Nieuwe lading Xbox 360 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Joene90, 18 jan 2006.

  1. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes! Ik heb hem!!!:D

    Ik stond nóg steeds 4es op de lijst en er kwam er 1 binnen. De 3 mensen voor mij namen allemaal niet op dus mocht ik hem komen halen!:D _O_

    Kameo erbij en ik ben al de hele dag aan het genieten:cool:
     
  2. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    netjes
    iemand nog premium gezien in omstreek leiden?
     
  3. R-L3x

    R-L3x Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    miss nog bij de Bart -Smit in leiden...

    voor degene die nog een hdd zoeken... ben dit weekend in Limburg geweest en daar hadden ze er bij de basrt smit nog 2 liggen en bij de e-plaze , dixons, en v&d hadden ze nog een core staan... voor degene die hem willen Rennnen!! maar de wachtlijsten voor de premium zijn er ook niet meer zo groot... ligt dus aan hoeveel e er daar binnekrijgen
     
  4. R-L3x

    R-L3x Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    in maastricht bedoel ik! srry
     
  5. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24
    net even contact gehad met de wehkamp en nu zeggen ze dat de levertijd onbekend is! wat een ballentent:mad:
     
  6. R-L3x

    R-L3x Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol veel geluk toewenst voor degene die dr nog 1 zoeken!
     
  7. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik werd net gebeld. M'n gereserveerde premium pakket is er. Alleen jammer dat ik nu geen geld meer heb. Damn dat gat in m'n hand! Damn it!

    :\
     
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    * grinnekt
     
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Sadist! :mad:
     
  10. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    wel een beetje ontopic blijven, straks moet ik elke mod hier tot de orde roepen:p ik zag overigens vandaag nog steeds een premium staan in de frs in huizen, die staat er nu al 3 dagen
     
  11. WiRi

    WiRi Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook net ff gebeld naar wehkamp en bij mij wordt er nog steeds gezegd dat hij geleverd wordt binnen een week...... Ik weet niet wanneer jij, Sonny hem besteld hebt bij wehkamp, want misschien zou het daar mee te maken kunnen hebben, hoe langer geleden het is dat je um besteld hebt hoe eerder je um krijgt:confused: (er zijn nl al mensen die hem al wel hebben gekregen van wehkamp, en dan heb ik het over het premiumpakket).
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2006
  12. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb hem 28 november besteld, dus dat is nu ongeveer een weekje of 8 geleden.:{
     
  13. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het altijd maar vaag vinden dat mensen zoals Sonny, vroeg bestellen en hem later hebben dan mensen die op een willekeurige dag naar een shop bellen.

    Ik belde zaterdag namelijk naar de FRS in Hoorn, en ik kon hem meteen halen terwijl er vast meer mensen zijn zoals Sonny.

    Foutje van de winkelketens?
     
  14. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    1 Minuut geleden binnengekomen, dus staat er nú waarschijnlijk. Als je m vandaag besteld heb je m morgen in huis
     
  15. Dikkembergs

    Dikkembergs Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eergisteren mijn xbox 360 besteld en mag hem ten vroegste binnen twee weken verwachten. Is wel in belgie, zaakje voor alleen games en consolles...
    Welk is eigenlijk goed race spel voor online?
     
  16. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    PGR 3.
     
  17. Dutchforce

    Dutchforce Hardcore XBW Trader

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag voor kleren gaan kijken in Heerlen, loop na afloop ff de FRS binnen, zie ik daar een mooie 360 premium in de etalage staan! Die staat dus nu op mijn kamer te zoemen met DOA4 erin... Verder in heel Heerlen geen premium te vinden, heb dus gewoon geluk gehad denk ik!
     
  18. bleuastra

    bleuastra Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook besteld bij wehkamp, maar begin een beetje gek van ze te worden. Had eerst besteld, en toen maar weer geanuleert, uiteindelijk toch maar weer besteld (15-01-06) omdat ik een levertijd van 1 week zag staan op de site. maar wacht nu nog steeds. wehkamp komt z`n afspraken niet na, en de mensen van de klantenservice kunnen zich niet inleven in het feit dat ik m`n x-box360 gewoon wil hebben. denk dat ik m`n geld maar weer terug eis en dan idd. gewoon in de winkel koop
     
  19. unitbuster

    unitbuster Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    ja bij wehkamp duurt alles lang ik heb mijn Hard disk daar besteld en dat was 4weken geleden|:- :mad:
     
  20. Nosferatu111072

    Nosferatu111072 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg net een mailtje van Dixons Nederland dat er weer enkele premiums in de internet winkel van Dixons te bestellen zijn. Dus snel zijn er zijn er maar een paar schijnbaar.


    U heeft gevraagd om op de hoogte gehouden te worden over de levering van: MICROSOFT Xbox 360 console (premium)

    Hierbij laten wij u weten dat dit artikel weer is binnengekomen in ons internetmagazijn. Wees er snel bij want de voorraad is beperkt!


    Met vriendelijke groet,

    Dixons B.V.
     

Deel Deze Pagina