1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe lading Xbox 360 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Joene90, 18 jan 2006.

  1. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Die zijn al weer weg..
     
  2. P-NUT

    P-NUT EdgeMaster

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaa zelfde hiero, ik zag levertijd 1 week staan, gelijk bestellen dacht ik |:-
    Nu staat er 2 weken, maar ik reken er niet op.
     
  3. 3SP

    3SP Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em vier weken geleden besteld bij wehkamp
    en elke week liep de levertijd op de site netjes af 4 ...3......1...en.......weer naar 2 weken :mad: _0/ wehkamp
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2006
  4. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Was dat soms de bart smit op de bruul waar je de premiumversie gekocht hebt.
    Of bij de game mania in de hoogstraat ?
    En nou weet ik hoe het komt dat toen de bruul in rep en roer stond , ze zoeken daar nu nóg altijd naar een gast met een xbox 360 premiumpakket onder zijn arm . :+
     
  5. Emanon

    Emanon Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook de xbox via wehkamp besteld (op 28 november). Via mijn klantgegevens kan ik kijken of ie al verzonden is. Vorige week vrijdag stond de status op verzonden en ik heb gekozen voor avondlevering. Dit doen ze op dinsdag, woensdag en donderdagavond. Gisteren helaas niets ontvangen. Ik ben bang dat de bezorger nu met mijn xbox aan het spelen is :mad:
    Vanavond wacht ik het nog even af. Mocht ik hem dan nog niet ontvangen hebben bel ik de klantenservice op.
     
  6. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Woei, gisteren door de Bart Smit gebeld dat de HDD geleverd word. Hoop hem dan ook vandaag binnen te hebben! Kan ik FFXI installeren :D
     
  7. WiRi

    WiRi Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had nog fftjes gebeld naar wehkamp's klantenservice, en die vrouw vertelde mij dat zij er nog steeds op wachten en dat ik maar terug moest bellen als ik hem over 3 WEKEN nog niet heb, ja het kan dus nog drie weken duren, ik w8 nu al meer dan 7 weken, begint btje vervelend te worden.:mad:

    en wat jij zei Emanon kan wel kloppen, ik had me psp daar ook besteld, hij werd gewoon verzonden maar nooit iets ontvangen, hij was gewoon meegenomen door een bezorger,(na 4 weken was het probleem eindelijk opgelost, en hoefde ik er nie voor te betalen. Als hij vandaag niet binnen komt, moet je ff bellen) succes ermee, en hoop voor je dat ie alsnog binnekomt!!!!
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2006
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Was vanmiddag bij de MediaMarkt in Hengelo en daar hadden ze een nieuwe lading Xbox360 binnen gekregen.
    Er lagen nog van beide uitvoeringen !!!
     
  9. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    schnel , schnel bitte!
     
  10. Nosferatu111072

    Nosferatu111072 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag zag ik bij de Free Record shop in Almelo nog 1 premium staan. Weet dus niet of deze al weg is inmiddels. Denk het niet. Dus ff snel bellen.


    Suc6
     
  11. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer je 'm bij Wehkamp besteld en 'm dan weer annuleert en daarna weer bestel kom je waarschijnlijk weer achterin de rij te staan en dan kan ik me voorstellen dat 't dan nog langer kan duren. Maar goed, ik kan me voorstellen dat 't voor sommige wel erg lang duurt. Mij viel 't uiteindelijk wel mee (ik heb 'm ook via Wehkamp).
     
  12. m_telkamp

    m_telkamp = ViPeR NL360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0

    En wanneer had jij m besteld, en hoe lang deden ze erover bij jou?
     
  13. Emanon

    Emanon Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond weer niets ontvangen. Vanochtend even contact gehad met Wehkamp. Ze weten niet waar dit aan ligt. Mogelijk dat het bij de verkeerde opslagplaats van selektvracht terecht is gekomen en dat daardoor vertraging in de verzending is gekomen. Ik krijg in ieder geval een formulier toegezonden waarop ik e.e.a. moet verklaren zodat zij een onderzoek kunnen starten. Alhoewel Wehkamp hier weinig aan kan doen is het toch wel klote. Vanavond maar hopen dat de deurbel gaat en er alsnog geleverd wordt. Anders zit ik er sterk over te denken om de stad in te gaan om te kijken of ie nog ergens op voorraad is. Mocht ik dan alsnog die van Wehkamp krijgen dan kan ik hem altijd nog retour zenden.
     
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Had de laaste keer ook bij Wehkamp.
    De fout lag toen niet bij Wehkamp maar bij Selectvracht.
    Selectvracht had het pakket verkeerd gesorteerd.
    Heeft 3 dagen geduurd voordat ik alles thuis had.
     
  15. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is niet echt goede reclame voor Wehkamp dan.. als zoiets vaker gebeurd..
     
  16. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    wehkamp zuigt gewoon :p
     
  17. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja duh, wie gaat hem nou bij wehkamp bestellen. Ik snap niet dat al die mensen braaf zo focking lang gaan zitten wachten. Jullie hadden er zeker al een stuk of 3 kunnen scoren bij andere zaken.
     
  18. Emanon

    Emanon Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Geduld is een schone zaak.....
    Tuurlijk is het lang wachten, maar het scheelt wel 35 euro in aanschaf (heb hem besteld met 10% korting) en kreeg een waardebon van 36 euro. Wehkamp is zeker niet eerste keus voor mij, maar als ik zoveel geld kan besparen is voor mij de keuze snel gemaakt. Het is nu alleen jammer dat het met de verzending niet helemaal lekker loopt. Maar goed. We wachten het rustig af......
     
  19. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    ik had het 18 januari besteld in de winkel (niet op internet) bij dixons, en gisteren kon ik hem al ophalen..*)
    je moet gwoon naar de winkels gaan dan heb je em zo als je via internet gaat doen duurt het nog heeel lang..;)
     
  20. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij de Dixons in Haarlem stonden nog 2 Premiums in de vitrine. Dit gaat om de Dixons in het centrum, schuintegenover de V&D.

    Heb zelf vandaag mijn HDD binnen gekregen. Nu alle Arcade games aan het downen =P En morgen maar eens met FFXI beginnen :D
     

Deel Deze Pagina