1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe lading Xbox 360 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Joene90, 18 jan 2006.

  1. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    jah maar vindt ik toch wel een beetje zonde, ik heb nog te veel leuke spellen ervoor liggen die niet op de 360 gespeeld kunnen worden
    net als de PS2 is al flink op leeftijd (3,5jaar nu) maar blijft nog steeds leuk
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2006
  2. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Die lange lijsten van reserveringen hebben ze in de meeste winkels ook schijt aan hoor.. Als er eentje binnen is, bellen ze eerst de eerste op de lijst, neemt hij niet op of is hij in gesprek. Dan bellen ze gewoon de volgende! Het is misschien gierig, maar wel begrijpelijk. Zo heb ik mijn xbox al een maand in huis!
     
  3. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    vriend van me (die aan het andere uiteinde des lands woont) was gister naar Bart Smit gegaan, en daar hadden ze nog twee premiums staan, maar gereserveerd... zegt de verkoopster: "wacht maar even", ging ze bellen... eerste nam niet op, tweede hoefde um niet meer (al gekregen via andere weg, waarschijnlijk) en dus: "neem maar mee!" _O_ hoogtepunt van dit verhaal is, dattie um voor mij heeft gekocht :cool: precies op tijd dus voor DoA4...

    heb wel zo m'n vraagtekens erbij van: was de wachtlijst dan niet langer, en hadden ze uberhaupt nog niet de klanten afgebeld of ze nog interesse hadden, maar goed... even nobel meedenken met de rest van de zoekenden onder ons, leef met jullie mee O-)
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2006
  4. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    het gaat allemaal om geld, iedereen denkt ook nog dat reserveren zin heeft. niets van waar winkels willen geld verdienen, waarom denk je dat je altijd op plaatsje nummer 5 staat, omdat er telkens iemand die winkel binnenloopt en weer een box koopt die die dag binnenkomt. de wereld is hard maar de handel helemaal ( heb vertegenwoordigers diploma:p)
     
  5. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Das dus lekker kut als je al weken wacht. Vindt als ze zoiets doen, dat je ook niet verplicht bent aan je afspraak te houden om en bij zo'n winkel dan ook te halen als je em daar hebt bestelt en op de lijst staat. Als zij zich niet aan de afspraak houden dan zoeken ze et ook maar lekker uit.

    Zit al weken te wachten op m'n 360 en zou em waarschijnlijk wel ergens anders kunnen krijgen maar heb em eenmaal ergens bestelt, dus dan hou ik me er ook aan.. vindt dat zij van hun kant zich er dan ook aan moeten houden. Anders zit je mooi je vaste klanten te naaien. Denk niet dat vaste klanten, vaste klant blijven als ze erachter komen dat 'hun' premium waar ze weken op hebben gewacht aan de eerste de beste snotaap die langskomt wordt gegeven.
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2006
  6. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    @grave, toch is het zo als die winkel op dat moment geld kan verdienen dan doen ze dat, dan gaan ze niet wachten op iemand anders

    Edit: ik heb overigens ook in een bartsmit filiaal gewerkt, en stage gelopen en ik weet hoe het eraan toe gaat bij de bart smit, en ik twijfel er niet aan dat het niet anders loopt bij andere winkels
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2006
  7. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Nee vindt ik van niet, ze hebben zich aan hun afspraak te houden anders moeten ze geen mensen op een lijst zetten.

    Met 1 belletje komen de mensen die op de lijst staan em ophalen, bel zelf ook 2x per week om te horen hoe het ervoor staat etc, dus kleine moeite om me te bellen. Als mensen erachter komen dat zo'n zaak zich niet aan de afspraak houden dan zal dat echt niet bevordelijk zijn voor zo'n zaak. Slechte mond op mond reclame is dodelijk, vooral voor kleinere winkels. No way dat ik ooit nog iets zou halen bij een winkel die zijn klanten naait.

    'Belofte maakt schuld' Maar misschien ben ik te eerlijk opgevoed;)
     
  8. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    DUDES!! mijn pa belt net, hij heeft een Xbox360 voor me gekocht!! ik heb geen flauw idee waar maar ik heb hem in ieder geval morgen (ben ik jarig).
    Ik ben weer helemaal HEPPIE! :D:D :+
     
  9. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    HEUUUH HEEEUH, alvat gefeliciteerd met 2 dingen, je verjaardag en je supercadeau :) hoe lang heb ik jou posts niet gezien over dat je hem voor je verjaardag Moest hebben. Ik heb hem nog niet :mad: deze week hoop ik:'-(
     
  10. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop voor je dat het een premium is:p

    @grave: de winkels boeit het niet wat er van ze wordt gedacht, ze blijven toch wel verkopen. in de handel wordt veel gesjoemeld en veel gelogen, als ik nu in mijn auto stap heb ik voor 18:00 2 xboxen 360 premiums. gewoon elke winkel aflopen en vragen of ze er 1 hebben, en aardig wat winkels hebben er 1 en zodra ze er 1 hebben heeft de winkel 2 opties optie 1: de winkel is braaf en belt degene die heeft gereserveerd de winkel wacht dus een dagje op zijn geld. optie 2: de winkel verkoopt die box aan degene die hem nu wilt en ook nog eens contant betaald.

    ching ching$$$ de winkel kiest voor optie 2 omdat ze dan meteen geld hebben en nog contant ook
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2006
  11. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook gefeliciteerd Snike. Veel plezier met die mooie witte doos:).
     
  12. unitbuster

    unitbuster Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik hoop ook voor je dat het een premium is want als het een core is moet je eerst nog een HDD kopen en die zijn nergens te krijgen. Je kan ze alleen bestellen maar dan duurt het nog wel ff voor dat je em hebt
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hehe, kan jij er ook 1 voor mij regelen omgeving haarlem?:cool: :eek:
     
  14. Moumentai

    Moumentai Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    1
    IK HEB HEM EINDELIJK! Liep de Free Record Shop binnen en ze hadden er nog 1!!!!!! Gelijk meegenomen! Tis een GEWELDIGE console! Zit alleen wel te kloten met Xbox Live. Werkt niet helemaal :mad:
     
  15. UmbraAlias

    UmbraAlias Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, maar dit probeer ik vaak genoeg.. Als ze er niet zijn, zijn ze er niet. Je kunt niet iets krijgen wat er niet is. Als dit zo zou zijn, dan zou iedereen er dus 1 kunnen krijgen? Of ben jij god:p Dan zou er geen tekort zijn!:cool: Dat is er wel}:]
     
  16. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Is zeker weten een premium, ik heb mijn vader zelfs nog plaatjes van de dozen laten zien. :+
     
  17. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    tis maar een gevoel, kben ook op zoek geweest in omgeving A'dam en daar kon het nog wel even duren, dus toen ik dat hoorde van de MM in Enschede en Hengelo, heb ik daar een vriend opgebeld om te checken (veels te laat, maar voor de zekerheid issie toen ook nog even naar de Bart Smit gegaan) heb dus het idee, dat de vraag in het westen gewoon veel groter is, en de xboxen dus verhoudingsgewijs niet helemaal goed verdeeld worden... anderzijds heb ik ook gewoon geluk gehad, dus moet niet zeuren, bij de MM in Hengelo was ook alles binnen No Time weg, dus ook daar wordt ie veel gekocht... anyway, ben er wel van overtuigd dat de goeien onder de kwaaien moeten lijden, met een beetje brutaliteit krijg je sneller iets gedaan dan braaf gaan zitten afwachten... en das oneerlijk!

    Calimero heeft het iig altijd wel bij het rechte eind gehad!
     
  18. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    @umbraalias: beter zoeken;), ik was laatst nog bij de bart smit, en ze hadden er nog 2. en dat was alleen bij de bartsmit en die hadden wel 20 reserveringen nog staan, maar toch kon ik ze alletwee meenemen.

    al met al hoop ik dat iedereen 1tje snel heeft zodat iedereen gelukkig is:)
     
  19. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee, de lading van onze 360's heeft een MRF datum van 02-01-2006, ik weet niet of ze "kinderziektes" er zo snel (kunnen) uithalen slechts 6 weken na launch..

    Wat ik wel weet is dat er in de handleiding staat dat als de 360 te warm wordt dat dan de 2 linker ledjes op de ring of light (linker in horizontale stand dus) rood moeten gaan knipperen, en dat heeft ie bij mij dus nog nooit gedaan ondanks dat ie vrij warm wordt in die kast.. Zoals gezegd ik heb ook nog niet 1 vastloper gehad of wat dan ook.. Wat me wel opviel was dat toen ik de 1e keer online ging op Xbox Live ik meteen een update moest downloaden, dus misschien hebben ze al patches uitgebracht die softwarematige crashes fixt etc.. Ik heb sowieso het idee dat de meeste vastlopers waar je mensen wel eens over hoort in PGR3 etc bijna allemaal softwarematig waren..
     
  20. geraldo

    geraldo pro evo king

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk mijn xbox360 is er ook_O_ ! succes iedereen die hem nog niet heeft en niet kan vinden!

    mazzel
     

Deel Deze Pagina