iemand een idee waar ik een HDD vandaan kan halen? Ben heel Zaandam+Amsterdam (centrum) al afgeweest, maar nergens te koop. Liefst via een site, dan komen ze hem tenminste brengen =P CC is geen probleem!
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2006
  12. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    IK werd gister ook gebeld door dynabyte dat ze mijn gereseveerde binnen hadden. Toen ik reseveerde begon ik 20ste op de lijst. En dat was 20 december ofzo... Of anders gezegd: als je er nu nog geen kan vinden, dan ligt het probleem toch echt bij jezelf :p
     
  13. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    Achja....
     
  14. Moumentai

    Moumentai Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk idd dat het nu steeds makkelijker word om een Xbox 360 Premium te krijgen. Zag laatst bij Dixons in Naaldwijk 2 in de vitrine staan. En nee dat zijn niet de dozen waarop staa Display of iets dergelijks.

    Dus voor de mensen die er nog geen 1 hebben. Ga het huis uit, neem je pinpas mee en ga elke winkel af bij jou in de buurt die Xbox 360's verkoopt. De kans is zeer groot dat je er gelijk 1 kan meenemen.
     
  15. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft heeft bekend gemaakt een verlies van 293 miljoen dollar gemaakt te hebben op diens Home and Entertainment divisie. Wie nu gelijk sentimenteel 'aaah' begint te roepen moet een halt toegeworpen worden: algemeen heeft het bedrijf namelijk een winst van 3,65 miljard dollar gemaakt. Feit blijft dat de divisie waaronder de Xbox en Xbox 360 vallen nog steeds verliesgevend is.

    Microsoft wijt een groot deel van het verlies aan de gebrekkige aanvoer van nieuwe Xbox 360's. Dit heeft er tevens voor gezorgd dat de lange termijn planning opnieuw veranderd is en men in de 90 dagen na de lancering van de console niet 3 miljoen consoles meer verwacht te verkopen, maar 2,5. De verwachte 4,5 tot 5,5 miljoen verkochte consoles voor juni blijft wel staan, omdat de tekorten nu bijna opgelost zijn en de fabrieken dag en nacht draaien om aan de vraag te voldoen.
     
  16. denis

    denis Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ze bestellen via de site's van Bart Smit of E Plaza, ze zijn daar nog in voorraad.
     
  17. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    De Bart Smit site geeft me helaas steeds fouten aan. Blijf het nog even proberen. Tnx iig!

    Na veel gezeik met mijn CC, via de accept giro besteld. Nu hopen dat alles een beetje snel binnen komt :D
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2006
  18. primevest

    primevest Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem bij www.nl.bol.com bestelt op 26 december .. maar ik heb hem nog steeds niet binnen :{
     
  19. ikliegniet

    ikliegniet Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Ondanks het feit dat ik nog geen 360 wil (ik vermaak mij nog prima met de oude xbox) volg deze topic wel: Zojuist bij mediamarkt Breda: 5 cores en 3 premiums en 3 losse HD's, dus ook in Breda heb deze week ik al op twee adressen 360 gezien. ;)
     
  20. primevest

    primevest Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er in de Bartshit nog een core zien liggen
     

Deel Deze Pagina