Op de dixons site is de premium momenteel weer op voorraad. Voor degene die hem nog niet hebben en de lokale gameboer heeft nog niets binnen, grijp je kans.....
kan je neit beter een topic maken voor internet shops levering ofzo want het probleem is practisch al verholpen er zijn overall al premiums te krijgen
Volgens mij valt dat wel mee hoor. Ik zie ze in elk geval nog niet overall staan . Ik hoorde gisteren van een maat van mij, dat ze nu ook weer zijn aangeleverd bij de MM in Eindhoven!
Ik vind het echt schandalig dat er nu nog steeds mensen zijn die hun 360 nog niet hebben. Het is nu al meer dan 2 maanden geleden sinds de launch. Ze kunnen beter stoppen met Core's maken en meer Premium's gaan maken. Die blijven toch overal staan. Of ze worden uit wanhoop gekocht omdat er geen premium's beschikbaar zijn.
Bij Toys'r Us in Rotterdam Alexander hadden ze volgens mij weer premiums op voorraad. Voor degenen die er een zoeken, zou ik voor de zekerheid eerst maar even bellen.
Jij met je Core System . In elk geval, is het idd wel slecht, dat mensen nog altijd moeten wachten op de Xbox 360. In ons dorp (is dan wel een gat) maar hier hebben ze nog NIETS van de Xbox 360, op de spellen na! Best wazige sh*t. Ik praat hier dus over een Intertoys. Ik weet niet of ze bij andere Intertoy's, wel al de Xbox 360 hebben.
Wat lul jij nou vaag, ik werk er, en als je een paar posts hierboven leest, zieje dat ze er gewoon al een week staan. De grote hebben ze zelfs al vanaf launch.
als jij naar mijn lokatie had gekeken zag je dat ik in zierikzee woon en neit in spijkenissen. different story
Is spijkenisse dan zo speciaal? En oostvoorne? Die heeft ze namelijk ook gekregen. Schiedam ook. Moet ik doorgaan?
ja want dan loop je snel vast want ik hoorde dat dat bij heel veel winkels zo was in rotterdam hadden ze ook niks . maar je hebt ergens gelijk ik nam aan dat het dan bij elke intertoys zo zou zijn. maar dat van kut intertoys blijf ik wel bij
Niet zo snel als dat jij denkt. Maar ik zal het de rest van xbw maar besparen, aangezien hij voorlopig toch als niet leverbaar staat.
Bij de MM in denhaag hadden ze nog iets van 20/30 core's staan en 11 premiums. voor degene die er nog gene hebben ren er morgen heen!!
kost al 50 euro om daar te komen,k w8 gewoon een jaartje dan kost dat ding toch nog maarh 250 en misschien met een halo 3 pack...
Een jaar wachten voor 50 euro.. Tja, voor die 50 euro (de prijs van 1 game) kan je er nu al mee spelen.. Wachten op een prijsdaling is echt een non-argument imho.. Als iemand nou wacht omdat ie vindt dat er nog niet genoeg aansprekende games zijn ofzo ok, dat kan ik begrijpen, maar wachten op de 1e prijsdaling is onzin..
1 er zijn geen fatsoenlijke games op t moment,en een jaartje w8ten scheeld me al ruim 200 euro ,en een GOED WERKENDE xbox 360 en misschien ook in een ander kleur dan dat vieze witte kutkleur.
Idd, dat is wel de reinste bullshit, om daarvoor géén Xbox 360 te kopen. Ik weet ook wel mooiere Console's te bedenken dat de Xbox (zwarte doos) te bedenken. Maar toch haal ik hem wel. Dus kom wel met fatsoenlijke argumenten aan zetten maat. Over de fatsoenlijke games.... Ze beginnen nu wel te komen in maart kan ik je zeggen, dus waar wacht je op?