1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe lading Xbox 360 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Joene90, 18 jan 2006.

  1. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
  2. Remco-x

    Remco-x Jos the Boss

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou heb hem net besteld via wehkamp,hun garanderen mij dat ik hem morgen heb..Ze zeiden zelf ook dat het lang heeft geduurt ,maar hun hadden dus net de nieuwe levering binnen..Straks nog eff bij de mediamarkt de aanbieding games halen:)
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    heb ik nog nooit gehad, wehkamp heeft bij mij altijd precies op tijd geleverd. Wehkamp is voor mij een van de beste online winkels _O_
    ik zal daar eerder iets bestellen dan bij dimplus (niet dat die slecht is, maar ik heb gewoon heeel veel vertrouwen in de wehkamp :9)
     
  4. Judge

    Judge The Judge

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb mijne nu via mediamarkt gewoon. ik werd ff op een bestel lijst gezet bij MM in groningen en na een week heb ik hem nu eindelijk :)
     
  5. Remco-x

    Remco-x Jos the Boss

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou heb hem hoor,gister besteld.En vanmiddag thuis bezorgt:) Straks nog eff naar mediamarkt om PGR3 tekopen voor 33 euro...
     
  6. Stealthforce

    Stealthforce Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    ja kunt m voorlopig weer bestellen op dixons.nl De 400 euro versie. Moet j ewel snel zijn.
     
  7. rogier83

    rogier83 Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee waar de premium nu te verkrijgen is? Heb heel Noord - Holland afgereist en rondgebeld en geen één winkel heeft hem staan, heb bij dixons gereserveerd maar ben bang dat dit weer een tien - jaren plan gaat worden wanneer zij hem weer binnen krijgen. Weet iemand een winkel waar ze nog op stock staan?

    Zat ook te twijfelen om een core te nemen, maar dan met component kabel en hdd, maar deze add-ons zijn ook al nergens te vinden, stel dat mijn premium plan niks wordt, weet iemand dan waar ik component kabel en hdd kan vinden voor een x360? Core editions weet ik wel te vinden, daar kan je in een freerecord of mediamarkt niet omheen...

    Alvast bedankt!
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  9. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    bol.com --> net besteld en net bevestiging gekregen. Duurde me iets te lang bij de games speciaal zaak en er zit toch fabrieksgarantie op dus doet het me weinig waar ik hem besteld

    vandaag voor 17.00 besteld morgen in huis (399. versie natuurlijk) geen game bij besteld. Eerst zien dan pas geloven haal ik morgen wel lekker GRAW op.
     
  10. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook net bij bol.com besteld, en nu maar hopen..
     
  11. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk hier eens (Xbox 360 premium op voorraad): http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=81042 _0/
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2006
  12. little_bear

    little_bear b happy, b a bear

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo,

    Ik denk, laat ik mij ook maar eens reggen hier, want;

    IK HEB 1 XBOX 360 PREMIUM TE KOOP!!! :cool: (Nieuw en dus gesealed)
    Gewoon 400,-- en de aankoopbon wordt gemaakt op dag van jouw aankoop!

    Daarnaast heb ik nog een Advanced Scartkabel van MS, een VGA-kabel van Joytech (die met 5.1 surround) en een play&charge kit van MS, allemaal nieuw.

    Dus.. wie het eerst komt, die het eerst weer zit te gamen :D
     
  13. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18

    voor 5 uur? ik krijg hem vandaag binnen volgens bol.com dus heb me laptop al naar beneden verplaatst om te wa.chten op het busje van de post
     
  15. wht

    wht Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Hou ons even op de hoogte of ie ook daadwerkelijk komt vandaag
     
  16. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee gisteravond, dus ik verwacht hem morgen.. Laat inderdaad even weten of alles soepel verloopt vandaag..
     
  17. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Zal ik zeker doen. (als het goed is word ie door een apart busje van een ander bedrijf dan de post gebracht zodat ze er bij de post niet mee gaan gooien.) Gisteren kreeg ik een boek van Bol.com binnen van de post dat ook te groot was voor de brievenbus en dat was ook door dat bedrijf geregeld en ondanks dat het een boek was zat het wel in de noppenfolie (iets wat de boeken die door de brievenbus gaan niet krijgen dus denk wel dat ie goed aankomt)
     
  18. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Effe nieuw berichtje ipv edit (Zodat mensen ook mailtje krijgen dat ik heb gereageerd) --> heb hem vandaag niet binnen gekregen. Stond wel op status verzonden maar daarnaast stond bij extra informatie een link naar een tgp post site

    DAar stond volgende bericht

    Voorgemelde zending niet aangetroffen, manco
    De zending is elektronisch voorgemeld aan TPG Post (bijvoorbeeld via het programma IT Pakket), maar dezelfde dag niet bij TPG Post aangeboden ter verzending, en derhalve niet aangetroffen.

    Hoop dat het is omdat ik om half vier (dus anderhalf uur voor 5 uur en ze maar half uur hadden om hem klaar te maken voor de post is en dat ie morgen dus komt) heb al mailtje gestuurd maar kreeg geen antwoord.

    wel lullig hoorde bel gaan ik kijken van he das dat busje dat gisteren ook mijn boek van bol bracht. ik helemaal gelukkig naar beneden maar dacht waarom pakt ie hem niet, denk doet ie vast als hij weet dat ik thuis ben. Maar nee was een aangetekende brief voor me ma...

    BEstelling is kwijt geraakt --> bol zeg dat heb bij post is gebeurd en andersom zegt post dat hij nooit is gelverd. Ik zeg dat ie gejat is.
    Bol mag zelf pas na 15 dagen bellen maar daar ga ik niet op wachten want dan zijn ze allemaal weg. Dus nieuwe besteld en hopen dat die wel aankomt (andere mag ik dan retouneren

    en jouw status burnfout
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2006
  19. rogier83

    rogier83 Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil DulleNL hartelijk danken voor zijn link naar wehkamp.nl. Gisteren om 16 uur via internet besteld, vandaag om half 2 stond er een pakketje voor mijn deur te wachten! PGR 3 op mijn LE32M51B, OMG! Wat een ubergeile grafix! Nu nog sparen voor GRAW....
     
  20. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    He bah dat klinkt niet goed, mijn status staat op 'wordt verwerkt'. Dat is ook niet bijster interessant. Had hij niet al verzonden moeten zijn? Of kan die morgen nog verzonden en geleverd worden?
     

Deel Deze Pagina