1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe lading Xbox 360 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Joene90, 18 jan 2006.

  1. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    jah maar dan moet ik het dus wel eerst betalen

    en ze hebben het nog in ene lijstje staan want anders zou die wel onderweg zijn dus ze kunnen met verdomme zo van die lijst afhalen maar neeeee daar gaan ze neit op in...


    #$@%$#^%#$@#$%^$#& %$#%$^%$^&&)*(&^&^$$%@#$%$%
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    nee hoor...

    er staat:

    maar je hebt gelijk.. ik had het eerst niet goed gelezen, is idd niet DE ideale oplossing
     
  3. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    in wat voor pakket ozu ik eht dan meoten krijgen want ik heb 360 en amped 3 en halo 2 special edit erbij zitten

    krijg ik het dan in een doos ofzo .

    kijk het kan wel maar ik het geen zin om dan nog is 470 euro te pinnen omn het vervolgens terug te krijgen=( dus als ze dan is reageren weetje.
    want zo'n website moet toch open staan voor vragen ze hebben neit eens een klantenservice
     
  4. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    vraag me af of ze wel wat zeggen als ik zeg dat ik mijn klacht naar kassa ga emailen:p
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    dit is dan waarom ik het liever zo een dure dingen niet online koop, of het moet een ECHT betrouwbare site zijn als wehkamp.nl, of bol.com (je kent ze wel :9 )

    met dat soort site heb ik nog nooit problemen gehad (altijd gelijk reacties op mijn vragen enz.)
     
  6. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24
    Het is van vandaag dan toch eindelijk gebeurd.... Mijn pakketje van de Wehkamp is binnengekomen!:D na een dikke 8 weken wachten. Jongens die nog niets binnen hebben. hou moed he ;)
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    zie je :p k zei toch dat dat soort sites beterder waren (_O_ aan mezelf)

    sorry als er vandaag een paar nutteloze posts van mij tussen zitten, maar ik heb gewoon "een van die dagen" :p
     
  8. WiRi

    WiRi Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    gefeliciteerd Sonny, veel plezier alvast, bij mij staat nog STEEDS wordt binnenkort geleverd!!!!!!!!!!!!!!!:'-( Maarja zoals je al zei, moet ik maar gewoon moed houden!!:) Ik hoop dat ut niet nog 3 weken gaat duren :confused:
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2006
  9. akerboom

    akerboom Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    In Breda nu overal verkrijgbaar, heb nu ook mijn premium
     
  10. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand nog omstreeks Leiden ik ga vanmiddag stad in op 360 jacht dus graag snel reageren!!!
     
  11. bleuastra

    bleuastra Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij stond eerst levertijd 2 weken, toen 1 week & nu al een week levertijd onbekend.....dus ik ben al een week niet meer te genieten thuis whahahaha
     
  12. bleuastra

    bleuastra Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    ahhh, ik heb toch maar een core syteempie betseld metten 2 wireless controlers en HD bij gekocht kan ik toch beginnen met gamen...wordt morgen geleverd dus dat zit wel okey. ik kan niet wachten....
     
  13. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    damn, dan is je prijskaartje 500€??? (300€ console, 50€ de controller, 100€ HD) jammer ben ik blij dat ik gewacht heb op de premium
     
  14. bleuastra

    bleuastra Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt ja ongeveer 500,-
    core systeem €299
    2x wirelessc. € 90,-
    harddisk € 99,-

    maar ik w8 inmiddels al vanaf de launch
     
  15. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    maar je kan ook zo een premium kopen in de winkel he, tis echt niet zo moeilijk elke keer als ik langs wat winkels loop ga ik weleens expres vragen of ze ze nog hebben, en vaak krijg ik als antwoord dat ze nog 1 of 2 premiums hebben liggen
     
  16. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    zoveel scheelt het niet eens. Het enige wat je nog mist is de Headset.

    Bij een Premium van 400 krijg je:

    -Verchroomde afwerking CD-lade Xbox 360 (heeft weinig meerwaarde in mijn ogen, maar goed). t.w.v. ?? niets in mijn ogen
    -1 wireless Controller t.w.v. 45 Euro
    -Headset t.w.v. 20 Euro
    -HDD t.w.v. 100 Euro
    -1 Maand Gratis Live t.w.v. 7 Euro
    -Component Kabel t.w.v. 30 Euro (alleen nodig wanneer je beschikt over een HD TV)

    Wil je met een Premium Pack hetzelfde kopen als wat jij hebt, dan ben je 400 Euro + Wired Controller 35 Euro + Wireless Controller 45 Euro= 480 Euro

    Jij betaald nu Core 300 + 2x Wireless 90 + HDD 100 + Headset 20 + 1 maand Live 7= 517 Euro

    Verschil van 37 euro. Alleen beschik je nu niet over een Component Kabel, maar als je geen TV hebt die dat ondersteund heb je dat ook niet nodig.
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    _O_

    heb ik dan eindelijk iemand gevonden die het (iig een heel klein beetje beetje ;) ) met mijn standpunt eens is: een premium is niks beter dan een core...en als je het goed doet, kom je met een core zelfs goedkoper uit (maar dat heb ik op de vorige pagina ook al duidelijk gemaakt O-) )

    (ik heb nog mensen nodig die me steunen in dit standpunt...ik voel me op dit forum wat eenzaam :'-( )
     
  18. bleuastra

    bleuastra Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik voel je dulleNL, ik ben ook echt blij. kan ik morgen eindelijk gamen als het ff mee zit. als je bij wehkamp hebt besteld kan je beter cancellen of een core nemen. ik had vandaag gebeld. die mevr. zij dat in het systeem stond dat ik hem met +- een week zou krijgen. dat zeggen ze ook tegen mensen die hem vanaf 28 nov. hebben besteld!!! dat kan toch niet?? 2 weken geleden zeiden ze het zelfde, ja met een week heb je hem binnen.......NOT!!!!
     
  19. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm verschil van 37€???
    400€ voor premium + 45€ extra wireless = 445€ (je gaat geen extra wired controller kopen als je 2 wireless hebt hé)
    300€ voor core + 45€ extra wireless + 202€ (20€ + 45€ + 100€ + 7€ + 30€ premium opties) + verchroomde DVDfront = 547€
    -> zit je nog met een extra wired controller (voor stof te vangen ?! )

    547€ - 445€ = 102€

    Met 102€ weet ik toch wel wat anders mee te doen dan met die extra (wired!) controller... Een game oa. (want dat komt er ook nog bij hé, of ga je alleen demo's spelen???) of een Gold Membership van 60€ voor 12 maanden.
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2006
  20. Dark Shadow

    Dark Shadow Active Member

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand misschien de precieze leverdatum/week van de nieuwe premium's? Want overal zeggen ze deze maand.
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2006

Deel Deze Pagina