Nieuwe lading Xbox 360 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Joene90, 18 jan 2006.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    een core hadden ze nog bij de mediamarkt (waarschijnlijk ook bij de dixons en bartsmit, enz enz)

    maar omdat ook jij waarschijnlijk een premium wilt, zou ik ff rondbellen


    Xbox 360 Core €299
    Memory Unit €35
    (bv) PGR 3 €49
    Totaal: €383
    hier zit dus ook 1 maand gratis xbox live gold bij...

    € 16 goedkoper, en je kan er meer mee O-)
     
  2. bleuastra

    bleuastra Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb thuis al NFSMW en call of duty liggen dus ik ga geen demo`s spelen.
    en trouwenss... en wired controller kan goed van pas komen als de andere 2 aan het opladen zijn. & dat ik €50 of €100 euro meer kwijt bent maakt me niets uit, daar gaat het bij niet om, ik wil gewoon lekker kunnen gamen
     
  3. JaysonX

    JaysonX "THE" X !

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de Mediamarkt in Ede lagen gisterenavond nog een stuk of 5 Premiums.
     
  4. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    een wired heb je niks aan als je controllers aan het opladen zijn, want dan speel je gewoon verder met je wireless controllers. play and charge kit;)
    bij de premium krijg je overigens ook nog een goede ethernet kabel bij
     
  5. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    laad de ene op terwijl je met de andere speelt, of je steekt ze beiden 's nachts in. Die batterijen gaan keilang mee. Ik zit nu al 10 dagen te spelen met nog altijd diezelfde batterijen van in't begin
     
  6. WiRi

    WiRi Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Bleuastra, wanneer had jij premium besteld???? Bij mij staat op de site dat ie binnekort geleverd wordt (ook al een week), Ik zat ook te denken om een core te nemen plus wat assecoires, maar de vraag is of ik dat wel of nie moet doen, aangezien bij dus wordt binnekort geleverd, en niet levertijd onbekend staat!:confused: Wat moet ik, wat moet ik???????????8)
     
  7. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    bellen en zeggen dat je hem niet wilt, naar de winkel gaan en een premium halen:p
     
  8. unitbuster

    unitbuster Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou echt wachten op die premium want ik heb de core en er spijt van want ik zit nu al 5 weken te wachten op mijn HDD.
     
  9. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24
    ik kom net van de media markt alphen a/d rijn en daar stonden nog een stuk of 10 premiums.._0/
     
  10. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik snap echt niet dat mensen nog zolang op een premium zitten te wachten. Volgens loopt Redrum al 2 maanden tips te geven en nog kunnen jullie niks scoren. Een premium ligt nu bijna overal in de shopa's. Mediamrkt heeft er tonnen en de bartjes en E-plaza's heeft ze ook.

    Het is dat ik nu on a low cash flow zit anders had ik er vandaag wel ff 1 gehaald.
     
  11. R-L3x

    R-L3x Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet hoor.. maar in heel veel winkel's zie je wel stapels van 10 boxen premiums maar dat zijn allemaal ''fake'' boxen.. de ''echte'' die houden ze achter.. volgens mij allen bij de dixons zetten ze in de vitrine kast maar hier in leiden kan ik bij de bart-smit/e-plaza/frs enzo... niet zien of ze nog premiums op voorraad hebben..
     
  12. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    achja ze zijn nu zowat overal te krijgen.
     
  13. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Volgens mij zijn ze nu wel ongeveer overal verkrijgbaar!
     
  14. bleuastra

    bleuastra Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    This goes out 2 WIRI,

    Ik had de premium 3 weken geleden besteld, maar ik kreeg een soort van urgentie, ik had 28 nov. besteld alleen de rek. niet overgemaakt. heb het in jan over gemaakt en gezegd dat het al een tijdje van m`n rekening was afgeschreven. maar bij mij stond idd. levertijd onbekend. maar in het systeem van wehkamp, klantenservice stond dat ik hem binnen een week zou krijgen. maar dat staat bij zoveel mensen volgens mij, en ze komen maar mondjes maat binnen, stel dat er 100 of 200 mensen voor je zijn, wat ik me best kan voorstellen dan moet je dus toch nog ff wachten
     
  15. Dark Shadow

    Dark Shadow Active Member

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    1
    Hehe, ik had vanmiddag even gebeld naar de media markt in Maastricht om een premium te reserveren. Zeiden ze tegen mij: ze komen deze maand binnen. Dus ik denk ok dat gaat nog 2/3 weken duren.
    Bellen ze een uurtje later al terug met de boodschap dat ze binnen zijn en ik mijn premiumetje kan komen halen.
    Dus ik zit morgen om deze tijd gezellig naast mijn eigen premium!!! Jeej!!
     
  16. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik moet nog een kleine 90 euro sparen en dan kan ik ook een premium kopen!
     
  17. The Fox NL

    The Fox NL Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox 360 premium ligt voor me klaar, ga m morgen gelijk uit m'n werk ophalen :D


    Eindelijk_O_
     
  18. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand nog wat premiums gezien in Rotterdam?? Vorige week hele stad doorgeweest maar nergens meer een setje. Dus als iemand ze ziet geef dan ff een roepie hiero!!
     
  19. The Fox NL

    The Fox NL Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0


    En het is zover, de welbekende witte doos met daarin het welbekende witte apparaat staat eindelijk op m'n kamer *) :D


    Let the sleepless nights begin _O_ 8)
     
  20. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Dikke lol, Gisteren een vriend van me broer... Ik zeg ga binnekort een Xbox 360 kopen. Zegt hij moet je naar de mycom komen we hebben er aardig wat Volgens mij weet niemand dat we ze verkopen. Ik zeg: Lol, welk pakket? Hij zegt in de groene en witte doos, Ik zeg; Premium en Core dus? Hij zegt als dat witte en groene doos is... Ja, Ik zeg: Lol.


    Oftwel de mycom in zwolle heeft hem dus gewoon!
    En alle mensen maar zoeken :p
     

Deel Deze Pagina