1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe lading Xbox 360 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Joene90, 18 jan 2006.

  1. Stealthforce

    Stealthforce Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    en bij dixons staat de core system ook al n paar dagen op bestel, dus daar hebben ze de core ook op voorraad
     
  2. mars15

    mars15 Guest

    Morgen gaat wel lukken of zaterdag,

    gelijk nieuwe tv er bij
     
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    HD? :9
     
  4. mars15

    mars15 Guest

    Waarschijnlijk geen, gister gaf de tv roze beeld maar me pa is zo technisch echt irri :p gelijk gemaakt al zovaak.

    Ben weer thuis en heb het vak af. Vanmiddag naar de dixons dan het premium pack kopen + Call of Duty II
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 feb 2006
  5. gebbetje

    gebbetje Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen tijd om het hele draadje te lezen (kan oud nieuws zijn dus) maar ik heb afgelopen vrijdag mijn 360 besteld bij de online shop van Bart Smit. Ook nog ff gebeld met ze en ze zeiden dat ze er nog tientallen hadden maar dat ze alleen via de online shop te verkrijgen waren. Zie maar wat je er mee doet.
     
  6. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    Nu zijn ze toch bijna overal te krijgen of nog steeds niet ? :confused: :eek:
     
  7. ALojan

    ALojan Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    ja hoor ze zijn weer gearriveerd!
    Dus mensen die er nog geen hebben , sla je slag!
    In mijn omg (Apeldoorn) zijn ze er weer.
    Voor hoe lang weet niemand dus wees snel.
     
  8. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit in amsterdam maar kan geen premium vinden..:'-(

    Iemand een suggestie?
     
  9. Aaphoofd

    Aaphoofd Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    In Amsterdam een winkel binnenlopen en een Premium scoren is er nog niet bij. Ik had vorige week mazzel toen ik langs een E-plaza liep en die hadden er net 4 binnen (als enige in de hele stad). Nog een weekje of 2 geduld dan moeten ze echt overal te krijgen zijn. En anders moet je goed zoeken voor die tijd.
     
  10. Cubewood

    Cubewood Jodenkoeken

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag er zaterdag nog een paar bij de bijenkorf.
     
  11. Tommie

    Tommie Active Member

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag nog even rondgebeld voor de gein bij een paar winkels. Heb 5 winkels gebeld en alle 5 hadden ze alleen de Core versie en wisten ze niet wanneer de Premium weer binnen zou komen. Dus Premium pack is nog altijd erg gewild.
     
  12. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb mijne deze zaterdag gehaald bij de Bart Smit (Geldrop) of ik had heel veel geluk of die hadden er heel veel binnen want ik was volgens mij nr 30 op de lijst.
     
  13. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Binnekort zullen meer intertoys winkels de premiums binnen krijgen. Hij is daar namelijk A-collectie geworden.
     
  14. soepkoe

    soepkoe Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    4
    ik stapte vanmiddag de nieuwe dixons (in de v&d) in groningen binnen en daar stond kaartje met we hebben em...

    ik dacht dat ze weer alleen de kale editie zouden hebben, maar ik navragen en heb em nu thuis staan met need for speed most wanted en een play en charge kit.! kreeg er ook nog een gratis t-shirt van xbox360 bij!
     
  15. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Lucky bastard..

    Ik hoop dat ik vrijdag er een heb / kan vinden anders word ik GEK. :'-(
     
  16. Judge

    Judge The Judge

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik woon dus wel ff in assen he :)

    ik wou vandaag een halen. nergens hebben ze hem :mad: bart smit, intertoys, funatics. kben ook ziek vandaag dus kga ook niet hele stad door banjeren :mad:

    jammer van MS dat het zo moeilijk te krijgen is :mad:.
     
  17. Po!

    Po! Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Premiums gesignaleerd bij MediaMarkt Zoetermeer...
     
  18. R-L3x

    R-L3x Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    is het echt nog zo moeilijk om dr 1tje te vinden?
    bij de meeste M&M's hebben ze ze nu wel.. alleen bij die winkels die je in de stad vindt zijn ze volgens mij nog niet te verkrijgen
     
  19. Remco-x

    Remco-x Jos the Boss

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk daar heb ik wat aan,was net al weer aan het bellen geweest ,in de omgeving Heerhugowaard/Alkmaar hebben ze alleen nog de Core,systems.en niemand kon mij vertellen waarneer ze de Premium zouden krijgen....Is dit een beetje een betrouwbare site? ervaring mee?
     
  20. Remco-x

    Remco-x Jos the Boss

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    De Wehkamp en Neckermann hebben hem nu ook direct leverbaar,dus ga hemzomaar eff bestellen denk ik zo}:]
     

Deel Deze Pagina