Effe nieuw berichtje ipv edit (Zodat mensen ook mailtje krijgen dat ik heb gereageerd) --> heb hem vandaag niet binnen gekregen. Stond wel op status verzonden maar daarnaast stond bij extra informatie een link naar een tgp post site
DAar stond volgende bericht
Voorgemelde zending niet aangetroffen, manco
De zending is elektronisch voorgemeld aan TPG Post (bijvoorbeeld via het programma IT Pakket), maar dezelfde dag niet bij TPG Post aangeboden ter verzending, en derhalve niet aangetroffen.
Hoop dat het is omdat ik om half vier (dus anderhalf uur voor 5 uur en ze maar half uur hadden om hem klaar te maken voor de post is en dat ie morgen dus komt) heb al mailtje gestuurd maar kreeg geen antwoord.
wel lullig hoorde bel gaan ik kijken van he das dat busje dat gisteren ook mijn boek van bol bracht. ik helemaal gelukkig naar beneden maar dacht waarom pakt ie hem niet, denk doet ie vast als hij weet dat ik thuis ben. Maar nee was een aangetekende brief voor me ma...
BEstelling is kwijt geraakt --> bol zeg dat heb bij post is gebeurd en andersom zegt post dat hij nooit is gelverd. Ik zeg dat ie gejat is.
Bol mag zelf pas na 15 dagen bellen maar daar ga ik niet op wachten want dan zijn ze allemaal weg. Dus nieuwe besteld en hopen dat die wel aankomt (andere mag ik dan retouneren
en jouw status burnfout
Laatst bewerkt: 8 mrt 2006