1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe lading Xbox 360 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Joene90, 18 jan 2006.

  1. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Intertoys Valkenswaard heeft volgensmij wel premiums. Er staan lege dozen maar
    Intertoys doet vaak legee dozen neer zetten ( de gamedoosjes zijn ook altijd leeg ).
     
  2. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    ik weet het bij mij switceht me nieuwe bestelling steeds tussen in behandeling en word verwerkt (weer voor vijven geplaatst)
     
  3. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Ben jij echt zo dom of lijkt het maar zo? Natuurlijk zijn die altijd leeg, anders worden de spellen gejat.
     
  4. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    relax man, bij bijvoorbeeld mediamarkt doen ze er een beveiligingsdoosje eromheen zodat je een gesealed spel krijgt;)
     
  5. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Hij doet net of het iets compleet nieuws is. Intertoys, bart smit, dixons, free record shop, allemaal hebben ze lege doosjes.
     
  6. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm status is veranderd in 'vandaag verzonden'... dat is wel positief dus..

    Misschien nog kans op levering morgen..
     
  7. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Nja das niet zo erg (die opmerking).
    Veel erger is die 10% kortings sticker van Dynabyte. Morgen es vragen of ze niet gewoon eentje zonder die kut sticker hebben:p.
     
  8. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Hahaha had een tweede besteld (zie eerdere post) nu is die ook al kwijt. Maar me andere is intussen terechet bij de post (me eerste bestelling)

    Denk dat bol.com dus wel post heeft gebeld jullie moeten pakketje naar Laurens sturen maar het niet op tijd weg gaven (dus post in paniek en geeft foutmelding) vandaag netjes geleverd bij de post en volgende bericht staat er nu

    Zending geaccepteerd en gesorteerd door TPG Post
    De zending is bij TPG Post aangeboden, en is geaccepteerd door TPG Post en opgenomen in het verzendproces.

    hoop dus dat ie er morgen is. Maar eerst zien dan geloven. en dan die andere maar terugsturen (die komt waarschijnlijk vrijdag binnen dan ipv donderdag)

    burnfout pm even als je hem hebt.
     
  9. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Status is nu veranderd in 'verzonden'.. alleen de tracker van bol.com vindt nog niks, waar keek jij naar je status??
     
  10. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    www.tracktrace.nl--> moet je wel je code hebben en die had ik van bol. volgens mij komt die van mij morgen (op bol site is ipv voor 17.00 besteld al veranderd naar 2-4 werkdagen
     
  11. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ah beter dan heb je he, binnenkort dat is eht wel tof en dan nog oblivion erbij heerlijk
     
  12. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Daarom sickness. Had Oblivion (le) als besteld maar had al door dat het nog jaren ging duren voor dat me xbox er wa.s dus dacht laat ik deze kans maar grijpen.

    Vermaak me tijd tot dan wel met GRAW (weet trouwens iemand wanneer godfather versie voor xbox 360 uitkomt?
     
  13. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm van de godfather weet ik niet, maar jaren zal het niet duren denk ik zoals bij je box :9
     
  14. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem net binnen gekregen!
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2006
  15. R-L3x

    R-L3x Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    lol bij de mm in den haag waren de premiums weer uitverkocht..
     
  16. DeNmAn!

    DeNmAn! KeEp It ReAl !

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Vannochtend XBOX 360 besteld om 10:00, en is nu verwerkt. _O_ hopen dat hij morgen wordt verzonden anders wordt het maandag, hoop ik.

    Iemand ook bij bart smit besteld deze week? gaat het snel bij Bartje?
     
  17. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey gasten, nogmaals.. Bij mij broertje staat al bijna 2 weken een nieuwe Xbox premium die schijnbaar niemand wil hebben ofzo? Dus als je snel een Xbox 360 premium wil hebben moet je bij hem zijn.. Geen moeilijk gedoe met bestellen en wachten etc, gewoon 'op voorraad', zo op te halen.. :p

    link: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=81042

    Ik heb trouwens dat topic zelf dichtgegooid omdat men broertje z'n anti-MS kwaaltje weer eens niet kon inhouden.. Heeft ie afentoe last van, gewoon negeren.. Hij verkoopt hem maar lekker ergens anders dan..
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2006
  18. little_bear

    little_bear b happy, b a bear

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er overigens nog 1tje staan.. nieuw en sealed, Premium pack.. dus als je wil.. kom maar ophalen. 400 euro en je krijgt een nieuwe aankoopbon erbij voor de garantie.
     
  19. R-L3x

    R-L3x Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    hahah:p ik heb al een tijdje premium:D:D maar voor de mensen die er nog gene hadden d8 ik laat ik even zeggen dat ze bij de mm in mediamarkt niet meer verkrijgbaar zijn.
    veel succes met je verkoop :)
     
  20. DeNmAn!

    DeNmAn! KeEp It ReAl !

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog maar een keertje, heeft iemand goeie ervaringen gehad met het bestellen bij bart smit ? kregen jullie de xbox 360 snel thuis? :confused:
     

Deel Deze Pagina