en bij dixons staat de core system ook al n paar dagen op bestel, dus daar hebben ze de core ook op voorraad
Waarschijnlijk geen, gister gaf de tv roze beeld maar me pa is zo technisch echt irri gelijk gemaakt al zovaak. Ben weer thuis en heb het vak af. Vanmiddag naar de dixons dan het premium pack kopen + Call of Duty II
Ik heb geen tijd om het hele draadje te lezen (kan oud nieuws zijn dus) maar ik heb afgelopen vrijdag mijn 360 besteld bij de online shop van Bart Smit. Ook nog ff gebeld met ze en ze zeiden dat ze er nog tientallen hadden maar dat ze alleen via de online shop te verkrijgen waren. Zie maar wat je er mee doet.
ja hoor ze zijn weer gearriveerd! Dus mensen die er nog geen hebben , sla je slag! In mijn omg (Apeldoorn) zijn ze er weer. Voor hoe lang weet niemand dus wees snel.
In Amsterdam een winkel binnenlopen en een Premium scoren is er nog niet bij. Ik had vorige week mazzel toen ik langs een E-plaza liep en die hadden er net 4 binnen (als enige in de hele stad). Nog een weekje of 2 geduld dan moeten ze echt overal te krijgen zijn. En anders moet je goed zoeken voor die tijd.
Heb vandaag nog even rondgebeld voor de gein bij een paar winkels. Heb 5 winkels gebeld en alle 5 hadden ze alleen de Core versie en wisten ze niet wanneer de Premium weer binnen zou komen. Dus Premium pack is nog altijd erg gewild.
Heb mijne deze zaterdag gehaald bij de Bart Smit (Geldrop) of ik had heel veel geluk of die hadden er heel veel binnen want ik was volgens mij nr 30 op de lijst.
Binnekort zullen meer intertoys winkels de premiums binnen krijgen. Hij is daar namelijk A-collectie geworden.
ik stapte vanmiddag de nieuwe dixons (in de v&d) in groningen binnen en daar stond kaartje met we hebben em... ik dacht dat ze weer alleen de kale editie zouden hebben, maar ik navragen en heb em nu thuis staan met need for speed most wanted en een play en charge kit.! kreeg er ook nog een gratis t-shirt van xbox360 bij!
Ik woon dus wel ff in assen he ik wou vandaag een halen. nergens hebben ze hem bart smit, intertoys, funatics. kben ook ziek vandaag dus kga ook niet hele stad door banjeren jammer van MS dat het zo moeilijk te krijgen is .
is het echt nog zo moeilijk om dr 1tje te vinden? bij de meeste M&M's hebben ze ze nu wel.. alleen bij die winkels die je in de stad vindt zijn ze volgens mij nog niet te verkrijgen
Kijk daar heb ik wat aan,was net al weer aan het bellen geweest ,in de omgeving Heerhugowaard/Alkmaar hebben ze alleen nog de Core,systems.en niemand kon mij vertellen waarneer ze de Premium zouden krijgen....Is dit een beetje een betrouwbare site? ervaring mee?
De Wehkamp en Neckermann hebben hem nu ook direct leverbaar,dus ga hemzomaar eff bestellen denk ik zo