1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe lading Xbox 360 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Joene90, 18 jan 2006.

1. bleuastra

bleuastra Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de Service van wehkamp begint m`n neus uit te komen...ik ben het wachten nu echt zat, eigenlijk zou iedereen z`n bestelling gewoon moeten annuleren dan wil ik ze wel eens zien, dan lopen ze vast een hoop geld mis...alleen dan voelen ze het..want ik heb nou niet echt het gevoel dat ze hun best doen om aan veel x-box 360`s te komen. & wat ik al helemaal niet begrijp is dat ze nu al geen xboxxen kunnen uitgeven maar er nog steeds de mogelijkheid tot bestellen is...

Ik zit te denken om mijn bestelling om te zetten in een core systeem en een hd erbij te nemen. is dit de moeite waard????

2. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Nope zou never nooit gaan cancellen om dan een core te halen hoor!!!
    Ga dan ff neuzen bij de bart of mediamarkt ofzo. Kan je wel een premium op de kop tikken hoor!!

3. ALojan

ALojan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie zoekt zal vinden.........
    Pak de gouden gids en bellen maar.

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    wat is een core dan minder dan een premium :confused:

de xbox kan precies hetzelfde, en voor die "extra's" was (ben) ik niet bereid om daar € 100 meer aan uit te geven.

ik vind dat dus niet eens zo een dom idee om de premium te cancellen, en dan een core te halen... moet je zeker doen, tenzij je perse die "extra's " wilt natuurlijk

5. bleuastra

bleuastra Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    inprincipe wil ik wel de extra`s maar die koop ik er dan maar los bij, ben ik wel duurder uit, maar dan kan ik wel gamen...zal ze morgen nog ff bellen als ik dan weer zo`n lekker bevredigend antwoord krijg (not!!!!) dat ik nog 3 weken moet w8en dan koop ik maar een core...

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    dan moet je er natuurlijk wel zeker van zijn dat er nog ergens een hdd te krijgen is, want die vind je ook niet bepaald gemakkelijk ;)

(trouwens, als je een MU koopt ipv van een hdd, ben je nog goedkoper uit...als het je tenminste om de savegames gaat, en niet om de muziek of demo's 8) )

Xbox 360 Core €299
    Memory Unit €35
    (bv) PGR 3 €49
    Totaal: € 383

das minder dan een premium, en je krijgt meer waar voor je geld...

Laatst bewerkt: 2 feb 2006
  7. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    ik zal dit dus echt nooit doen, die premium cancellen.
    je moet gewoon rondbellen en dan vind je er wel 1'tje.
    En de core vind ik zelf een stuk lelijker zonder dat chromen Dvd- frontje.
    en je bent ook nog is 100 euro extra kwijt, voor die prijs koop bijna een spel + een extra wireless controller! GEEN CORE KOPEN DUS!
    je krijgt er achter af alleen maar spijt van...

Wat die gast nu boven mij zegt, ik ben het er niet mee eens. je hebt misschien wel meer waar voor je geld maar je mist toch behoorlijk wat zonder HDD en bovendien heb je daan geend raadloze controller, geen HD-AV kabel en ook nog geen headset dus...

EDIT: ook geen maad gratis xbox live

8. bleuastra

bleuastra Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    thx voor de info. hier heb ik wel wat aan. koop ik er gewoom een mu bij hd kan altijd nog. koop wel metteen 2 draadloze controllers heb ik een reserve. heb thuis al wel nfsmw en call of duty...dus kan niet w8en totdat ik hem thuis kan spelen op m`n Toshiba projectie 1m20.

9. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Kijk je bent echt te dom bezig als je juist wel alle extra's van een premium wilt om hem dan een core te kopen. Bwen je veel duurder uit. Je kan makkelijk ergens een premium vandaan halen hoor. Elke winkel krijgt er wel een paar binnen. Een beetje bellen en je hebt hem zo.

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    die maand gratis heb je bij de core ook ;)

draadloos = nutteloos, ik vind dat geklooi met die batterijen enz. maar behoorlijk irritant (en je bent dan ook nog eens € 20 duurder uit voor die play and charge zooi...

HD-AV kabel heb je niks aan (of je moet een HD tv hebben, maar die heeft niet iederen)

Headset ook behoorlijk nutteloos, want (dat is dan voor mij) ik spreek eigelijk helemaal niet online, dat doe ik wel op msn

11. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al vaker heb gezegd, hier op het forum: Het Core System is enkel om je anus mee schoon te vegen.

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    zo een soort opmerkingen heb ik idd vaker gehoord, maar ik heb nog geen gegronde argumenten gehoord waarom... (buiten dat ie dezelfde kleur heeft als wc-papier :p )

de mensen die perse een premium willen hebben, hebben zeker iets te compenseren :+

(maar mss sla ik nu iets te ver door... :p )

13. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    draadloze controller is echt te nutteloos ik heb er 2, en het is gewoon zo irritant dat ik geen draadje voor me voeten heb, ik moet ook telkens laden , zo rond de 30 uur gamen dan moet ik een draadje in me xbox stoppen en dan heb ik tijdelijk een wired controller. sorry hoor maar in de power unlimited staat ook dat een core nutteloos is. ga even naar de winkel en haal een premium zo gepiept man , en een headset? die heb je gewoon nodig als je op live gaat, het is te relaxt om een beetje te kunnen communiceren met iemand dat maakt het gamen allemaal een stuk makkelijker. en een hd tv wat er niet is kan nog komen

14. bleuastra

bleuastra Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nog ff een vraagje:
    krijg je de ADVANCED SCARTCABLE ook bij een core systeem of alleen bij een premium. & waar is deze kabel eigenlijk goed voor???

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    dus omdat de PU het zegt is het ook zo :confused:

en dat kabeltje koop je toch los er bij tegen de tijd dat je zo een tv koopt (als je zoiets kan betalen, kan zo een kabeltje er dan ook nog wel vanaf)

en zoals ik zei over die headset: das heel persoonlijk, dat moet je zelf dan maar uitmaken of je die wil gebruiken, maar je hebt een xdoos om te gamen, niet om te chatten...daar is msn voor

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    die kabel moet je altijd los kopen...

het "enige" wat die kabel doet is je beeld (en geluid) iets beter maken (op een gewone tv, kweenie of ie dat ook doet op een HD tv)

17. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gameorder.nl heb ik em nu 4 weken gelden besteld en ik heb nog niks ik zou hem 3 weken gelden al meoten hebben gehad.
    dat is opzich neit schandelijk want het is niet makkelijk om ze te krijgen maar kan je vedomme me wel ff op de hoogte houden als ik vraag of er nog wat van komt.
    heb al een paar keer gevraag of ik kan afzeggen want dan ga ik liever nar een winkel in de voorwaarden is dat mogelijk als het te lang gaat duren maar ze antwoorden gewoon neit echt asociaal.
    en een pakketje bij de deur afslaan kan je ook neit maken want dan blijven ze aan je kop zeuren dus ik weet het neit meer

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Gewoon dat afwachten. Ga nog even langs wat lokale gameshops in jou omgeving en kijk op wat webshopwinkels. Dixons,e-plaza,bart-smit,intertoys,dynabyte etc.:)

19. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik richt nog steeds de controller richting de xbox360 , dat is nog veel irritanter.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    van de gameorder.nl voorwaarden:

gewoon een enkeltje terug geven dus ;)

Deel Deze Pagina